Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beoordeling website met shopping cart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beoordeling website met shopping cart

    Hallo iedereen,

    Ik heb mij deze voormiddag eens bezig gehouden met het verder uitbreiden van mijn website.
    Omdat ik regelmatig email kreeg om een foto te bestellen heb ik een webshop toegevoegd aan mijn website.

    Graag had ik opmerkingen/suggesties gekregen van jullie wat er nog allemaal evt zou kunnen veranderen/verbeteren. Ook de layout van de website, kortom alles mag beoordeeld worden.

    Alvast bedankt voor jullie bezoek & opmerkingen.


    Link website: www.silencior.be

    Vriendelijke groeten,

    Christophe
    Facebook Silencior Landscapes
    500px

  • #2
    Re: Beoordeling website met shopping cart

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik in eerste instantie wat zat te prullen in die kalender en snapte dan ook niet waar ik iets kon bestellen. Tot ik doorhad dat je beter op de fotomappen beneden klikt, dan op de gekozen foto en dan in de selectie rechts. Dit lijkt wel goed te werken. Voor mij werkt die kalender verwarrend. Maar ik vermoed dat jij die daar gezet hebt met een specifieke reden.

    Misschien nog een meer duidelijke knop voorzien om terug te gaan naar het beginscherm met al je "mappen"? Nu moet je op je naam klikken om terug te gaan en dat is niet meteen duidelijk.

    Eventueel een knop voorzien in de gallerij? Dat mensen direct van daar kunnen klikken op "nu kopen" of "bestellen" ofzoiets?

    Verder lijkt het voor mij wel goed. (y)

    mvg,
    Wouter
    Nikon D90 + 18-70 + 70-300VR + 50mm 1.8 + Sigma 10-20 + SB24 + SB400

    Comment

    Working...
    X