Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beloftevolle, jonge fotografen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beloftevolle, jonge fotografen

    Hallo

    Omdat ik vindt dat er te weinig aandacht gaat naar jonge, beloftevolle fotografen, had ik het idee om een onderwerp op te starten waarin enkel fotografen onder de 18 jaar hun foto's in kunnen posten.

    Enkele regels om te posten in dit onderwerp:


    - Je moet -18 jaar zijn

    That's all

    Wat mag wel als je +18 jaar bent?

    - Foto's beoordelen
    - Genieten van de al dan niet prachtige foto's

    Enjoy!

    Groet

    Seppe

  • #2
    Re: Beloftevolle, jonge fotografen

    Ik zal het goede voorbeeld geven :

    Comment


    • #4
      Re: Beloftevolle, jonge fotografen

      Oorspronkelijk geplaatst door Seppehazenbosch Bekijk bericht
      Ik zal het goede voorbeeld geven :

      Voor mij een goed intiatief, maar speelt leeftijd wel een rol? Alhoewel, denkelijk, naar ik uit deze topic uitmaak,sommige "jonge" fotorgrafen zich inhouden voor ouderen....en da's niet nodig hoor....geef maar beuzze jeugdigen....

      Soit, OT nu, een goede foto, goed concept maar ik zou van onderen ook al on focus gegaan zijn.


      Héla.....zet uw foto's desgewenst maar rechtstreeks in de gepaste onderdelen hoor..je maakt zelf uit of we je ouderdom kunnen lezen..aan jullie!! Hoe jonger de fotografe(n)s...hoe liever....geen verkeerde verstaanders graag.
      Last edited by perman; 24 november 2012, 21:18.
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • #5
        Re: Beloftevolle, jonge fotografen

        Moderator Note: Na drie jaar is ie misschien nog beloftevol, maar niet meer zo jong. Ik sluit deze topic.
        En @degene die de topic tot leven wekte (yumiko): posten doe je bij BD niet door links te plaatsen, en ook niet in dit forumonderdeel, maar door zichtbare foto's te plaatsen in het subforum waar ze thuishoren.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X