Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

basiscursus fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • basiscursus fotografie

    hallo ,

    ik heb hier enkele weken geleden een canon s45 overgekocht via het forum.
    aangezien ik niks van fotografie ken (heb me er nog nooit mee beziggehouden ) moet ik dus van nul beginnen.
    weten jullie mischien enkele handige sites (liefst nl) met een basiscursus fotografie.
    tips en trucs zijn natuurlijk ook altijd welkom.

    groetjes

  • #2
    Hoi,

    Allereerst welkom op BD.
    Je zal je hier niet vervelen en als je wil kan je hier gigantisch veel leren. Ik ben hier ook nog niet zo lang op het forum (augustus) en heb al veel tips en zo verzameld.

    Een tip was het boek van Erik Mansvelders (ook BD-er) "Digitale Fotografie". Daar kan je als beginnend fotograaf heel veel basis dingen in vinden en als naslagwerk is het ook een prima boek!

    Veel fotografeer plezier!


    ***Canon 300D * kitlens * ...

    Comment


    • #3
      Hallo Linq, welkom bij BD

      Op de BD-site http://www.belgiumdigital.com vind je in het linker frame bij Tips heel veel interessante informatie.
      In hetzelfde frame vind je bij de links en daar bij Tutorials links naar websites met de gevraagde info.

      Een goede tip alvast is: erg veel fotograferen, daar leer je het meeste van!

      nog een link: http://home.planet.nl/~fotoroos/
      Succes!
      eMJeke
      website

      Comment


      • #4
        thx for the replies.
        die tips en trucs op de bd site had ik al zien staan .
        bij de links was ik nog niet gaan kijken.


        groetjes

        Comment


        • #5
          welkom!
          Je moet eens langs een computerwinkel gaan en het boekje "meer begrip van digitale fotografie"vragen.het is uitgegeven door canon en bovendien gratis.Het bevat veel nuttige tips.

          Comment


          • #6
            Originally posted by kodoal
            welkom!
            Je moet eens langs een computerwinkel gaan en het boekje "meer begrip van digitale fotografie"vragen.het is uitgegeven door canon en bovendien gratis.Het bevat veel nuttige tips.
            bedankt voor de tip

            Comment

            Working...
            X