Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwoorden op vragen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cramchap
    Wat zou de gemiddelde leeftijd zijn van de BD ers
    Bedoel je hiermee dat je dit een topic voor oude zeikerds vindt Cramchap

    Er is onlangs wel een topic geweest in de chitchat over leeftijden maar gemiddelde zou ik je niet kunnen vertellen

    Comment


    • #17
      Zoals ik al zei bij het openen van dit item, het zal wel aan mijn leeftijd liggen.

      In iedergeval ben ik niet de enige, dit wilde ik even weten.
      We gaan weer vrolijk door met het beantwoorden van vragen etc.

      Fotograferen blijft een hobby en wanneer je jouw eigen ervaringen met andere kunt delen, dan is BD oa de juiste plaats

      een prettig weekend aan allen

      rob

      http:/home.planet.nl/~knegt221

      Comment


      • #18
        Je hebt gelijk Rob is heel irritant maar denk niet dat daar echt veel aan te doen valt. Als je naar de pagina s members kijkt dan krijg je van de 142 pagina (vanaf achteraan geteld) pas vanaf pagina 79 mensen met 2 posts of meer. Er zijn dus gewoon mensen die 1 vraag hebben en dan weer vertrekken en ja inderdaad niet even bedanken of verder reageren
        van de ongeveer 3500 leden zijn er dus ongeveer 1500 die nog nooit meer dan 1 post gedaan hebben.
        dan schieten er nog 2000 over.

        daarvan zijn er 600 die de pensioengerechtigde leeftijd bereikt hebben, en dus ontoerekeningsvatbaar zijn.
        nog 1400

        daarvan is momenteel de helft met vakantie.
        nog 700

        daarvan zitten de helft buiten, in de tuin of op een terrasje.
        nog 350

        150 daarvan zijn niet aan het surfen, maar naar TV aan't kijken.
        nog 200

        de helft van degenen die wel op BD zitten, hebben je topic niet gelezen.
        nog 100

        nog eens de helft daarvan heeft de vraag niet begrepen.
        nog 50

        40% van wie de vraag begrijpt, heeft geen goesting om te antwoorden.
        nog 30.

        de helft van wie de vraag begrepen heeft, zit nog met een kater van de dag ervoor en zwijgt liever.
        nog 15.

        van die vijftien, zijn er 5 die antwoorden, maar niet kunnen omdat de server plat ligt.
        nog 10

        die tien hebben windows op hun computer draaien.

        het mag een wonder heten dat er hier hoedanook nog reply's gegeven worden.



        i rest my case

        Comment


        • #19
          daarenboven is er nog ene op zoek naar een fles becherovska zo zoiets

          Comment


          • #20
            Originally posted by Sonyke
            daarenboven is er nog ene op zoek naar een fles becherovska zo zoiets
            inderdaad, en die kan er waarschijnlijk nog naar fluiten ook

            van die laatste 10 zijn er trouwens maar 5 die crashen omdat er windows draait.

            de vijfde laatste moet ineens weg om de hond uit te laten.

            de vierde laatste moet de pamper van zijne kleine verversen.

            de derde laatste krijgt onder zijn voeten van zijn vrouw omdat het nu wel genoeg geweest is met die BD verslaving.

            de voorlaaste ben ik, die weer in't slaap ga vallen,

            dus sonyke, ge staat er weer allen voor, kammeraad

            Comment


            • #21
              alléééééén ? Moet dringend gaan pissen

              Comment


              • #22
                Mag er een tip bij?

                Als ik een posting doe, dan schrijf ik onmiddellijk in op dat topic (m'n eigen topic dus)
                Dan weet ik als er een antwoord of reactie komt dat ik even ga kijken. (Ik zit ook niet de ganse dag op het forum.)

                Als ik ergens een antwoord geef dan schrijf ik me ook in.
                Dan kan ik de andere antwoorden/meningen ook volgen.

                Als je dat niet doet dan kun je het wel eens vergeten terug te blikken naar dat topic.

                En als je een antwoord leest dan is het vlug gezegd "dank je wel".
                Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
                LidNr. BD0211BE

                Comment


                • #23
                  ja da s een hele goede tip Mark !!

                  Comment


                  • #24
                    Wow wat een mooie berekening Hustler !!

                    Comment


                    • #25
                      En zo wist ik dat jij gepost had Marjo!

                      Hello mark911be

                      marjo has replied to a topic on Belgium Digital Foto Discussie Forum that you requested notification to. Regarding the subject - Antwoorden op vragen.

                      You can view the posting at http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=26599

                      Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
                      LidNr. BD0211BE

                      Comment


                      • #26
                        en ik van jou Mark en zo kunnen we nog heel lang doorgaan

                        Comment


                        • #27
                          Hopla : wéér post

                          Comment


                          • #28
                            the hustler: van de ongeveer 3500 leden zijn er dus ongeveer 1500 die nog nooit meer dan 1 post gedaan hebben.
                            dan schieten er nog 2000 over.

                            daarvan zijn er 600 die de pensioengerechtigde leeftijd bereikt hebben, en dus ontoerekeningsvatbaar zijn.
                            nog 1400

                            daarvan is momenteel de helft met vakantie.
                            nog 700

                            daarvan zitten de helft buiten, in de tuin of op een terrasje.
                            nog 350

                            150 daarvan zijn niet aan het surfen, maar naar TV aan't kijken.
                            nog 200

                            de helft van degenen die wel op BD zitten, hebben je topic niet gelezen.
                            nog 100

                            nog eens de helft daarvan heeft de vraag niet begrepen.
                            nog 50

                            40% van wie de vraag begrijpt, heeft geen goesting om te antwoorden.
                            nog 30.

                            de helft van wie de vraag begrepen heeft, zit nog met een kater van de dag ervoor en zwijgt liever.
                            nog 15.

                            van die vijftien, zijn er 5 die antwoorden, maar niet kunnen omdat de server plat ligt.
                            nog 10

                            die tien hebben windows op hun computer draaien.

                            het mag een wonder heten dat er hier hoedanook nog reply's gegeven worden.


                            i rest my case
                            sonyke: daarenboven is er nog ene op zoek naar een fles becherovska zo zoiets
                            the hustler: inderdaad, en die kan er waarschijnlijk nog naar fluiten ook

                            van die laatste 10 zijn er trouwens maar 5 die crashen omdat er windows draait.

                            de vijfde laatste moet ineens weg om de hond uit te laten.

                            de vierde laatste moet de pamper van zijne kleine verversen.

                            de derde laatste krijgt onder zijn voeten van zijn vrouw omdat het nu wel genoeg geweest is met die BD verslaving.

                            de voorlaaste ben ik, die weer in't slaap ga vallen,

                            dus sonyke, ge staat er weer allen voor, kammeraad
                            sonyke: alléééééén ? Moet dringend gaan pissen
                            bwa, helemaal alleen sta je er nu ook weer niet voor, hee. de BD-crew is er ook nog,
                            maar die tel ik gemakshalve even niet mee, want die zijn toch altijd aan't "vergaderen".



                            nu vlieg ik weer buiten, zeker

                            en wie heeft er nu weer allemaal door mijn gezever post gekregen





                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Aspherix
                              Hustler....

                              Je moet eerst leren vliegen hé.

                              Aspherix
                              oe, ik dacht da gij geen post gekregen had?

                              ok ik geef toe, ik kan niet vliegen, maar ik zie ze vliegen, is dat ook goed

                              Comment


                              • #30
                                sorry, maar ik heb hier een beetje bezoek gekregen, ni verschieten als ik een paar dagen ni meer van mij laat horen, hee.

                                Comment

                                Working...
                                X