Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

    Hallo iedereen, wij trouwen volgend jaar mei en hebben volgende vacature
    Wie wij wel zoeken:
    -Een eigenzinnige fotograaf, met kennis van zijn vak, die op een minder alledaagse plek de perfecte foto's kan maken.
    -Regio Oost-West-Vlaanderen
    Wie wij niet zoeken:
    -De fotograaf die voor ons een prijzig boekje samenstelt. Voor ons gaat het om de foto's, waarmee we zelf aan de slag kunnen.
    Suggesties? Stuur maar door...

  • #2
    Re: fotograaf gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door alain_declippel Bekijk bericht
    Wie wij niet zoeken:
    -De fotograaf die voor ons een prijzig boekje samenstelt. Voor ons gaat het om de foto's, waarmee we zelf aan de slag kunnen.
    Misschien handig om jullie budget ook eens mee te delen, zo kan de geïnteresseerde fotograaf meteen zien of hij in aanmerking kan komen.

    (prijzig boekje) ... meestal is het album een extra die je kan bestellen. Als jullie graag de foto's op cd-rom krijgen dan zullen de meeste (correcte) fotografen hier ook een vaste (extra) prijs voor vragen.
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: fotograaf gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
      hij
      Of "zij" natuurlijk ...
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: fotograaf gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
        Of "zij" natuurlijk ...
        Of "deze" natuurlijk.

        Comment


        • #5
          Re: fotograaf gezocht

          Ik begrijp dat sommigen, die zelf ook veel met fotografie bezig zijn, hun eigen fotoboek willen samenstellen.

          Aan de andere kant ben ik van mening dat het fotoalbum dat wordt afgeleverd door de huwelijksfotograaf, ook hoort bij het pakket. Een huwelijksfotograaf heeft namelijk een bepaalde stijl, en die stijl vind je ook terug in het huwelijksalbum.

          Er zijn genoeg mensen die het gewoon leuk vinden om een fotoboek samen te stellen. Begrijp ik best. Maar als je dan als huwelijksfotograaf een geweldige reeks foto's hebt, en het huwelijkskoppel maakt het boek zelf, maar ze kennen niks van grafisch ontwerp, dan worden je foto's eigenlijk afgebroken. Wat niet positief is voor de fotograaf zelf.

          Of ben ik de enige die zo denkt? Daarom dus bij mij: huwelijkspakketten mét boekje, eventueel een mooie 19x19 die niet té prijzig is, maar wel mooi van kwaliteit, en vooral ook met een mooi ontwerp!

          Groetjes,
          Nicky

          Comment


          • #6
            Re: fotograaf gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door alain_declippel Bekijk bericht
            Hallo iedereen, wij trouwen volgend jaar mei....
            tis me net effe te ver weg, maar je bent wel lekker op tijd.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: fotograaf gezocht

              Nee Nicky, je bent niet de enigste die er zo over denkt.
              In een boek zit ook de "eigenzinnigheid" van de fotograaf imo.
              Prijzige albums...de prijzen van een vakcolor of elka album liggen idd een stuk hoger dan een kruidvat fotoboek, maar de kwaliteit en mogelijkheden ook.
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

              Comment


              • #8
                Re: fotograaf gezocht

                Stuur deze man zeker es een mailtje:



                L.
                http://lievendevlaminck.wordpress.com/

                Comment


                • #9
                  Re: fotograaf gezocht

                  Hallo,
                  Kijk eens op www.pbase.com/photoselect/huwelijk ...
                  Voor meer info mag je me altijd contacteren !
                  Ann

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotograaf gezocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door nickyj Bekijk bericht
                    Er zijn genoeg mensen die het gewoon leuk vinden om een fotoboek samen te stellen. Begrijp ik best. Maar als je dan als huwelijksfotograaf een geweldige reeks foto's hebt, en het huwelijkskoppel maakt het boek zelf, maar ze kennen niks van grafisch ontwerp, dan worden je foto's eigenlijk afgebroken. Wat niet positief is voor de fotograaf zelf.
                    Daar ben ik het zeker mee eens, maar waarom presenteer je dan op je site je foto's allemaal braafjes naast elkaar, en niet zoals je ze het koppel zou presenteren in een album?
                    Je zou best op je site ook een mooie albumpresentatie kunnen zetten.

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #11
                      Re: fotograaf gezocht

                      Was ik eigenlijk van plan, om zoiets online te zetten. Heb nog maar net een nieuwe blog, een eerste voorbeeld van een babyboek staat nu wel online. Huwelijksalbum is het volgende ...

                      Groetjes,
                      Nicky

                      Comment


                      • #12
                        Re: fotograaf gezocht

                        Beste,

                        Ik kan uw trouw verzorgen indien u nog steeds iemand zoekt. Voor mijn werk kunt u terecht op mijn facebook

                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                        Met vriendelijke groeten
                        Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

                        Comment


                        • #13
                          Re: fotograaf gezocht

                          Ik denk dat de TS met de TFCD-zon verdwenen is

                          @Nicky ... ik heb je ontwerpen gezien en deze mogen er zeker zijn! Ik vrees er echter voor dat TS daar niet voor open zal staan, TS zoekt een fotograaf die digitale beelden wil afstaan aan een "goedkope" prijs. Zonder een stempel te moeten zetten denk ik dat "zwarte"-piet hier wel aan bod zal kunnen komen (Ik trek meteen mijn woorden in mocht TS het tegendeel neerpennen natuurlijk).
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: fotograaf gezocht

                            Oost-Vlaanderen? Eigenzinig?
                            Dan denk ik spontaant aan deze.

                            Wel is het vragen van een huwelijksfotograaf en geen boek willen zowat hetzelfde als een auto in bouwpakket waarbij deze nooit zo goed zal zijn als het origineel. De uren nabewerking die erin zit bv., de persoonlijke toets, ... (zoals hier allemaal reeds vermeld).

                            Een andere heel goede fotografe is deze
                            "Less is more when more is not enough"

                            Comment


                            • #15
                              Re: fotograaf gezocht

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              tis me net effe te ver weg, maar je bent wel lekker op tijd.
                              grt,bouk.
                              Lekker op tijd??? Voor mei 2012 ??? Dat is een top maand voor huwelijken.
                              Wees er maar van overtuigd, dat als je de allerbeste huwelijksfotograaf (fotografen) van dit land wil, dat je dan al wel te laat bent hoor. Vandaag worden zulke dingen vastgelegd anderhalf jaar op voorhand.

                              Comment

                              Working...
                              X