Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

    Je kan ook een amateur of student kok zoeken natuurlijk en op deze manier besparen. 't Is maar een suggestie.

    Comment


    • #32
      Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door nickyj Bekijk bericht

      Je kan natuurlijk een student nemen. En stel je voor dat hij geen backup materiaal heeft. En er gebeurd iets met de camera tijdens het fotograferen in het gemeentehuis. Dan kan je ferm naar de rest van je foto's fluiten.
      Of nog beter: als je van die student achteraf niks meer hoort. Dan kan je hem niet eens aanklagen...

      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Je kan ook een amateur of student kok zoeken natuurlijk en op deze manier besparen. 't Is maar een suggestie.
      Er bestaan misschien ook wel student-burgemeesters of student-schepenen die hun huwelijk kunnen inzegelen

      Het lijkt er echt op zoals in dit topic dat het telkens in de fotografie is dat er bespaard moet worden. Al de rest mag de volle pot kosten, maar foto's laten maken of fotografiemateriaal aankopen, oh wee als dàt geld kost...

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #33
        Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door alain_declippel
        Wij zijn op zoek naar iemand die foto's kan trekken van het huwelijk zelf + op locatie (dus van +- 10u-16u). Wij willen zeker niet de klassieke foto's, wel bijv. retro-, ludieke, alternatieve foto's kunnen ons bekoren.
        Dan ligt de oplossing toch voor de hand? Organiseer een SD op je wedding?
        GEEN ENKEL KOPPEL zal zo'n originele foto's ontvangen als jullie, daar ben ik zeker van.
        Kostprijs, wat te drinken en wat hapjes/broodjes...

        Veel geluk samen en met je zoektocht!
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment


        • #34
          Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

          Ik snap niet dat mensen 10.000 euro uitgeven aan catering om grootvaders, achterneven en andere mensen die je om de 5 jaar 1 keer ziet, tevreden te stellen, maar dat 2000 euro voor een goeie fotograaf teveel is.

          De foto's blijven tenminste.

          Een goeie huwelijksfotograaf komt vaak met 2, heeft alle materiaal dubbel voor als er eens iets moest gebeuren en steekt 12 uur tijd in de nabewerking, dus dat mag al iets kosten he.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

          Comment


          • #35
            Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

            Oh.. 't is vergeefse moeite hoor. Alain is enkel voor deze vraag op BD gekomen en ik heb zo een vermoeden dat hij verder ook niet meer van zich zal laten horen.

            Comment


            • #36
              Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

              Nerdi zou nog erger zijn: Ik zou alleen geld uitgeven aan een fotograaf en die andere BS terzijde laten
              YMMV
              Nerdi
              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

              Comment


              • #37
                Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Oh.. 't is vergeefse moeite hoor. Alain is enkel voor deze vraag op BD gekomen en ik heb zo een vermoeden dat hij verder ook niet meer van zich zal laten horen.
                En ik kan hem begijpen ook. Iedereen zit hier af te geven op dat koppel omdat ze low budget foto's willen en geen fotoboek. Al eens bij stil gestaan dat sommige mensen tevreden zijn met foto's door een goedkopere fotograaf? Goedkoper is niet hetzelfde als slechter bij mijn weten.

                De TS vraagt uitdrukkelijk om niet de discussie aan te gaan en wat is het eerste wat iedereen hier doet? Afgeven, afraden om het zo te doen... Geen wonder dat ik van vele (amateur)fotografen hoor dat dit forum vol ******** zit!

                Alain, als je wil ik ken wel een student fotografie, met ervaring in huwelijken. Stuur me gerust een PM als je zijn website/mail wil.
                Canon 50D, Canon F4 24-105mm, Canon 10-22mm, Canon F1.8 50mm
                Flickr page

                Comment


                • #38
                  Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                  Dubbele posts samengevoegd . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #39
                    Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door chlaenen Bekijk bericht
                    En ik kan hem begijpen ook. Iedereen zit hier af te geven op dat koppel omdat ze low budget foto's willen en geen fotoboek. Al eens bij stil gestaan dat sommige mensen tevreden zijn met foto's door een goedkopere fotograaf? Goedkoper is niet hetzelfde als slechter bij mijn weten.
                    Er wordt alleen -en terecht- gewezen op het feit dat je beter af bent met een ervaren fotograaf, al was het maar voor de gemoedsrust tijdens de grote dag. Het staat de TS vrij om dat advies op te volgen of niet. De agressieve toon in je reactie is nergens voor nodig.

                    En als het niet duur mag zijn: geef elke gast een wegwerpcameraatje. Originaliteit gegarandeerd.
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                    Comment


                    • #40
                      Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door chlaenen Bekijk bericht
                      De TS vraagt uitdrukkelijk om niet de discussie aan te gaan en wat is het eerste wat iedereen hier doet? Afgeven, afraden om het zo te doen... Geen wonder dat ik van vele (amateur)fotografen hoor dat dit forum vol ******** zit!
                      tja, nog geen jaar geleden zei een ief mathias in een ander topic dit:
                      Ik denk eigenlijk niet dat ik nog één ander fotografieforum ken waarin zoveel gebitcht wordt als dit hier, lol. Vreemd.

                      Allemaal geen reclame als je het mij vraagt.

                      Comment


                      • #41
                        Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                        Waarom wordt er zo afgegeven op Alain? Tuurlijk, als je met een vakman werkt zullen je foto's kwalitatief beter zijn, maar is het écht nodig? Een amateur is net zo goed in staat om het huwelijk mooi in beeld te brengen. €110 / uur is een pak geld, hé.
                        Ik vind het hele concept achter traditionele huwelijksfeesten achterhaald. Waarom geven mensen er duizenden euro's aan uit? Gezelligheid hoeft niet veel te kosten.
                        http://thaajs.weebly.com/
                        http://www.flickr.com/photos/thijs94/

                        Comment


                        • #42
                          Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                          Er wordt hier toch niet afgegeven? Hij stelt een vraag en krijgt ongezouten reacties. Wat had je verwacht op een forum?
                          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                          Comment


                          • #43
                            Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                            alle respect voor de pro's hier!

                            maakte vandaag volgende bedenking!
                            wie gaat er als es schilderen/klussen bij vrienden en familie??
                            daar zijn ook pro's die ervan moeten leven! en toch doen we het vaak ook zelf!

                            behangen, schilderen, pleisterwerken, ...

                            't is maar hoe we het bekijken!

                            nen amateur die in't zwart werkt is totaal nie wa het moet!
                            bijberoep met of zonder btw kan een optie zijn. daar vind je alle prijzen.
                            vaak zeer laag (verhaal gehoord van fotofolio 250€ voor nen trouw all-in, zou ik zelf nooit vertrouwen)
                            nikon stuff

                            Comment


                            • #44
                              Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Dubbele posts samengevoegd . . .
                              LAP ... al mijn posts nu naast de kwestie ... BEDANKT
                              www.fotofolio.be

                              Comment


                              • #45
                                Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                                en waar is ondertussen alain_declippel ?

                                Comment

                                Working...
                                X