Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: fotograaf gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door nickyj Bekijk bericht

    Aan de andere kant ben ik van mening dat het fotoalbum dat wordt afgeleverd door de huwelijksfotograaf, ook hoort bij het pakket. Een huwelijksfotograaf heeft namelijk een bepaalde stijl, en die stijl vind je ook terug in het huwelijksalbum.
    Tijden veranderen, de koppels vandaag zijn hoger opgeleid, gaan meer vergelijken, zoeken naar de hoogste kwaliteit / prijs verhouding.....

    Als je niet mee wenst te gaan met de tijd, dan je niet veel meer te doen hebben denk ik.

    Comment


    • #17
      Re: fotograaf gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door BrendaM Bekijk bericht
      Lekker op tijd??? ...... Vandaag worden zulke dingen vastgelegd anderhalf jaar op voorhand.
      nou...dan mag je er ook wel een annuleringsverzekering bij afsluiten!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: fotograaf gezocht

        Cindy Frey is ook behoorlijk eigenzinnig heb ik onlangs ontdekt.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #19
          Re: fotograaf gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          nou...dan mag je er ook wel een annuleringsverzekering bij afsluiten!
          grt,bouk.
          daar zat ik ook al aan te denken
          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
          Our English website: www.kaichitravel.com
          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

          Comment


          • #20
            Re: fotograaf gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door BrendaM Bekijk bericht
            Tijden veranderen, de koppels vandaag zijn hoger opgeleid, gaan meer vergelijken, zoeken naar de hoogste kwaliteit / prijs verhouding.....

            Als je niet mee wenst te gaan met de tijd, dan je niet veel meer te doen hebben denk ik.
            ik denk dat dat allemaal wel meevalt, je kan je zelf natuurlijk gek laten maken, of gewoon er voor kiezen dat je foto's niet verknald worden door iemand die niet weet hoe hij/zij met photoshop moet omgaan. (waarbij ik overigens niet zeg dat TS dat niet kan).
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

            Comment


            • #21
              Re: fotograaf gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door Jevgeniy Bekijk bericht
              Beste,

              Ik kan uw trouw verzorgen indien u nog steeds iemand zoekt. Voor mijn werk kunt u terecht op mijn facebook

              Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


              Met vriendelijke groeten
              Maar dan moet je wel als vriend zijn toegevoegd...
              Het lijkt me in uw geval toch stukken interessanter om, ofwel dit profiel voor iedereen volledig toegankelijk te maken, of om een pagina aan te maken die voor iedereen zichtbaar is.

              mvg,
              Bart
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

              Comment


              • #22
                Re: fotograaf gezocht

                Aangepast.

                mvg
                Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

                Comment


                • #23
                  Re: fotograaf gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door BrendaM Bekijk bericht
                  Lekker op tijd??? Voor mei 2012 ??? Dat is een top maand voor huwelijken.
                  Wees er maar van overtuigd, dat als je de allerbeste huwelijksfotograaf (fotografen) van dit land wil, dat je dan al wel te laat bent hoor. Vandaag worden zulke dingen vastgelegd anderhalf jaar op voorhand.
                  Ik denk niet dat hij de allerbeste zoekt.

                  Maar ge hebt volledig gelijk. Ik heb samengewerkt (en nu nog steeds) met top huwelijksfotografen en die zijn voor dit jaar geboekt en zijn voor 2012 vaak al half volgeboekt. En zo raar is dat eigenlijk niet. De meeste willen niet elk weekend van de maand werken. Dus ze doen er 3 per maand. En tijdens de winter zijn er niet veel huwelijken. Een goed gemiddelde is dus 20-tal huwelijken per jaar. En dan ben je bijna zo goed als volgeboekt. Er trouwen meer dan duizend koppels per jaar in Belgie.

                  Ik heb vorig jaar voornamelijk stage gevolgd en ben sinds dit jaar officieel begonnen. Maar ik blijf gratis 2nd shooten voor mijn portfolio en om nog meer ervaring op te doen.

                  Mijn site is nog niet zo heel lang online maar voor zij die een kijkje willen nemen:
                  http://www.hung.be
                  Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                  website: http://www.hung.be
                  facebook - Instagram

                  Comment


                  • #24
                    Re: fotograaf gezocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jevgeniy Bekijk bericht
                    Aangepast.

                    mvg
                    Ik zie geen trouwfoto's. Enkel portretten.
                    Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                    website: http://www.hung.be
                    facebook - Instagram

                    Comment


                    • #25
                      Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door alain_declippel
                      Daar er heel wat andere kosten bij een huwelijk komen wensen wij met een low-budget toch leuke foto's te bekomen.

                      Kan ik perfect begrijpen!

                      Een hele tijd geleden zijn we op een huwelijkfeest uitgenodigd geweest waar ik via de bruidegom achteraf vernomen heb dat ze €105,00 per persoon moesten betalen voor het diner + receptie en forfait. Een diner waar ik erg van genoten heb maar tijdens de avond toch vragen stelde over de mening van 4 andere gasten aan onze tafel die "klaagden" over de service (terwijl ik deze goed vond) - die klaagden over het lange wachten op hun hoofdmaaltijd - die klaagden over het "magere" dessertbuffet en die na de openingsdans klaagden over de muziek ... terwijl het koppel wel €105,00 per hoofd betaalde voor het diner alleen ... zonder de DJ & de extra kosten. De "enveloppen" dekten uiteindelijk minder dan de helft van die kosten.

                      Reacties van "heb je zijn (bruidegom) zijn schoenen gezien?" of "haar kleed vind ik niet mooi" ... hoorde ik buiten de feestzaal van andere aanwezigen toen ik een sigaret aan het roken was. Jammer maar mensen zijn nu eenmaal graag "kritisch".

                      8 maand na het huwelijk, toen we bij hen thuis uitgenodigd waren, kreeg ik hun album te zien. Ze hadden al hun centjes (en die van hun ouders) voorzien voor "die dag" en "hun feest" waarbij ze de lijst aanwezigen niet wilden beperken. Hierdoor was er eigenlijk géén budget meer over voor een fotograaf en zochten uiteindelijk iemand die "hun dag" wou vastleggen voor €750 (incl. album). Die fotograaf hebben ze uiteindelijk gevonden en nu 8 maand na hun huwelijk hebben ze de herinnering van "hun dag" ontvangen, een album met beelden die ze voor de rest van hun leven als enige herinnering overhouden aan die speciale dag.

                      Triestig om te horen van de bruid dat ze 8 maand geleden beter 15 personen minder had uitgenodigd op het feest en dat bedrag beter had geïnvesteerd in de fotograaf die ze zo goed vond maar boven het budget lag ...

                      Meer wil ik hier niet over kwijt, denk er gewoon aan dat het bruidskleed & een mooie reportage de enige tastbare herinneringen zijn aan "jullie dag". Dat de foto's voor jullie nu geen "top"-prioriteit zijn kan ik best geloven maar na vandaag komt morgen en terugkeren in de tijd is onmogelijk!

                      Geniet van jullie speciale dag maar denk ook aan morgen, eten verteer je snel ... foto's blijven

                      Vergeten bij te vermelden ... ik fotografeer géén huwelijken, mensen die mij hiervoor vragen verwijs ik door naar de de fotografen die hier hun specialiteit van maken ...
                      Last edited by Fotofolio; 20 maart 2011, 00:33.
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                        Amen Tom, maar wel volledig terecht.

                        Ook wij zijn al getrouwd en mijn schoonpapa heeft destijds foto's gemaakt. Hij heeft zijn best gedaan, maar nu kijken wij volbewondering naar foto's van koppels die wel in een goede huwelijksfotograaf hebben geïnvesteerd (zoals Pieter van Impe, Jasper van Tilburg, en enkele anderen). Vorig jaar hebben wij dan ook een loveshoot laten doen om toch maar iets uniek en kwalitatief in onze living te hangen.

                        Gregory

                        Comment


                        • #27
                          Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                          maar Tom zo mooi . het is net of ik mezelf hoor spreken.Maar bij jou is het wel geloofwaardiger want je doet geen huwelijken en ik wel.

                          @alain_declippel : ik kan alleen hopen dat je geluk hebt en alles goed uitdraait. Denk aan tom zijn wijze raad.
                          Persoonlijk ook al meer dan eens meegemaakt en kan dat verhaal enkel bevestigen.Klinkt als marketing voor mezelf maar daar doe ik niet aan mee.




                          ps@ 110euro/u : is dit ingerekend dat de uren dat je ter plaatse bent ongeveer moet rekenen als richtlijn dat je achteraf nodig hebt om alles te verwerken en dergelijke ?
                          www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

                          Comment


                          • #28
                            Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                            Helemaal mee eens. Dat is een reactie die ik krijg van nagenoeg alle koppels die ik verzorgd heb.
                            Nikon - Hasselblad H4D - profoto
                            www.andyvandeneynde.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                              hmm leuke vraag, terecht antwoord van fotofolio!

                              als je nen goeie amateur vind, en die zijn er wel! dan werkt die in't zwart (tenzij bijberoep)
                              wat zowel jullie als hem in de problemen kan brengen!
                              nikon stuff

                              Comment


                              • #30
                                Re: amateur of student huwelijksfotograaf gezocht

                                Die 110 euro per uur daar zijn wellicht ook de uren achteraf inbegrepen. Want vergeet niet: 1 uur fotograferen = 1 uur nabewerking. En het opmaken van een boek kost je ook vele uren.

                                Je kan natuurlijk een student nemen. En stel je voor dat hij geen backup materiaal heeft. En er gebeurd iets met de camera tijdens het fotograferen in het gemeentehuis. Dan kan je ferm naar de rest van je foto's fluiten.

                                Maar ja, voor velen is de huwelijksdag niet zo belangrijk blijkbaar.

                                De 110 euro per uur is dus in feite 55 euro/uur.

                                Mvg,
                                Nicky

                                Comment

                                Working...
                                X