Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

    Hallo Allemaal,

    Ik heb het de laatste tijd nogal druk en weinig tijd om comments na te laten op BD en om foto's te plaatsen. Ik ben een cursus aan het volgen en daarboven op werk ik ook nog. Maar ik kom af en toe wel eens piepen op Chit Chat gedeelte hier op BD. Ok, nu even terug naar wat ik wilde vragen:

    De zomer is in aantocht en ik veronderstel dat er toch wel een deel op vakantie zullen gaan! Ik vroeg me af wie op dit forum op vakantie gaat en waar naartoe? En waarom precies die bepaalde plaats?

    Wij krijgen binnen 2 weken bezoek van mijn moeder samen met een tante en nonkel van me. Ze komen voor 3 weken, dus dan kan ik weer een beetje toerist zijn in mijn eigen omgeving...is ook wel eens plezant. In juli gaan we 1 week naar het binnenland van deze provincie (The Okanagan Valley...fruit en wijnstreek) waar we een chalet gehuurd hebben voor 1 week aan een meer. En eind juli gaan we richting de USA voor 1 week en gaan we Olympic National Park bezoeken in Washington State. Zo, dat zijn onze vakantie plannen tot nu toe...en hopelijk nog een tripje naar de Canadian Rockies in september.

    Vele groetjes uit een zonnig en warm (25 C) Vancouver, Canada,
    Ann

  • #2
    Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

    Ik blijf thuis zoals elk jaar tijdens mijn jaarlijks verlof. Ik ben zo'n 9 maanden per jaar in het buitenland en dan is het een verademing om in ons Belgenland te vertoeven. De mooiste reizen maak ik voor mijn werk. Afgelopen weken naar Tanzania en Noorwegen geweest en volgende week naar Australië en Thailand.
    Daarna zien we wel weer

    Comment


    • #3
      Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

      Ja, wow zeg...heb jij even geluk En heb je dan ook een beetje tijd om iets van de omgeving te zien? Het lijkt me toch wel veel reizen en ik kan me voorstellen dat je in de zomer dan liever thuis blijft en het rustig aan doet.

      Geniet van de zomer!
      Groetjes,
      Ann

      Comment


      • #4
        Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

        Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
        Ja, wow zeg...heb jij even geluk En heb je dan ook een beetje tijd om iets van de omgeving te zien? Het lijkt me toch wel veel reizen en ik kan me voorstellen dat je in de zomer dan liever thuis blijft en het rustig aan doet.

        Geniet van de zomer!
        Groetjes,
        Ann
        Net als vorig jaar toen ik ook mijn zomerverlof in stukjes heb moeten nemen door een groot project die toen bezig was zal ik deze zomer (deel juli en augustus) al werkend in Zuid-Afrika doorbrengen. Een project van 8 weken. Daarna is er misschien tijd voor verlof maar zoals het bedrijf waarvoor ik nu werk blijft verkopen (extreem hoge verkoop) zal er weinig veranderen.
        Maar klaag niet, kom op plaatsen die de moeite zijn. Off the beaten track zoals ze zeggen. Weken op het platteland tussen de locals.

        Comment


        • #5
          Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

          La douce france dit jaar (voor de eerste keer )
          10 dagen camperen op een boer zijn hof met een vouwwagen (Cabanon Evasion) aan de rand van een groot woud in de Champagnestreek (Roches-Bettaincourt)
          bedoeling van de vakantie : wandelen , zeer veel wandelen , en fotograferen (natuurlijk).

          Christiaan
          Fuji Digitaal fototoestel

          Comment


          • #6
            Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

            Toscane, om in Firenze, Siena en Assisi alle foto's opnieuw te gaan nemen nu ik een 400D heb. :-)

            Comment


            • #7
              Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

              Voor ons is het in juni weer Toscane Maar nu de bergen boven Pisa en de streek onder de Crete, want die wil ik wel eens terug zien in het voorjaar.
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

                we gaan over een week of drie naar Frankrijk Bretagne.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

                  Een toerke door Noorwegen (2de editie)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

                    't Zal in de zomer een korte vakantie worden: naar Polen - bezoekje brengen aan mijn schoonbroer die ginder net woont.
                    Ben nog maar net terug van Tibet - verlof is dus al een groot deel opgesoupeerd.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

                      Wij gaan voor de eerste maal in september naar Vancouwer (Canada).
                      Dit van 07 - 28 september.

                      Dus Ann, komen je zeker eens bezoeken.
                      Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                      Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                      BD0460BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

                        Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                        Een toerke door Noorwegen (2de editie)
                        toerke zegt ze dan
                        foto als spiegel of als venster?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

                          Een weekske naar Corfu. Eerste week van juni.
                          Ben trouwens gek van Griekenland.
                          Powershot S50 & Canon EOS 350 + kitlens
                          Tamron AF70-300mm f/4-5.6 DI
                          Canon EF-S 17-85mm 1:4-5.6 IS USM

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

                            van 24 juni tot en met 16 juli naar de US. Denver en dan richting mexicaanse grens!
                            FUJI XT2

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zomer in aantocht...wie gaat waar op vakantie??

                              Alweer geen plannen voor dit jaar... Ik heb het nogal op 'spur of the moment' reisjes... We zien wel wat er van komt... Heb vorig jaar zo 2 weken in de US gezeten, en hier en daar nog een weekendje ardennen-frankrijk - ...

                              Meer moet dat niet zijn hé )
                              http://www.first-response.be (Hulpdienstenforum).
                              Canon EOS 300D + 18-55mm f/4.0-5.6 Kitlens + EF 70-200mm f/4.0 L USM + 50mm f:1.8 + Speedlite 420EX

                              Comment

                              Working...
                              X