Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Ze kunnen daar nog 1000 artikels over schrijven, internetshoppen gaat alleen nog groeien.
    Dat het groeit, komt door de gemakzucht en onverschilligheid van de consument.

    Comment


    • #47
      Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

      Een soort Justin Bieber, maar dan anders. Wat je wel niet kunt doen als je chinees gestudeerd hebt als jonge Amerikaan uit Denver:

      Promo video so people have a better idea of what I'm doing in China. Spread the word!I'll continue to post more videos and keep my western friends up to spe...


      This music video is produced by myself (Martin Papp) and Benji Schwartz. We both are American performing artists. I am currently still developing music and ...


      "Ying Shan Hong" is well-known to Chinese households as a red song. Martin and Antoine's interpretation is a fresh attempt at bringing modern elements to the...
      Last edited by stefaand; 31 december 2016, 08:01.
      Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

      Comment


      • #48
        Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Dat het groeit, komt door de gemakzucht en onverschilligheid van de consument.
        Waarom zou je voor een 'moeilijke' manier van bestellen kiezen als je het makkelijk kan doen.

        Wanneer ik iets van achter mijn PC of laptop kan bestellen, betalen en 's anderendaags laten leveren, waarom zou ik mij dan gaan verplaatsen om iets te gaan kopen, dat dan waarschijnlijk nog meer gaat kosten ook ? Als jij dat onverschilligheid noemt, ok, mij goed. Van uit mijn standpunt bekeken noem ik dat efficiëntie .

        Toen ik mijn legerdienst vervulde hebben wij toen zeer dikwijls tegen elkaar gezegd dat het in het leger was van "Waarom iets gemakkelijk doen als het moeilijk kan"...maar die tijd ligt reeds lang achter mij .

        Misschien ook wel interessant als actualiteit van de dag.
        Last edited by Guest17; 31 december 2016, 09:27.

        Comment


        • #49
          Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Waarom zou je voor een 'moeilijke' manier van bestellen kiezen als je het makkelijk kan doen.
          Dat hangt van je persoonlijke keuze af. Je kiest dat uiteraard zelf, maar of de wereld er beter van wordt, en of er zich iemand op deze wereldbol zich ooit nog ergens een fluit van hoeft aan te trekken, dat is een andere vraag.

          Als iemand naar niks kijkt, en gewoon tout court altijd de makkelijkste weg inslaat zonder rekening te houden met andere parameters dan zijn eigen portemonnee of moeite, dan is dat gemakzuchtig en soms onverschillig.

          Maar als iemand andere parameters in rekening brengt, gelaagd kijkt, kritische overwegingen maakt, kan het zijn dat die persoon uit ethische overwegingen meer moeite wil doen om hetzelfde te bereiken.

          Om nu een voorbeeld te schetsen:
          - ik ken iemand die bepaalde kledij koopt voor de goeiekoop, waarvan de persoon weet dat die door kindjes gemaakt is in slechte omstandigheden. En de klant waagt zich naar een outletshop 5 km verder met een bedrijfswagen.

          - ik ken iemand die bepaalde kledij net niet koopt, net om deze overwegingen, en die soortgelijke kledij koopt waarvan die weet dat er eerlijke prijzen gehanteerd worden en normale arbeidsomstandigheden gelden. De klant gaat ernaartoe met openbaar vervoer, 20km verder.


          Dit gaat niet enkel over pakjes bestellen online. Dit gaat over bewuste keuzes maken in je leven én in je consumptiegedrag in het algemeen.
          Denk maar alleen wat er is veranderd op vlak van arbeidsmarkt, ecologie, mobiliteit, lokale economie,...
          De kleine winkeliers die gestopt zijn door de internethandel zijn nu niet met een bestelwagentje aan het rijden..

          Comment


          • #50
            Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

            'k Weet niet waaraan jullie gaan denken, noch waarom.

            Dit is komisch nieuws.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #51
              Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

              Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              'k Weet niet waaraan jullie gaan denken, noch waarom.

              Dit is komisch nieuws.
              Multi-tool.
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #52
                Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                "Lady of the house" speaking? No, it's "Dame of the house" now.
                Hyacinth "Bouquet" Bucket, sorry: Patricia Routledge (87 j.) heeft een adellijke titel gekregen van the Queen.
                In 2008 heeft ze ook al een eredoctoraat gekregen.
                SHE had the viewing nations in fits of laughter in her role as the snobbish Hyacinth Bucket in the Nineties comedy Keeping Up Appearances. But Patricia Routledge is also an established and award-wi…
                Last edited by Skitch; 1 januari 2017, 00:19.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #53
                  Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  "Lady of the house" speaking? No, it's "Dame of the house" now.
                  Hyacinth "Bouquet" Bucket, sorry: Patricia Routledge (87 j.) heeft een adellijke titel gekregen van the Queen.
                  In 2008 heeft ze ook al een eredoctoraat gekregen.
                  https://www.thesun.co.uk/tvandshowbi...s-star-singer/
                  Ocharme Richard
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #54
                    Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                    Vandaag is het de inauguratie van de nieuwe president van de USA, in Washington.

                    En het eerste artikel dat ik openklikte was:
                    "Raad van Europa gaat polshoogte nemen in Linkebeek"




                    man man man...

                    Comment


                    • #55
                      Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                      Deze is heel leuk: https://www.youtube.com/watch?v=ELD2AwFN9Nc
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #56
                        Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                        Schitterend !
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #57
                          Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                          Zalig

                          Comment


                          • #58
                            Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                            Komkommertijd bij msn.com :


                            Bejaarde man valt van fiets en sterft


                            Comment


                            • #59
                              Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              Komkommertijd bij msn.com :


                              Bejaarde man valt van fiets en sterft


                              http://www.msn.com/nl-be/nieuws/nati...id=mailsignout
                              geplaatst door Tagtik.
                              Klikken op hun icoon geeft deze reclame:
                              "Our team of journalists and editors produces “high end” content within the strategic interest areas that have been identified for us by our clients, whether dealing with trademarks or the media more generally."

                              Comment


                              • #60
                                Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                                De West-Vlaamse grensgemeente Menen zal streng toezien op het gebruik van confetti tijdens de carnavalstoet op 12 maart. Dat meldt de redactie van Focus-WTV vrijdag. Er geldt een confettiverbod langs het volledige parcours, behalve in twee zones.


                                "Stadsbestuur verbiedt confetti tijdens carnaval"

                                Voorpaginanieuws bij De Standaard...

                                Comment

                                Working...
                                X