Hallo,
Ik heb Office 2010 professional gekocht en deze geïnstalleerd op zowel de Acer desktop (Vista 64 bit) als op de Acer laptop (XP). Ik gebruik beiden nooit tegeleijkertijd.
Op beide computers draaide de beta-versie van Office2010 en die draaide op beide PC's zonder problemen (naast Office XP).
Bij het installeren van de officiële versie van Office 2010 heb ik eerst de beta van Office 2010 verwijderd, daarna Office XP verwijderd, een registerscan uitgevoerd met CC Cleaner en de HD gedefragmenteerd.
Daarna de officiële Office 2010 geïnstalleerd.
Op de desktop met Vista geen enkel probleem - alles werkt correct.
Op de laptop werkt ook alles perfect, behalve Word2010: die wil niet opstarten en geeft een "cryptische" foutmelding. Daarna sluit het programma zichzelf.
Dan maar het volgende gedaan:
- Office 2010 "herstel" uitegvoerd: geen verbetering
- Office 2010 gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd: geen verbetering
- Office 2010 gedeïnstalleerd, registerscan, defragmenteren en opnieuw geïnstalleerd: geen verbetering
- Office XP geïnstalleerd en laten upgraden naar 2010: geen verbetering
- Office XP geïnstalleerd en Office 2010 daarnaast: geen verbetering
Kortom, bijna de hele reutemeteut ...
Gek dat de beta zonder problemen werkte en de officiële niet wil starten.
Zijn er ergens "bestanden" achtergebleven?
Gek dat alles behalve Word 2010 wel werkt ...
Iemand hier ervaring mee?
Ik zou graag nog even wachten met een nieuwe installatie van Windows want de huidige configuratie heeft nogal wat tijd in beslag genomen
Alvast dank bij voorbaat ...
Jaja
Ik heb Office 2010 professional gekocht en deze geïnstalleerd op zowel de Acer desktop (Vista 64 bit) als op de Acer laptop (XP). Ik gebruik beiden nooit tegeleijkertijd.
Op beide computers draaide de beta-versie van Office2010 en die draaide op beide PC's zonder problemen (naast Office XP).
Bij het installeren van de officiële versie van Office 2010 heb ik eerst de beta van Office 2010 verwijderd, daarna Office XP verwijderd, een registerscan uitgevoerd met CC Cleaner en de HD gedefragmenteerd.
Daarna de officiële Office 2010 geïnstalleerd.
Op de desktop met Vista geen enkel probleem - alles werkt correct.
Op de laptop werkt ook alles perfect, behalve Word2010: die wil niet opstarten en geeft een "cryptische" foutmelding. Daarna sluit het programma zichzelf.
Dan maar het volgende gedaan:
- Office 2010 "herstel" uitegvoerd: geen verbetering
- Office 2010 gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd: geen verbetering
- Office 2010 gedeïnstalleerd, registerscan, defragmenteren en opnieuw geïnstalleerd: geen verbetering
- Office XP geïnstalleerd en laten upgraden naar 2010: geen verbetering
- Office XP geïnstalleerd en Office 2010 daarnaast: geen verbetering
Kortom, bijna de hele reutemeteut ...
Gek dat de beta zonder problemen werkte en de officiële niet wil starten.
Zijn er ergens "bestanden" achtergebleven?
Gek dat alles behalve Word 2010 wel werkt ...
Iemand hier ervaring mee?
Ik zou graag nog even wachten met een nieuwe installatie van Windows want de huidige configuratie heeft nogal wat tijd in beslag genomen
Alvast dank bij voorbaat ...
Jaja
Comment