Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witte rook in de wetstraat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Witte rook in de wetstraat!

    Eerst moesten de kleutertjes dus een standje krijgen van opa Albert, voordat ze konden overeenkomen in het kleuterklasje!
    Of: Hoe het mogelijk is dat volwassen mensen zo kinderachtig kunnen doen?

    Nu kunnen de echt capabele mensen op de achtergrond aan het werk om alle overeenkomsten in teksten te gieten en de puntjes en komma's juist te zetten.
    Hier en daar vervolgens een achterpoortje voorzien, en klaar is kees.

    Daarna kunnen de kleutertjes aan hun stoelendansje beginnen voor hun zo beheerde postje.

    Of zie ik het weer te eenvoudig?
    Last edited by dréten; 26 november 2011, 12:19.

  • #2
    Re: Witte rook in de wetstraat!

    Eenvoudig? Hmmmm.
    Maar daar komt het wel weer op neer

    Of staan de beste stuurlui weer aan wal?

    Comment


    • #3
      Re: Witte rook in de wetstraat!

      wacht eerst maandag maar af.......6%
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Witte rook in de wetstraat!

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        wacht eerst maandag maar af.......6%
        grt,bouk.
        Wat "6%", Bouk?

        Comment


        • #5
          Re: Witte rook in de wetstraat!

          Dréten: S&P rating

          Gedegouteerd ben ik, gedegouteerd zeg ik u . En dat moet over onze toekomst waken, deze bende, ... Een poos geleden een partijkaart die ik had ingeleverd en daar komt een andere in de plaats voor, eentje van een partij die het welaandurft de mensen te zeggen wat de toestand is in ons landje.

          Comment


          • #6
            Re: Witte rook in de wetstraat!

            Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
            Wat "6%", Bouk?
            De Belgische rente op langetermijnobligaties.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Witte rook in de wetstraat!

              erg is het dat er niet gesnoeid is aan al het geld dat we uitdelen aan profiteurs

              Comment


              • #8
                Re: Witte rook in de wetstraat!

                Als er een "witte mars" georganiseerd wordt als protest tegen kindermisbruik komer er, VOLKOMEN TERECHT, een paar honderd duizend Belgen op straat om hun solidariteit en hun verontwaardiging uit te spreken.
                Als er een bedrijf mensen MOET ontslaan vanwege economische noodzaak komen er spontaan stakingen op gang en staan we met zijn allen met onze gekleurde vestjes aan de poorten om ons ongenoegen kenbaar te maken.
                Ik snap dus niet waarom er het afgelopen jaar niet honderdduizenden de straat op zijn gegaan om hun ongenoegen kenbaar te maken. Dat we onszelf kunnen mobiliseren om ons gezamenlijk ongenoegen te laten zien weten we al. Dus waarom dan niet als het ons eigen belang aangaat ? of zijn we te beschaamd of te veel verdeeld over alle politieke partijen ?
                Ik heb het geprobeerd (honderduizenden de straat op krijgen) maar het is snel gestopt bij het totale gebrek aan interesse hiervoor in mijn eigen omgeving. (wel een hoop krachtige "discussies" aan de toog, maar iets doen..........)

                Nogmaals; ik snap het niet. Waarom laten we ons dit aandoen ?

                Groeten, Bert
                Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                www.bertofotografie.be

                Comment


                • #9
                  Re: Witte rook in de wetstraat!

                  Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                  ...........

                  Nogmaals; ik snap het niet. Waarom laten we ons dit aandoen ?
                  omdat het de meeste mensen nog goed genoeg gaat.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Witte rook in de wetstraat!

                    Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                    erg is het dat er niet gesnoeid is aan al het geld dat we uitdelen aan profiteurs
                    Een bepaalde grote Waalse partij valt of staat hiermee.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Witte rook in de wetstraat!

                      Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                      Als er een "witte mars" georganiseerd wordt als protest tegen kindermisbruik komer er, VOLKOMEN TERECHT, een paar honderd duizend Belgen op straat om hun solidariteit en hun verontwaardiging uit te spreken.
                      Als er een bedrijf mensen MOET ontslaan vanwege economische noodzaak komen er spontaan stakingen op gang en staan we met zijn allen met onze gekleurde vestjes aan de poorten om ons ongenoegen kenbaar te maken.
                      Ik snap dus niet waarom er het afgelopen jaar niet honderdduizenden de straat op zijn gegaan om hun ongenoegen kenbaar te maken. Dat we onszelf kunnen mobiliseren om ons gezamenlijk ongenoegen te laten zien weten we al. Dus waarom dan niet als het ons eigen belang aangaat ? of zijn we te beschaamd of te veel verdeeld over alle politieke partijen ?
                      Ik heb het geprobeerd (honderduizenden de straat op krijgen) maar het is snel gestopt bij het totale gebrek aan interesse hiervoor in mijn eigen omgeving. (wel een hoop krachtige "discussies" aan de toog, maar iets doen..........)

                      Nogmaals; ik snap het niet. Waarom laten we ons dit aandoen ?

                      Groeten, Bert
                      Er zijn enkele schuchter pogingen geweest, maar inderdaad er was blijkbaar niet genoeg interesse.
                      Volgens mij zijn er in België nog teveel blinde volgelingen en onverschilligen die het nog te goed hebben. We zijn nog steeds de grootste spaarders en hebben blijkbaar nog wat reserves. Touroperators zitten te wachten naar sneeuw om massale boekingen te doen, want de Belg zijn wintervakantie is in aantocht en gaat voor velen boven een gezellig, warm huis met voldoende eten op de plank. En wat ze in de Wetstraat doen ..? Wat kan hen dat schelen?
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Witte rook in de wetstraat!

                        Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                        Als er een bedrijf mensen MOET ontslaan vanwege economische noodzaak komen er spontaan stakingen op gang en staan we met zijn allen met onze gekleurde vestjes aan de poorten om ons ongenoegen kenbaar te maken.
                        Perfect berto
                        En maar kappen op de vakbonden, dat is de teneur van de laatste jaren.
                        Aan "met zijn allen" heb ik wel grote twijfels

                        Ik snap dus niet waarom er het afgelopen jaar niet honderdduizenden de straat op zijn gegaan om hun ongenoegen kenbaar te maken. Dat we onszelf kunnen mobiliseren om ons gezamenlijk ongenoegen te laten zien weten we al. Dus waarom dan niet als het ons eigen belang aangaat ? of zijn we te beschaamd of te veel verdeeld over alle politieke partijen ?
                        Ergens snap ik dat wel.
                        Je mag dit vinden in onverschilligheid en in het behouden van wat je hebt.
                        En vooral het laatste leidt tot angst, angst om te verliezen.
                        En die angst is een oorzaak van egoïsme: "Ikke en de rest kan stikken".

                        Ik heb het geprobeerd (honderduizenden de straat op krijgen) maar het is snel gestopt bij het totale gebrek aan interesse hiervoor in mijn eigen omgeving. (wel een hoop krachtige "discussies" aan de toog, maar iets doen..........)
                        Respect voor jouw poging.

                        De schrik zit er in om de nek uit te steken. Dus vooral niet opvallen, gewoon verder
                        doen en zo proberen te behouden wat je hebt.

                        Nogmaals; ik snap het niet. Waarom laten we ons dit aandoen ?
                        Zie 2 december
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Witte rook in de wetstraat!

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht



                          Zie 2 december
                          Allen daarheen, What are you, my vuilzak is ready!
                          https://ggpics.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Witte rook in de wetstraat!

                            Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                            Allen daarheen, What are you, my vuilzak is ready!
                            De zak van Sinterklaas,
                            Sinterklaas, Sinterklaas,
                            De zak van Sinterklaas,
                            o jongens, jongens
                            wat een baas!
                            Daar stopt hij, daar stopt hij,
                            daar stopt hij blij van zin.
                            De hele, de hele,
                            de hele wereld in!
                            ================================================== ===============
                            Gisteren twee Sint-voorstellingen "live" mogen meemaken.
                            Al die kinderen vol enthousiasme, vol van leven en onschuld.
                            (en een aantal lieve juffen die ik niet kon kussen )

                            Dat was pas genieten en terug denken aan vroeger.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Witte rook in de wetstraat!

                              In het nieuws lag voor mij iets te veel de nadruk op:
                              nu gaan we normaal geen boete krijgen van europa...

                              dus heb ik het gevoel dat ze zoveel water in de wijn gegoten hebben...
                              om die boete te vermijden...

                              alleszins heb ik zeker en vast niet het gevoel,
                              dat alles nu vlot zal verlopen...
                              nog puntjes genoeg om over te vallen...
                              Di rupo zal nog een paar keer zijn ontslag gaan aanbieden bij den bibber
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                              Comment

                              Working...
                              X