Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterbanden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Winterbanden

    Oorspronkelijk geplaatst door dafkeD40 Bekijk bericht
    Ik ga da draadje nog eens een schopje geven
    Hoe worden winterbanden het best gestokeerd voor de komende 8 maand?
    gewoon recht tegen de muur, of de velgen plat op elkaar?
    Gewoon op een velgenboom en hoes erover dat ze in het donker staan ,ik reinig wel eerst de velgen en verwijder steentjes uit de groeven.

    Comment


    • Re: Winterbanden

      Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
      ..... en verwijder steentjes uit de groeven.
      en vergeet de sneeuw niet.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • Re: Winterbanden

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        en vergeet de sneeuw niet.
        grt,bouk.
        Is al gesmoltzn gedurende de week die voorbij is.

        Comment


        • Re: Winterbanden

          Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
          Gewoon op een velgenboom en hoes erover dat ze in het donker staan ,ik reinig wel eerst de velgen en verwijder steentjes uit de groeven.
          of gewoon netjes op mekaar stapelen, doe ik al jaren en nog nooit problemen ondervonden...

          Ik reinig de velgen wel zeer grondig alvorens ze worden gestapeld in mijn kelder.

          edith zegt: heb nog een filmpje geüpload...

          huiver en geniet... https://vimeo.com/60573119
          Last edited by kirsten_dl; 2 maart 2013, 15:32. Reden: n.v.t.
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • Re: Winterbanden

            't Is tijd voor zomerbanden of regenbanden tegen dat het zomer wordt.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • Re: Winterbanden

              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              't Is tijd voor zomerbanden of regenbanden tegen dat het zomer wordt.
              Waar is het topic van de regenbanden?
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • Re: Winterbanden

                All Weather?
                D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                Comment


                • Re: Winterbanden

                  'k zou nog niet té overhaast omschakelen naar zomerbanden, 't wil niet zeggen (want dat denken de meeste mensen wel) omdat het voorlopig niet meer gaat sneeuwen
                  dat ge meteen op zomerbanden moet rijden hoor...
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • Re: Winterbanden

                    Zeker als je nog naar Duitsland wil of moet!
                    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                    Comment


                    • Re: Winterbanden

                      Yep : gewoon wachten tot dinsdag ... En voor de Duitsers tot eind deze maand. Die zullen content zijn dat ze dan eindelijk weer 250 kunnen vlammen...
                      Groeten,

                      Polleke

                      Comment


                      • Re: Winterbanden

                        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        't Is tijd voor zomerbanden of regenbanden tegen dat het zomer wordt.
                        Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • Re: Winterbanden

                          Zeer voordelige zomerbanden

                          Comment


                          • Re: Winterbanden

                            Heeft niks met banden te maken maar dit is toch een must voor iedereen die van mening is dat veiligheid geen prijs heeft.
                            Ik ben gisterenavond gaan eten (kreeften waren heel lekker Geert ) met een bevriend koppel. Zij rijden met een Benz 350D S-klasse full option.
                            Over veiligheid gesproken, deze auto heeft een intelligent remsysteem dat de auto tot stilstand remt als je de met de cruise control op in slaap valt en je op een stilstaand of bewegend object af gaat. Met een duw op de knop verandert de display km-teller/toerenteller in een tv scherm met infrarood-zicht. Ook in dikke mist zie je perfect in de verte. Het is dus geen lichtversterker, het is dus wel IR. Spectaculair efficiënt. Mijn mond viel open. Je ziet dus objecten vér buiten het bereik van de koplampen (wij wonen hier nogal donker).
                            Ik moest meteen denken aan wat iedereen al bijna 2500 posts hier zit te memmen over winterbanden
                            Dus aan iedereen die denkt dat veiligheid geen prijs heeft : kopen mensen
                            Ik heb wel niet gevraagd als hij met winterbanden rijdt, dat ga ik later nog wel eens doen. Hij had het er in ieder geval niet over en ik was te verbluft.

                            Geen idee wat deze opties kosten maar op bussen en trucks zou dat toch wel verplicht mogen zijn, naast -natuurlijk- winterbanden op de hele vloot.

                            Comment


                            • Re: Winterbanden

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Heeft niks met banden te maken maar dit is toch een must voor iedereen die van mening is dat veiligheid geen prijs heeft.
                              Ik ben gisterenavond gaan eten (kreeften waren heel lekker Geert ) met een bevriend koppel. Zij rijden met een Benz 350D S-klasse full option.
                              Over veiligheid gesproken, deze auto heeft een intelligent remsysteem dat de auto tot stilstand remt als je de met de cruise control op in slaap valt en je op een stilstaand of bewegend object af gaat. Met een duw op de knop verandert de display km-teller/toerenteller in een tv scherm met infrarood-zicht. Ook in dikke mist zie je perfect in de verte. Het is dus geen lichtversterker, het is dus wel IR. Spectaculair efficiënt. Mijn mond viel open. Je ziet dus objecten vér buiten het bereik van de koplampen (wij wonen hier nogal donker).
                              Ik moest meteen denken aan wat iedereen al bijna 2500 posts hier zit te memmen over winterbanden
                              Dus aan iedereen die denkt dat veiligheid geen prijs heeft : kopen mensen
                              Ik heb wel niet gevraagd als hij met winterbanden rijdt, dat ga ik later nog wel eens doen. Hij had het er in ieder geval niet over en ik was te verbluft.

                              Geen idee wat deze opties kosten maar op bussen en trucks zou dat toch wel verplicht mogen zijn, naast -natuurlijk- winterbanden op de hele vloot.
                              Hmm, ik kan me vergissen, maar ik denk niet een Mercedes S350D binnen de mogelijkheden valt van veel mensen.
                              David Leemans
                              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                              Comment


                              • Re: Winterbanden

                                Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
                                Hmm, ik kan me vergissen, maar ik denk niet een Mercedes S350D binnen de mogelijkheden valt van veel mensen.
                                Voor 100.000 euro hebt ge toch al iets , nog niet alles maar full option moet dat niet zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X