Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

windows internet explorer kent me niet meer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • windows internet explorer kent me niet meer

    plots kan ik niet meer automatisch inloggen op plaatsen waar ik mijn user en password moet ingeven. Gebruik IE 6.
    Vroeger gebeurde dat steeds automatisch.
    Heb al cookies verwijderd en opnieuw opgestart maar probleem blijft bestaan.
    Iemand ook al dergelijk probleem gehad?

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: windows internet explorer kent me niet meer

    Kan aan twee zaken liggen ...
    Ofwel is de website aangepast zodanig dat je niet meer automatisch kan inloggen door onthouden van het paswoord (staat niet altijd in een cookie).
    Ofwel moet je in IE het volgende eens doen : Tools => Internet Options => Content => AutoComplete => Settings nazien of het nodige aangevinkt is en anders "Clear Passwords" klikken om alles eens te resetten.
    Opgelet met de reset, dit wist alle opgeslagen paswoorden en zal u ook niet helpen als de website zo ontwikkeld werd.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: windows internet explorer kent me niet meer

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Kan aan twee zaken liggen ...
      Ofwel is de website aangepast zodanig dat je niet meer automatisch kan inloggen door onthouden van het paswoord (staat niet altijd in een cookie).
      Ofwel moet je in IE het volgende eens doen : Tools => Internet Options => Content => AutoComplete => Settings nazien of het nodige aangevinkt is en anders "Clear Passwords" klikken om alles eens te resetten.
      Opgelet met de reset, dit wist alle opgeslagen paswoorden en zal u ook niet helpen als de website zo ontwikkeld werd.
      er is idd recentelijk door Microsoft een automatisch uitgevoerde upgrade geweest van IE.

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: windows internet explorer kent me niet meer

        Daarbij, delete cookies doet juist de opgeslagen passwords verwijderen.

        Gr. X.

        Comment


        • #5
          Re: windows internet explorer kent me niet meer

          Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
          Daarbij, delete cookies doet juist de opgeslagen passwords verwijderen.
          Maar enkel van websites die dit via een cookie onthouden ... niet bij alle websites is dit zo.
          Als je de eerste keer inlogt op een website en je krijgt een venstertje van Windows waarin gevraagd wordt of de logingegevens onthouden moeten worden, dan is dit niet in een cookie.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: windows internet explorer kent me niet meer

            nee ok ...

            Gr. X.

            Comment

            Working...
            X