Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Windows 8

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Hoe krijg ik die windows old weg?
    Het heeft weer iets te maken met machtigingen...kan er dus niet aan uit
    Ben je daar nu de hele nacht aan bezig geweest?
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #92
      Re: Windows 8

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Ben je daar nu de hele nacht aan bezig geweest?
      Goede morgen Bart
      Euh...JA

      Ben van mening aan 't veranderen: wreed goed die 8.
      Ik zou er wel voor zorgen dat je een goed bestandssysteem hebt.
      Wiskunde=orde maar folders en bestanden ook.

      Ik wilde mijn win7 op een andere SSD zetten en dan pas een upgrade naar 8 doen.
      Probleem denk ik zat in de partities van beide omdat ik één grote had aangemaakt op beide.
      En dan lukte maar niet met Acronis 2013.
      Normaal zet je een image terug op dezelfde schijf he.
      En ik maar klommelen

      Dus win7 op die 2de SSD gezet en dan een upgrade gedaan.
      Moet nu wel alle software opnieuw installeren.
      Dat met die mailadressen heeft ook even geduurd eer ik dat klaar had.

      Nu nog die windows old weg krijgen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #93
        Re: Windows 8

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Hoe krijg ik die windows old weg?
        Het heeft weer iets te maken met machtigingen...kan er dus niet aan uit
        My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

        Comment


        • #94
          Re: Windows 8

          "Danke scheun"

          Dat ging snel
          =============================================
          Er staat IJS op de daken.... bij de buren
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #95
            Re: Windows 8

            Ik heb een upgrade van Vista naar windows 8 uitgevoerd en bijna vanzelfsprekend heb ik alleen maar problemen met HP producten. Vorige upgrades had ik al geen support meer voor een HP-1120C, een S20 negatief scanner en een scanjet 7400 c: nu komt daar nog een philips 3500CC met lightscribe (product van HP) bij.
            Alhoewel ik meevoel met de mensen die bij HP ontslagen worden, is ook dat bijna vanzelfsprekend.

            Comment


            • #96
              Re: Windows 8

              Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
              Ik heb een upgrade van Vista naar windows 8 uitgevoerd en bijna vanzelfsprekend heb ik alleen maar problemen met HP producten. Vorige upgrades had ik al geen support meer voor een HP-1120C, een S20 negatief scanner en een scanjet 7400 c: nu komt daar nog een philips 3500CC met lightscribe (product van HP) bij.
              Alhoewel ik meevoel met de mensen die bij HP ontslagen worden, is ook dat bijna vanzelfsprekend.
              Voor ik de upgrade deed heb ik alle toestellen aangezet.
              Zit ook de HP P2015n bij. En die werkt zonder problemen. Evenals de Canon en die is draadloos.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #97
                Re: Windows 8

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Voor ik de upgrade deed heb ik alle toestellen aangezet.
                Zit ook de HP P2015n bij. En die werkt zonder problemen. Evenals de Canon en die is draadloos.

                Tja Theo, daar is het een beetje te laat voor, maar had ook niet veel verschil uitgemaakt denk ik... Voor de 1120 printer kon ik nog wel drukken met de standaard drivers, maar alle speciale functies was ik kwijt: poster printing, kettingpapier, ...zelfde voor de scanjet 7400 c
                De S20 heb ik lang een windows 98 moeten houden tot ik VUESCAN software ontdekt heb. Ik vrees dat als ik lightscribe nog wil gebruiken nog een 30-tal€ zal moeten uitgeven voor een 3th party oplossing.
                Wat mij nog het meeste ergert is dat je zelfs uiterst moeilijk met HP contact kan maken.
                Eerlijk - ik heb die externe DVD writer gekocht zonder te weten dat lightscribe een HP product was, anders had ik toen wel een andere oplossing bedacht.
                Ondertussen heb ik wel een Canon die ook CD/DVD kan drukken, en waar er wel support voor is, maar nog een 10-tal lightscribes liggen.

                Comment


                • #98
                  Re: Windows 8

                  Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                  Tja Theo, daar is het een beetje te laat voor, maar had ook niet veel verschil uitgemaakt denk ik... Voor de 1120 printer kon ik nog wel drukken met de standaard drivers, maar alle speciale functies was ik kwijt: poster printing, kettingpapier, ...zelfde voor de scanjet 7400 c
                  De S20 heb ik lang een windows 98 moeten houden tot ik VUESCAN software ontdekt heb. Ik vrees dat als ik lightscribe nog wil gebruiken nog een 30-tal€ zal moeten uitgeven voor een 3th party oplossing.
                  Wat mij nog het meeste ergert is dat je zelfs uiterst moeilijk met HP contact kan maken.
                  Eerlijk - ik heb die externe DVD writer gekocht zonder te weten dat lightscribe een HP product was, anders had ik toen wel een andere oplossing bedacht.
                  Ondertussen heb ik wel een Canon die ook CD/DVD kan drukken, en waar er wel support voor is, maar nog een 10-tal lightscribes liggen.
                  Lightscribe is toch rechtstreeks in bvb Nero ondersteund, of verwar ik het met iets anders?
                  My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

                  Comment


                  • #99
                    Re: Windows 8

                    Wel, vandaag toch gemerkt dat mijn Windows 7 -> 8 update niet helemaal feilloos was verlopen.

                    Ik had de product key van Media Center voor Win8Pro ontvangen en die wou hij maar niet installeren.

                    Daarna eens een Windows Update willen draaien, daar er al blijkbaar updates beschikbaar waren, en die wou hij dus ook niet installeren.

                    Na heel lang zoeken, en verschillende mappen en programma's opnieuw te hebben geïnstalleerd die de oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn, werkte het nog altijd niet.

                    Ik heb dan maar besloten om Windows 8 clean te installeren. Alle partities verwijderd, nieuwe aangemaakt en dan de install uitgevoerd. De installatie ging veel sneller dan bij de update, en nu werkt alles wel zoals het moet.


                    Morgen nog enkele programma's installeren en dan een image file maken van mijn Harddisk. Hopelijk kan ik er nu weer tegen voor een jaar of 2...3.
                    Mvg,
                    Rudy Mas
                    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                    Comment


                    • Re: Windows 8

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                      Wel, vandaag toch gemerkt dat mijn Windows 7 -> 8 update niet helemaal feilloos was verlopen.

                      Ik had de product key van Media Center voor Win8Pro ontvangen en die wou hij maar niet installeren.

                      Daarna eens een Windows Update willen draaien, daar er al blijkbaar updates beschikbaar waren, en die wou hij dus ook niet installeren.



                      Na heel lang zoeken, en verschillende mappen en programma's opnieuw te hebben geïnstalleerd die de oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn, werkte het nog altijd niet.

                      Ik heb dan maar besloten om Windows 8 clean te installeren. Alle partities verwijderd, nieuwe aangemaakt en dan de install uitgevoerd. De installatie ging veel sneller dan bij de update, en nu werkt alles wel zoals het moet.


                      Morgen nog enkele programma's installeren en dan een image file maken van mijn Harddisk. Hopelijk kan ik er nu weer tegen voor een jaar of 2...3.
                      Alles werkt hier.
                      Had een probleempje doordat een update wat langer tijd nodig had.

                      *** Die KEY heb ik nog niet ontvangen....alhoewel ik de procedure correct heb uitgevoerd.

                      Kan je een UPGRADE herbruiken? Omdat je nu een clean install hebt uitgevoerd.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • Re: Windows 8

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
                        Lightscribe is toch rechtstreeks in bvb Nero ondersteund, of verwar ik het met iets anders?
                        Als je geen Nero hebt, kan je normaal met lightscribe utilities branden op de schijf... Aangezien ik geen nero heb weet ik niet of dat ook direct lightscribe ondersteund. Maar het punt is: je koopt een product met bepaalde functies, je doet een upgrade, en dan functioneren die functies niet meer. En HP heeft me dat al 4 maal "geflikt".

                        Comment


                        • Re: Windows 8

                          Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                          Als je geen Nero hebt, kan je normaal met lightscribe utilities branden op de schijf... Aangezien ik geen nero heb weet ik niet of dat ook direct lightscribe ondersteund. Maar het punt is: je koopt een product met bepaalde functies, je doet een upgrade, en dan functioneren die functies niet meer. En HP heeft me dat al 4 maal "geflikt".
                          Misschien vind je hier iets:
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Windows 8

                            Dank je Theo, maar was daar al geweest en de resultaten zijn:
                            de system software krijg ik geinstalleerd in compatibility mode
                            de simple labeler ook, en werkt... ben ik toch een beetje mee geholpen
                            De template labeler weigert: zoiets als wrong operating system...

                            Verder ben ik wel tevreden met windows 8: was nog steeds in Vista, en dat was traag vergeleken met 8. Moet nog wel een paar dingen proberen.

                            Comment


                            • Re: Windows 8

                              Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                              Dank je Theo, maar was daar al geweest en de resultaten zijn:
                              de system software krijg ik geinstalleerd in compatibility mode
                              de simple labeler ook, en werkt... ben ik toch een beetje mee geholpen
                              De template labeler weigert: zoiets als wrong operating system...

                              Verder ben ik wel tevreden met windows 8: was nog steeds in Vista, en dat was traag vergeleken met 8. Moet nog wel een paar dingen proberen.
                              Vraag maar als je nog vragen hebt
                              Kocht me een paar weken geleden een goedkope LITEon Blu-Ray-writer.
                              Zat software bij: BD Solution van Cyberlink en die draait perfect onder Windows8 en ook dus met Lightscribe.
                              ================================================== ================================================== ==
                              Interessant voor de liefhehhers?
                              Last edited by theokus; 27 oktober 2012, 23:34.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Windows 8

                                Wat is Windows 8?
                                Een tevreden Apple gebruiker. I,m just kidding folks.
                                Ben best tevreden over mijn windows 7 phone wat al een sterk voorsmaakje was van Windows 8. Er zitten echter nogal wat verbindings bugs in ma voor de rest een prima all-in geintigreerd systeem wat een geduchte concurrent gaat worden voor de huidige iOs tablet systemen.
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                Als je schiet..schiet dan raak!
                                500 PIXHuawei P30 PRO

                                Comment

                                Working...
                                X