Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is nog recent naar Doel geweest, paaltjes + id controle ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie is nog recent naar Doel geweest, paaltjes + id controle ?

    Ik las een eind geleden dat er éénrichtingsverkeer ging komen in Doel met paaltjes en dat er id-controles gingen gedaan worden, iemand daar al iets van gemerkt?

  • #2
    Re: Wie is nog recent naar Doel geweest, paaltjes + id controle ?

    Een permanente id-controle zou niet slecht zijn, want daar loopt wat rond daar in Doel.

    Comment


    • #3
      Re: Wie is nog recent naar Doel geweest, paaltjes + id controle ?

      Een dag of tien geleden nog geweest.
      Niets gezien...
      Mil
      D90 - D70 - F80 + glas

      Comment


      • #4
        Re: Wie is nog recent naar Doel geweest, paaltjes + id controle ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        Een permanente id-controle zou niet slecht zijn, want daar loopt wat rond daar in Doel.
        en niet alleen daar.
        is het in België ook verplicht een ID kaart bij je te dragen..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Wie is nog recent naar Doel geweest, paaltjes + id controle ?

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          en niet alleen daar.
          is het in België ook verplicht een ID kaart bij je te dragen..?
          grt,bouk.
          uit wetboek:
          Elektronische identiteitskaart

          Een elektronische identiteitskaart is een digitale versie van de huidige kaart en heeft verscheidene doelstellingen en mogelijkheden.
          Er worden geen kaarten van het oude type meer uitgereikt.

          Krachtens artikel 1 van het Koninklijk Besluit van 25 maart 2003 betreffende de identiteitskaarten, moet elke Belg vanaf vijftien jaar in het bezit zijn van een identiteitskaart.

          De inbreuken wegens het niet bij zich hebben van de identiteitskaart worden strafrechterlijk bestraft.
          Het niet tonen van de identiteitskaart wordt bestraft met en geldboete van 26€ tot 500€.

          Indien u geen geldige identiteitskaart heeft, loopt u inderdaad het risico om veel moeilijkheden te hebben, in het bijzonder bij de administratieve en financiële instellingen of tijdens uw verplaatsingen in België of het buitenland.
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

          Comment


          • #6
            Re: Wie is nog recent naar Doel geweest, paaltjes + id controle ?

            ben er nog geweest 2 weken geleden, ik denk rond 23 januari zo, en dan was er nog geen controle, wel heel veel politiewagens te zien, maar die lieten me gewoon fotograferen ....

            Comment


            • #7
              Re: Wie is nog recent naar Doel geweest, paaltjes + id controle ?

              Ik ben vandaag in Doel geweest. Bijna niemand gezien. Het was er wel ijzig koud.

              Wat rondgewandeld, foto's genomen, wat rondgereden...

              Groetjes, Chris

              Comment


              • #8
                Re: Wie is nog recent naar Doel geweest, paaltjes + id controle ?

                Kan ik hier ergens de foto van zien en weet iemand of deze locatie nog altijd de moeite waard is om te bezoeken?

                Comment


                • #9
                  Re: Wie is nog recent naar Doel geweest, paaltjes + id controle ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door canonedward Bekijk bericht
                  Kan ik hier ergens de foto van zien en weet iemand of deze locatie nog altijd de moeite waard is om te bezoeken?


                  Dit was in augustus vorig jaar. Een snelle wandeling door Doel.
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment

                  Working...
                  X