Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wereldwijde naamsbekendheid en een onvergetelijke ervaring ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wereldwijde naamsbekendheid en een onvergetelijke ervaring ?

Aan alle mogelijke geïnteresseerden,

Om een wereldwijde promotievideo te maken voor het debuutalbuum en kledingslijn van een opkomend artiest zouden we een paar shots in de video met de tilt-shift toepassing filmen.

Aangezien ik hier zeer creatieve ontwerpen heb gezien is mijn vraag aan de geïnteresseerden of iemand zin heeft in het volgende :

- wereldwijde naamsbekendheid
    De namen van de medewerkers zullen duidelijk vermeld worden en ook in het debuutalbum-booklet zullen de namen en websites worden vermeld.
    - een onvergetelijke ervaring zowel in binnen en buitenland ( sommige scénes zullen ergens in Europa worden gefilmd )
    - een competitieve uitbetaling

Wat wordt er verwacht van jou :

- ervaring om vanuit verschillende perspectieven te kunnen filmen ( er zit een scene in het script waar de artiest op een dak van een skyscraper zal dansen en dit zou via het gebouw er naast gefilmd moeten worden )
    - het streven naar professionaliteit , detaillering en creativiteit .
    - monteren van de gemaakte beelden .

Voor mogelijke interesse contacteer mij via privébericht met als het kan een portofolio .

De opnames zijn gepland rond begin 2009 dus wees er snel bij .

Vriendelijke Groeten,

Sean Van Welzen
    Last edited by the_critici; 23 december 2008, 04:49.

Re: Wereldwijde naamsbekendheid en een onvergetelijke ervaring ?

Aangezien dit weinig met fotocamera's te maken heeft, werd dit topic verplaatst van 'camera's' naar 'chit chat'.
    Last edited by Ticor; 5 december 2008, 03:15.
    Mvg Tim

Comment

Re: Wereldwijde naamsbekendheid en een onvergetelijke ervaring ?

van hart welkom op BD, maar denk dat U op een verkeerd forum zit hoor, maar...........wie weet.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
      X