Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weggeef soft - mogelijke aanrader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • weggeef soft - mogelijke aanrader

    mogelijk interessant - image comparer

    (kan zelf nu niet uittesten - ben druk aan het werk )

  • #2
    Re: weggeef soft - mogelijke aanrader

    Heel druk, zelfs geen tijd om op forums te posten.

    Comment


    • #3
      Re: weggeef soft - mogelijke aanrader

      Hoewistgehet?

      Comment


      • #4
        Re: weggeef soft - mogelijke aanrader

        Vertrouwen jullie die gratis software ? Ik niet eigenlijk. Ik zou graag m'n computerke "clean" houden.
        Ik ben altijd een beetje bang dat zo'n software vol spyware enzo zit ...

        Comment


        • #5
          Re: weggeef soft - mogelijke aanrader

          Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
          Vertrouwen jullie die gratis software ? Ik niet eigenlijk. Ik zou graag m'n computerke "clean" houden.
          Ik ben altijd een beetje bang dat zo'n software vol spyware enzo zit ...
          Ben hier net bezig aan het testen! Mijn computer geeft geen pop-ups van spyware hoor. Volgens mij mag je het zonder zorgen eens testen.

          EDIT:
          - Loopt kei traag (toch bij mij)
          - Ik heb drie exact dezelfde foto's en dit programma vindt er maar twee?
          - Je kan niet inzoomen op foto's om te controleren of het programma er wel echt de beste foto heeft uitgehaald

          Ik weet dus niet of dit programma zo een goede aanwinst is. Wie er wel tevreden over is en meer functies heeft ontdekt mag dit altijd posten!

          Uiteraard is alles hierboven een eerste indruk he BD'ers!
          Last edited by jochen87; 11 oktober 2007, 12:59. Reden: eerste indruk meedelen over dit programma
          Nikon D50

          Comment


          • #6
            Re: weggeef soft - mogelijke aanrader

            Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
            Vertrouwen jullie die gratis software ? Ik niet eigenlijk. Ik zou graag m'n computerke "clean" houden.
            Ik ben altijd een beetje bang dat zo'n software vol spyware enzo zit ...
            Het is geen gratis software of freeware, maar commerciële software die voor één dag gratis wordt gepromoot.

            Niet dat ik tot dusver veel speciaals heb gezien (of gehouden).

            Comment


            • #7
              Re: weggeef soft - mogelijke aanrader

              Kreeg er ook kop nog staart aan
              Heb zelfs een klein mapje gemaakt en een en dezelfde foto 3 maal gecopieerd en hij zag het niet
              Dus is al terug waar het thuis hoort in de prullenbak

              Comment


              • #8
                Re: weggeef soft - mogelijke aanrader

                Zoals de titel al verklapte was het een MOGELIJKE aanrader.
                Ik heb het programma helemaal niet getest, zelfs niet geïnstalleerd, maar vond aan de hand van de omschrijving dat sommigen hier het toch wel eens nuttig konden vinden. Vandaar mijn tip. Don't shoot the messenger!

                In ieder geval, 't Is gratis, dus je geld ben je niet kwijt. Zolang er geen foto's verloren zijn gegaan of PC's gecrasht door een zware fout in het programma, niks aan de hand.

                Comment

                Working...
                X