Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer eens prijs ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Weer eens prijs ...

    even een vraagje tussendoor:
    waarom quoten jullie zo veel.?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #47
      Re: Weer eens prijs ...

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      even een vraagje tussendoor:
      waarom quoten jullie zo veel.?
      grt,bouk.
      Is dat hinderlijk voor jou bouk?
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #48
        Re: Weer eens prijs ...

        Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
        Hoe kon de eigenaar weten dat jouw gegevens bij de dagbladwinkel te krijgen waren?
        Je had bij die winkel ook om een plastic tas kunnen vragen om het briefje met jouw gegevens droog in plastic achter de ruitenwissers te doen toch?
        De wagen stond zo goed als voor de deur van de dagbladhandel geparkeerd, de winkeldame zou erop letten wanneer ze de eigenaar in de wagen zag stappen.
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #49
          Re: Weer eens prijs ...

          Tja, de Fransen waren niks, de duitsers zijn arrogant, de nieuwe belgen is iets mee. Blijft zo niet veel over als we op een bepaalde manier naar de wereldbevolking blijven kijken. Het schijnt dat iedereen zich maar aan moet passen aan onze belevenis en waarden....of wordt het niet eens tijd om zelf anders naar onze buren te kijken....wel op alles en iedereen commentaar...maar wel gezellig naar de Kerstmarkten bij de arrogante Duitsers en wel lekker naar het zonnige Frankrijk en Turkije....en owee als we met de volle beurs zwaaien en niet op onze wenken bediend worden dan worden direct alle inwoners gekwalificeerd.......maar ik wijk af van de topic van Verseg...waarvoor mijn excuus

          Comment


          • #50
            Re: Weer eens prijs ...

            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Als je dan toch een bevolkingsgroep wil brandmerken, kies dan voor bijvoorbeeld BMW-rijders. Daarvan weten de meesten ook niet hoe de knipperlichten moeten bediend worden
            Dus mocht u morgen een BMW kopen gaat u plots geen knipperlichten meer gebruiken?

            Ik rij al meer dan 30 jaar met allerlei voertuigen en welk merk dat ook is, mijn rijgedrag verandert daardoor niet.
            Geen knipperlichten gebruiken is een mentaliteit en eender welke wagen je die mensen geeft zal niets uitmaken want ze zullen nooit de regeltjes volgen.
            Op al de jaren kan ik daar geen regelmaat in vinden, als het BMW, Mercedes of Audi is valt het sommigen misschien meer op omdat ze daar graag kritiek op geven.
            Integendeel zelfs, mij valt het eerder op bij kleinere wagens, bestelwagens en zelfs vrachtwagens.

            Wij danken u verder voor de veralgemening.
            VerSeg, BMW-rijder.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #51
              Re: Weer eens prijs ...

              In mijn jongere jaren een paar keren door Frankrijk gereden en ook verticaal door Spanje.
              Nooit problemen gehad.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #52
                Re: Weer eens prijs ...

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Aan zoveel keren zitten wij nog niet, slechts een 20 à 25 tal, maar ik dit volledig beamen.
                Zo'n goeie 30 jaar geleden kon je alleen al aan de huizen en de toestand van de wegen zien dat je de grens van België naar Frankrijk was overgestoken.
                Niks verzorgd, wegen in erbarmelijke staat enz. Nu kan ons belgenland daar een puntje aan zuigen, de wegen in Frankrijk horen bij de beste van Europa, en ook qua netheid zijn ze bijna onze evenknie
                Vive la France !
                Maar Djivan! Dan ken je de verkeersborden : "Formation de nids de poule" nog niet hoor. (voor nederlanstaligen : "putten in wording" - vrij vertaald)

                De wegen zijn idd goed, als het tolwegen zijn.
                De départementales... die worden vaak vergeten en veel hangt af van de centjes van de gemeentes.

                Of nog beter!...
                In 2008 maand juni werd hier in Limoux een bord geplaatst aan de ingang van de stad. "Route déformée"
                Tot de Tour Limoux als startplaats had, heeft dat bord er gestaan. De putten die alsmaar groter werden, moesten we er maar bijnemen...
                Met de komst van de renners is er eindelijk een nieuwe rijweg aangelegd in 2012. Dat zegt genoeg zeker?

                Door de hevige regen in November 2013 is in Rennes-les-Bains ongeveer 40 ton rotsblokken naar beneden gekomen op de rijbaan.
                De gemeente krijgt geen geld om het boeltje op te ruimen en de rijbaan weer te herstellen. Dus 2 dorpen verder zijn volledig afgesloten. Je moet nog steeds 35 km omrijden.
                Gelukkig kennen wij de sluipwegen...

                Tis maar om te zeggen dat in la Douce France niet alles is zoals het voorgeschoteld word.
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • #53
                  Re: Weer eens prijs ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                  Tis maar om te zeggen dat in la Douce France niet alles is zoals het voorgeschoteld word.
                  En de wijn is ook niet wat die zou moeten zijn: vol pesticiden.
                  Voor meer info: zie de Franse Testaankoop.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #54
                    Re: Weer eens prijs ...

                    Tja, vroeger was het antivries

                    Dwalen wij niet een beetje af ?
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • #55
                      Re: Weer eens prijs ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                      Dwalen wij niet een beetje af ?
                      Helemaal niet.
                      En zeker niet als die Fransen hun vuiligheid blijven zuipen.
                      Daar moeten ongelukken van komen en blutsen
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #56
                        Re: Weer eens prijs ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        Tja, vroeger was het antivries

                        Dwalen wij niet een beetje af ?
                        Ja. idd. sorry voor het "deeltje off-topic"
                        Touch the Earth...Gently
                        www.passionsenfrance.com

                        Comment


                        • #57
                          Re: Weer eens prijs ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Dus mocht u morgen een BMW kopen gaat u plots geen knipperlichten meer gebruiken?

                          Ik rij al meer dan 30 jaar met allerlei voertuigen en welk merk dat ook is, mijn rijgedrag verandert daardoor niet.
                          Geen knipperlichten gebruiken is een mentaliteit en eender welke wagen je die mensen geeft zal niets uitmaken want ze zullen nooit de regeltjes volgen.
                          Op al de jaren kan ik daar geen regelmaat in vinden, als het BMW, Mercedes of Audi is valt het sommigen misschien meer op omdat ze daar graag kritiek op geven.
                          Integendeel zelfs, mij valt het eerder op bij kleinere wagens, bestelwagens en zelfs vrachtwagens.

                          Wij danken u verder voor de veralgemening.
                          VerSeg, BMW-rijder.
                          Dit moet ik ten zeerste onderschrijven als BMW rijder. Het is bevreemdend dat sommigen, enfin steeds dezelfde, die onzin over BMW verkopen. Hoe zou dat komen...
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #58
                            Re: Weer eens prijs ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Net zoals alle? liefhebbers van Scandinavië heb ik het ook niet de "gemiddelde Duitser". In ieder geval : ik ken persoonlijk geen enkele uitzondering... De grote helft van de 4X4 voertuigen op de boot naar IJsland zijn Duits, ze brengen dus heel wat geld in het laatje maar je moet niet geloven dat ze geliefd zijn....één enkele gaat nog, maar vanaf 2 of meer vertonen ze dikwijls groepsgedrag
                            Ik herinner me nog de keer toen we in Zweden met de kano op weg waren en onze tent hadden opgeslagen op een eilandje. Zalige rust en stilte. Toe kwamen daar 3 kano's met Duitsers en het was gedaan met de stilte, het eerste wat ze deden was de vlaggenmast die ze normaal gebruiken om de vlag met open vuur-verbod in droge perioden gebruiken om de Duitse vlag te hijsen.
                            Wij zijn vertrokken, de anschluss was compleet.
                            Laatst in Hveragerdi, IJsland : een kolonne van 19 Duitse (wat anders ?) mobilhomes (ze waren genummerd). 's Avonds beginnen ze toch wel allemaal te zingen zeker

                            Maar dit is natuurlijk uit eigen ervaring.
                            Als ik me de nonchalance die ik me op reis kan permitteren in het Noorden zou permitteren in andere landen heb ik het gevoel dat het rap gedaan zou zijn met fotograferen. Op 34 jaar nooit iets voor gehad, tenzij mijn portefeuille verloren in Ierland twee dagen voor ons vertrek (1983). Heel het wandelpad opnieuw afgelopen : niks. Terug bij de auto een briefje onder de ruitenwisser : Belgian passports found, call at the shop. Alles zat er nog in.
                            Duitsers komen tenminste op voor hun landgenoten, waar ze zich ook bevinden. Wanneer je echter als Belg in eigen land door bijvoorbeeld een allochtoon in mekaar wordt getimmerd
                            dan draait iedereen zijn hoofd de andere richting uit of ze lopen er liefst in een hele grote boog omheen.
                            Kom je hetzelfde in het buitenland tegen dan sta je daar mooi voor aap, als Belg. Een Duitser daarentegen zal zich bijna altijd mengen en voor z'n landgenoten opkomen.
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Weer eens prijs ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                              Duitsers komen tenminste op voor hun landgenoten, waar ze zich ook bevinden. Wanneer je echter als Belg in eigen land door bijvoorbeeld een allochtoon in mekaar wordt getimmerd
                              dan draait iedereen zijn hoofd de andere richting uit of ze lopen er liefst in een hele grote boog omheen.
                              Kom je hetzelfde in het buitenland tegen dan sta je daar mooi voor aap, als Belg. Een Duitser daarentegen zal zich bijna altijd mengen en voor z'n landgenoten opkomen.
                              Heb ik in het leger nog ondervonden...
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • #60
                                Re: Weer eens prijs ...

                                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                                Dit moet ik ten zeerste onderschrijven als BMW rijder. Het is bevreemdend dat sommigen, enfin steeds dezelfde, die onzin over BMW verkopen. Hoe zou dat komen...
                                Skoften voorziet je dagelijks van opvallende nieuwsberichten, virals, grappige picdumps, gifdumps en meer.

                                Skoften voorziet je dagelijks van opvallende nieuwsberichten, virals, grappige picdumps, gifdumps en meer.

                                Skoften voorziet je dagelijks van opvallende nieuwsberichten, virals, grappige picdumps, gifdumps en meer.
                                Last edited by notex; 14 januari 2014, 00:46.

                                Comment

                                Working...
                                X