Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

webshop beginnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • webshop beginnen

    omdat ik al gemerkt heb dat hier heel wat behulpzame mensen me veel informatie op enorm veel vlakken rondlopen .....

    We denken eraan een klein webshopje te beginnen (wij hebben een eigen zaak) nu weet ik er zelf niet veel vanaf (wel van het kopen on line maar niet van verkopen ) en na wat zoekwerk weet ik er blijkbaar nog minde over
    ik heb aanbiedingen gekregen van 3000 euro en hoger (website opstellen en verder moet ik alles zelf doen (foto's, teksten)en plaatsen)en dan zie ik online mogelijkheden voor 5/maand all in...(bv. winkelkarretje)
    Is er hier misschien iemand die mij een beetje op weg kan helpen en me kan waarschuwen voor eventuele valkuilen.
    Het zou een website worden in 3 talen met max 100 producten, maandelijks een promotie en ongeveer 4/jaar updates (nieuwe producten en prijzen).
    Zou natuurlijk wel de mogelijkheid willen hebben om eventueel te vergroten als dat na een jaar of zo de moeite blijkt.

    Alvast van harte bedankt voor elk advies!
    het domein dat we willen is nog vrij, zover zijn we nog gekomen

  • #2
    Re: webshop beginnen

    De Vlaamse firma Luckywebbing, maakt onder andere perfecte webshops.
    goede kwaliteit en service. ik ben er tevreden klant.

    Comment


    • #3
      Re: webshop beginnen

      bedankt!
      Mag ik vragen hoe lang je er al klant bent? en is de domeinnaam van jezelf of van hun (voor het geval je ooit wilt veranderen)

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z
        De Vlaamse firma Luckywebbing, maakt onder andere perfecte webshops.
        goede kwaliteit en service. ik ben er tevreden klant.
        Kan U ook een indicatie van de prijs geven ?

        Comment


        • #5
          Re: webshop beginnen

          ben er al klant van in 2007.
          Ik heb er verschillende domeinnamen gehost. Uiteraard zijn deze domeinnamen van mezelf, en kan ik ze meenemen naar een andere host als ik ooit verander.
          prijsindicatie kan ik niet geven omdat alles van de eenvoudigste tot de meest ingewikkelde website, maatwerk is.

          Comment


          • #6
            Re: webshop beginnen

            3000 euro is helemaal niet veel voor een degelijke webshop...
            Wil je het echt met een beperkter budget doen en toch een prachtige webshop hebben, kijk dan even naar http://www.getseoshop.com/nl/

            Comment


            • #7
              Re: webshop beginnen

              bedankt allemaal!
              Wat ik vooral zou willen weten wat het grote verschil is tussen de dure (3000+) en de goedkope (10/ maand) Zijn er hier addertjes onder het gras waar ik voor moet oppassen?

              Comment


              • #8
                Re: webshop beginnen

                de dure is op maat gemaakt naar uwe smaak (layout)
                met de goedkope moet je ze nemen zoals de template is.
                de werking maakt niet uit, zullen het beide wel doen.
                als je zelf wat wil sleutelen is er os-commerce, virtuemart, zen cart enz...

                grts
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

                Comment


                • #9
                  Re: webshop beginnen

                  Bij Seoshop wordt er ook een bepaald % op de verkopen gevraagd, weet niet precies hoeveel dit is, moet je even op hun website bekijken.
                  Wel zeer goede ervaringen met deze. Als je wil groeien en plots meer producten en zo wenst, kan het wel voorkomen dat je moet 'upgraden' naar een duurder pakket per maand.
                  En inderdaad qua lay-out moet je werken met een template, indien je wat kent van CSS kan je wel zelf kleine aanpassingen doen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: webshop beginnen

                    Kijk eens naar:http://www.oscommerce.com

                    Daar heb ik nog contributies voor geschreven, wel voor de oudere versie 2.2 onder php 4.


                    Ergens moet ik daar nog templates van hebben.

                    Deze nieuwe website van mijn schoonvader draait op oscommerce. Is nog wel niet af maar wil het wel als voorbeeld tonen: http://www.ik-wil-winnen.be/index/

                    Zelf heb ik niet veel tijd meer om daar mee bezig te zijn.
                    Last edited by eos550; 18 juli 2012, 06:25.
                    Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
                    flickr

                    Comment

                    Working...
                    X