Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn jullie jaarlijkse favoriete evenementen om te fotograferen WVL/OVL/ANTW/BXL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat zijn jullie jaarlijkse favoriete evenementen om te fotograferen WVL/OVL/ANTW/BXL

    Hoi,

    Ik vroeg me af welke evenemten jullie jaarlijks fotograferen
    Vb Carnaval Aalst, Autobeurs BXL, ...

    Thanks,
    Purephotography

  • #2
    Re: Wat zijn jullie jaarlijkse favoriete evenementen om te fotograferen WVL/OVL/ANTW/

    Ik blijf meestal hier in de buurt, je moet niet altijd ver rijden om foto's te maken.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Wat zijn jullie jaarlijkse favoriete evenementen om te fotograferen WVL/OVL/ANTW/

      Ik fotografeer het liefst van al hier en daar een stil hoekje in Brugge. Hoewel almaar
      zeldzamer blijft er genoeg over en verder sleep ik mijn familie te pas en te onpas voor
      de camera.
      Evenementen zijn aan mij niet besteed.

      Comment


      • #4
        Re: Wat zijn jullie jaarlijkse favoriete evenementen om te fotograferen WVL/OVL/ANTW/

        ik probeer vooral de 4x4-wedstrijden te bezoeken , en dit jaar gaan dat er wel wat zijn

        * Scorpion Challenge: 4 manches van elk 2 wedstrijddagen (april, juni, augustus en oktober)
        * 4x4 Hoogstraten: vrij rijden
        * 4x4 H.E.L.M. Retie: enkele keren per jaar vrij rijden en trial
        * Croatia Trophy 2011: de zwaarste en grootste offroad wedstrijd van Europa, 1ste week van mei

        Hoop dit jaar ook enkele keren de rallycross te kunnen bezoeken, vorig jaar naar de opendeurdag in Maasmechelen geweest, en dat smaakte naar meer

        groeten, Marc
        1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
        www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

        Comment


        • #5
          Re: Wat zijn jullie jaarlijkse favoriete evenementen om te fotograferen WVL/OVL/ANTW/

          voor mij : jaarlijks Wings&Wheels in Ursel
          Vooral oorlogsvoertuigen,oude vliegtuigen , verpleegsters en soldaten in allerhande WOII uniformen.
          Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

          Comment


          • #6
            Re: Wat zijn jullie jaarlijkse favoriete evenementen om te fotograferen WVL/OVL/ANTW/

            elk jaar ga ik naar castlefest en elf fantasy in nederland, vooral om portretten te fotograferen.

            gr, jacques
            Nikon en glaswerk

            Comment


            • #7
              Re: Wat zijn jullie jaarlijkse favoriete evenementen om te fotograferen WVL/OVL/ANTW/

              Nice, nog mensen tips ?

              Comment


              • #8
                Re: Wat zijn jullie jaarlijkse favoriete evenementen om te fotograferen WVL/OVL/ANTW/

                als ik er op tijd achter ben wanneer en waar,alles wat met WO2 te maken heeft,de 24hr van zolder,de opaalkust,normandie,en ieder jaar komt er wel iets extra bij!
                nog een paar jaar en ik ga een tweede fotograaf moeten inhuren om "mijn" favorieten te helpen vast leggen!
                grts; M

                Comment


                • #9
                  Re: Wat zijn jullie jaarlijkse favoriete evenementen om te fotograferen WVL/OVL/ANTW/

                  Oorspronkelijk geplaatst door PurePhotography Bekijk bericht
                  Nice, nog mensen tips ?
                  ja, www.kalfortkermis.be
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat zijn jullie jaarlijkse favoriete evenementen om te fotograferen WVL/OVL/ANTW/

                    Ik weet het, ik werk in een niche, maar toch heb ik een mooie reeks events elk jaar :

                    Autosalon Brussel (al heb ik dit jaar gepast )
                    Autosalon Genéve (CH)
                    Autosalon Frankfurt (D) of Parijs (FR), is afwisselend elk jaar, nooit samen
                    SpaItalia (B)
                    Italia event in Assen (NL)
                    Italie event in Zandvoort (NL)
                    Fia GT1 World Championship op Spa (tijdens het 24h weekeinde)
                    Regelmatig eens naar Zolder

                    en elk event of race tussendoor waar Lamborghini's aan meedoen of wat interessant is voor mijn portfolio
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                    Comment

                    Working...
                    X