Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat moet er van zo'n jongens worden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Statistisch gezien zijn het gros van de inbraken om 18u 's avonds of om 07u 's morgens !
    Ik keek er ook van op toen ik de cijfers zag.
    Wonen tegen een autoweg of grote baan verhoogt de kans op inbraak enorm. Zelfs meermaals.
    Daar kijk ik inderdaad van op...

    lijken mij juist de uren dat er nog net iemand thuis is?
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #77
      Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      Daar kijk ik inderdaad van op...

      lijken mij juist de uren dat er nog net iemand thuis is?
      Toch normaal hé...dan staan de achterdeuren nog open.

      Comment


      • #78
        Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

        Ruim de helft van alle inbraken vindt overdag plaats, wanneer mensen naar hun werk zijn.
        tja,.. eigenlijk wel logisch hè.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #79
          Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          als je geen enkele deur NIET op slot doet, laat je toch alle deuren open..?
          grt,bouk.
          Ewel bouk je zal nog gelijk hebben ook. Het blijkt dus hier ook zo te zijn, dat -- = +
          Gelukkig dat de Nederlanders ons hier af en toe eens de les komen lezen.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #80
            Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

            Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
            Maar het is al erg he dat je alle deuren moet vast doen als je zelf thuis bent.
            Niemand die jou ertoe (kan) verplicht(en) om alle deuren te vergrendelen wanneer je in uw woning aanwezig bent.
            Maar dan moet je na een eventuele diefstal niet lopen janken dat ze uw persoonlijke bezittingen ontvreemd hebben.

            Denk aan de uitspraak; de kat bij de melk zetten...
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • #81
              Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              Niemand die jou ertoe (kan) verplicht(en) om alle deuren te vergrendelen wanneer je in uw woning aanwezig bent.
              Maar dan moet je na een eventuele diefstal niet lopen janken dat ze uw persoonlijke bezittingen ontvreemd hebben.

              Denk aan de uitspraak; de kat bij de melk zetten...
              Yep. Vind ik ook.
              Een goede verzekering tegen diefstal helpt ook
              En een goede preventie.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #82
                Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

                Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                Ik doe ook altijd alles op slot, zelfs als ik thuis ben, maar een niet afgesloten huis wil niet zeggen dat zomaar iedereen binnen mag ...
                Vinden jullie dat niet erg, alles op slot doen zelfs als je thuis bent?
                Ik ben nog maar één keer slachtoffer van een inbraak geweest, dan nog in België jaren geleden tijdens mijn werkuren, maar zou er hier nooit aan denken om alles te sluiten.
                Ben ik even blij dat ik hier in zo een "verloren gat" zit waar dat niet hoeft...
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • #83
                  Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

                  Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                  Vinden jullie dat niet erg, alles op slot doen zelfs als je thuis bent?
                  Ik ben nog maar één keer slachtoffer van een inbraak geweest, dan nog in België jaren geleden tijdens mijn werkuren, maar zou er hier nooit aan denken om alles te sluiten.
                  Ben ik even blij dat ik hier in zo een "verloren gat" zit waar dat niet hoeft...
                  Ik heb het toch afgeleerd :

                  Ervaring 1 : 's Nachts wordt ik wakker. Een grote hond, een Ierse Setter, duwt met zijn snuit tegen mij tot ik er wakker van word. Het was de, overigens vriendelijke, hond van een buurman.
                  Vergeten op de voordeur toe te doen. Die stond wagenwijd open.

                  Ervaring 2 : Ten tijde dat ik de HOF-boeken verdeelde in Brugge.
                  'k Sta onder de douche en zie een schim. Ik kijk. Staat er daar een BD'er in de badkamer met de vraag : "Is het hier dat ik moet zijn voor dat boek?"
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #84
                    Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                    Ik heb het toch afgeleerd :

                    Ervaring 1 : 's Nachts wordt ik wakker. Een grote hond, een Ierse Setter, duwt met zijn snuit tegen mij tot ik er wakker van word. Het was de, overigens vriendelijke, hond van een buurman.
                    Vergeten op de voordeur toe te doen. Die stond wagenwijd open.

                    Ervaring 2 : Ten tijde dat ik de HOF-boeken verdeelde in Brugge.
                    'k Sta onder de douche en zie een schim. Ik kijk. Staat er daar een BD'er in de badkamer met de vraag : "Is het hier dat ik moet zijn voor dat boek?"
                    Haha
                    Geen bel aan de (voor)deur?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #85
                      Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                      Ik heb het toch afgeleerd :

                      Ervaring 1 : 's Nachts wordt ik wakker. Een grote hond, een Ierse Setter, duwt met zijn snuit tegen mij tot ik er wakker van word. Het was de, overigens vriendelijke, hond van een buurman.
                      Vergeten op de voordeur toe te doen. Die stond wagenwijd open.

                      Ervaring 2 : Ten tijde dat ik de HOF-boeken verdeelde in Brugge.
                      'k Sta onder de douche en zie een schim. Ik kijk. Staat er daar een BD'er in de badkamer met de vraag : "Is het hier dat ik moet zijn voor dat boek?"
                      Zulke verhalen maken mijn saaie avond goed!
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

                      Comment


                      • #86
                        Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

                        Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                        Zulke verhalen maken mijn saaie avond goed!
                        Soms is het zo saai dat mijn achterwerk er koppijn van krijgt
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #87
                          Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Haha
                          Geen bel aan de (voor)deur?
                          De bel werkte toen nog niet en na de straatvoordeur heb je nog de keuze tussen een linkse en een rechtse tussen(voor)deur.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • #88
                            Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

                            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                            Vinden jullie dat niet erg, alles op slot doen zelfs als je thuis bent?
                            Ik ben nog maar één keer slachtoffer van een inbraak geweest, dan nog in België jaren geleden tijdens mijn werkuren, maar zou er hier nooit aan denken om alles te sluiten.
                            Ben ik even blij dat ik hier in zo een "verloren gat" zit waar dat niet hoeft...
                            Wij waren in september '13 voor 't eerst op een nieuwe huurlocatie te zuid Frankrijk; gelegen in een héél rustig dorpje en onze vakantiewoning ligt
                            op het hoogste punt van de heuvel / doodlopende straat. Je moet echt al goed de omgeving kennen om te weten dat daar nog mensen wonen.
                            Een hele dag vertoeven wij in en rond de woning, de eigenaars zijn beide (meestal) een hele dag aanwezig in en rond hun privéwoning die aan ons vakantiehuisje grenst,
                            ze hebben twee geweldige waakhonden lopen en hun domein is beveiligd met een alarminstallatie.
                            Toch hebben zij ons aangeraden om telkens wanneer we ons vakantiewoning verlaten, zelfs als is het om aan hun zwembad te liggen, alle deuren en sloten te vergrendelen
                            omdat er soms ongewenste gasten rond het huis dwalen.

                            Het is jammer maar we leven nu sinds enkele jaren in een wereld waarin je niets of niemand nog mag vertrouwen, enkel jezelf.
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                            Comment


                            • #89
                              Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              ......
                              Een goede verzekering tegen diefstal helpt ook
                              wat moet ik me daar bij voorstellen..?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #90
                                Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

                                Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                                Vinden jullie dat niet erg, alles op slot doen zelfs als je thuis bent?
                                Ik ben nog maar één keer slachtoffer van een inbraak geweest, dan nog in België jaren geleden tijdens mijn werkuren, maar zou er hier nooit aan denken om alles te sluiten.
                                Ben ik even blij dat ik hier in zo een "verloren gat" zit waar dat niet hoeft...
                                In principe is het hier geen gevaarlijke buurt, maar de A12 is wel vlakbij. In de krant lees je wel regelmatig verhalen van dat er zelfs om 16 a 18 u wordt ingebroken.
                                Canon-man. Concerten en natuur.
                                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                                Comment

                                Working...
                                X