Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Warm hee :clown:

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Warm hee :clown:

    29 °C hier....
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Warm hee

    Vista vertelt mij dat het hier nu 28°C is... pffffff, warmer hoeft toch niet hoor

    Comment


    • #3
      Re: Warm hee

      Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
      Vista vertelt mij dat het hier nu 28°C is... pffffff, warmer hoeft toch niet hoor
      Airco doet het goed hier
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Warm hee

        Ach,

        Hier in Velm is het 30° en ik heb de hele dag op het dak gezeten om van een plat een hellend dak te maken - en ja, dakpannen kunnen heet worden
        En nu maar snel de douche in ...

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Warm hee

          Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
          Ach,

          Hier in Velm is het 30° en ik heb de hele dag op het dak gezeten om van een plat een hellend dak te maken - en ja, dakpannen kunnen heet worden
          En nu maar snel de douche in ...

          Jaja
          Ge weet de dagen wel te kiezen
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Warm hee

            Als je vandaag bij de Makro een airco kocht, dan kreeg je er gratis een tweede van het zelfde type bij (neen, ik heb er geen gekocht, wel een externe harde schijf van 1TB, want die van 320GB had nog maar 5% over).

            Ik weet niet of die actie morgen nog loopt, maar dat riepen ze daar om terwijl ik in de winkel was...
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Warm hee

              door zo'n titel vraag je erom
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: Warm hee

                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                Als je vandaag bij de Makro een airco kocht, dan kreeg je er gratis een tweede van het zelfde type bij (neen, ik heb er geen gekocht, wel een externe harde schijf van 1TB, want die van 320GB had nog maar 5% over).

                Ik weet niet of die actie morgen nog loopt, maar dat riepen ze daar om terwijl ik in de winkel was...
                Waarom voeren ze nu niet eens zo'n actie met de externe harde schijven hé?
                Nee, altijd de verkeerde promoties vanzeneigens
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Warm hee

                  Hey juppekes

                  Hier aan de kust (Oostende) was het redelijk te doen vandaag

                  De ganse dag lichte bewolking waardoor het warmste van de zon tegengehouden werd

                  Rond 16u30 hebben we hier zelfs een beetje regen gehad

                  Maar nog niet genoeg om alles nat te maken
                  Bootjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Warm hee

                    Hier aan de west kust van Canada hebben we vorige week een hitte golf gehad met temperaturen van 35-37 graden overdag en 's nacht boven de 20 graden, Gelukkig zaten wij die week in de States waar het nog warmer was, maar omdat wij in de bergen gingen wandelen was het nog te doen en we hadden airconditioning op onze kamer.

                    Vandaag is het eindelijk wat bewolkt en afgekoelt tot een 23 graden. We hebben al sinds begin jullie droog, warm en zonnig weer met tot nu toe 1mm neerslag. Hier in Vancouver en omgeving is het nog goed te doen, maar meer in het midden van deze provincie en een 200km ten noorden van ons woeden er erge bosbranden, dus hopelijk is er voor hen wat regen opkomst!

                    Groetjes uit Canada,
                    Ann

                    Comment


                    • #11
                      Re: Warm hee

                      Hier in Florianópolis (Brazilië) heel zonnig maar veel wind (ik zit net aan de kust) en temperaturen die niet boven de 15°C gaan maar het is dan ook putje winter hier. Vannacht zal het verder dalen tot max +5°C.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Warm hee

                        Bij mij op mn erf nu 26 graden, er mogen nog zeker twee graden bij, dan ben ik content.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Warm hee

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                          Hey juppekes

                          Hier aan de kust (Oostende) was het redelijk te doen vandaag

                          De ganse dag lichte bewolking waardoor het warmste van de zon tegengehouden werd

                          Rond 16u30 hebben we hier zelfs een beetje regen gehad

                          Maar nog niet genoeg om alles nat te maken
                          We dachten een zonnig dagje aan zee mee te maken. In De Haan druppelde het al iets voor twee uur. Daarna afgezakt naar Lissewege.... waar ook het gedruppel begon. Dan nog effe Damme bezocht en ook daar wat lichte nattigheid. Rond 18u richting huiswaarts en toen scheen het zonnetje weer
                          Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

                          Comment


                          • #14
                            Re: Warm hee

                            nieuwe versie
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

                            Comment


                            • #15
                              Re: Warm hee

                              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                              Bij mij op mn erf nu 26 graden, er mogen nog zeker twee graden bij, dan ben ik content.
                              Same here....27 graden vandaag, maar ik krijg er geen genoeg van.
                              Dat terwijl ik de hele middag behang stond af te krabben
                              Dit weer heeft iets ontspannends. Het buitenleven, de kinderen lekker laat naar bed, BBknoeien in de tuin. More plz!

                              Comment

                              Working...
                              X