Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wachten,wachten en nog eens wachten.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wachten,wachten en nog eens wachten.

    Kort na nieuwjaar kocht onze dochter bij een lokale computer winkel een nieuwe laptop van haar spaarcentjes.Na een maand of 4 begaf de batterij het.Terug naar de winkel en het was geen enkel probleem,er werd onmiddelijk een nieuwe batterij besteld.Nu zijn we ondertussen meer dan 3 maanden verder en de batterij is nog steeds niet geleverd.Om de 14 dagen spring ik eens binnen om te horen hoe het staat.
    Wij hebben al enkele zaken gekocht in deze winkel en nooit een probleem gehad,altijd vriendelijk en direct(in de mate van het mogelijke) geholpen.
    Volgens de eigenaar kan hij er niets aan doen,hij heeft al bestel bonnen laten zien en ik geloof hem daarin.
    Ondertussen is mijn dochter het meer dan beu dat ze steeds in de buurt van een stopcontact moet zitten om op haar laptop te kunnen werken.

    Mijn vraag is nu,wat kunnen we hier aan doen? Gewoon wachten of welke actie kunnen we ondernemen.
    www.fotojoel.be
    7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

  • #2
    Re: wachten,wachten en nog eens wachten.

    En welk merk laptop is het?
    Is er geen e-mailadres of telefoonnummer te vinden op de site van de fabrikant?
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: wachten,wachten en nog eens wachten.

      Je moet een keuze maken.
      Je wilt de dochter helpen omdat ze de toestand beu is?

      Dus... zoek een winkel waar die batterij in voorraad is en koop die dan.

      Ik heb ook lang moet wachten op mijn nieuwe pc omdat de leverancier TWEE KEER
      het verkeerde onderdeel had verstuurd...
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: wachten,wachten en nog eens wachten.

        ik heb laatst een battery gekocht op ebay ... nog geen 3 dagen later was ze reeds in mijn bezit ! (én ook stuk goedkoper dan origineel) > was voor oudere laptop van +/-5 jaar waardoor veel kosten doen zinloos was.
        Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

        Comment

        Working...
        X