Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waarde oud ijzer, thuis opgehaald

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waarde oud ijzer, thuis opgehaald

    Wat is oud ijzer ongeveer waard (chauffages, boiler, ketel, ...) als je het laat thuis ophalen ?

    De grens tussen gratis en 'iets' is hier zeer dun, dat weet ik, maar er wordt toch iets gegeven voor bijv. 300 kg ?

    Met dank voor tips

    D
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

  • #2
    Re: waarde oud ijzer, thuis opgehaald

    De waarde van oud ijzer (als het gewoon staal is) ligt rond de 2-3 BF per kg.
    Fortuinen zal je er niet aan verdienen.

    Bij ons sleept de chiro met plezier je oude radiator weg vanop de 2de verdieping, en één à twee keer per jaar kunnen ze dan hun kas eens vullen.

    Als je koper, lood of zink hebt, dan staan ze net iets rapper voor je deur.

    Comment


    • #3
      Re: waarde oud ijzer, thuis opgehaald

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Als je koper, lood of zink hebt, dan staan ze net iets rapper voor je deur.
      Goud en zilver doen het ook niet slecht.. van horen zeggen hé

      Comment


      • #4
        Re: waarde oud ijzer, thuis opgehaald

        Hey juppekes

        Ik denk dat je mag gelukkig zijn als ze het voor niets willen meenemen

        Anders gewoon op de stoep leggen, tegen 's morgens is het zeker en vast weg
        Bootjes

        Comment


        • #5
          Re: waarde oud ijzer, thuis opgehaald

          Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
          Hey juppekes

          Ik denk dat je mag gelukkig zijn als ze het voor niets willen meenemen

          Anders gewoon op de stoep leggen, tegen 's morgens is het zeker en vast weg
          Dat laatste kun je alleen maar hopen... Wie neemt nu 300 kg oud ijzer mee ? Bij "nacht en ontij" nog wel ?

          De kans is groot dat des nachts de KABOUTERKES komen en dan zit je 's morgens al snel met EEN TON metaalafval...

          En zo werd het dan toch nog een fijne dinsdag !

          Comment


          • #6
            Re: waarde oud ijzer, thuis opgehaald

            Hey juppekes

            Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
            Dat laatste kun je alleen maar hopen... Wie neemt nu 300 kg oud ijzer mee ? Bij "nacht en ontij" nog wel ?

            De kans is groot dat des nachts de KABOUTERKES komen en dan zit je 's morgens al snel met EEN TON metaalafval...

            En zo werd het dan toch nog een fijne dinsdag !
            Telkens wanneer ik wat afval buitenzet voor grofhuisvuilophaling is tegen 's morgens al het ijzer er uitgehaald

            Nu leg ik het gewoon gescheiden, al het metaal op een hoopje
            Bootjes

            Comment

            Working...
            X