Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voor wie zijn steun wil betuigen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • voor wie zijn steun wil betuigen...

    aan de mensen bij ford en alle andere bedrijven die getroffen worden door de sluiting...

    http://www.gva.be/dossiers/ford-genk...-van-ford.aspx
    grts; M

  • #2
    Re: voor wie zijn steun wil betuigen...

    Niet te geloven, eerst nieuwe modellen beloven en nu dit. Dit voelt aan als een messteek in de rug.
    Ik vind het heel erg voor IEDREEN die bij Ford Genk werkt.
    Persoonlijk ben ik er niet (rechtstreeks) bij betrokken, maar ik kan mij inbeelden dat vooral jonge gezinnen heel erg getroffen zullen zijn.
    Het was ook voor mij ook een "shock" deze morgen dit te vernemen op de VRT. Limburg is erg getroffen en Genk in het bijzonder, maar ook voor ons land is dit niet goed.


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: voor wie zijn steun wil betuigen...

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Niet te geloven, eerst nieuwe modellen beloven en nu dit. Dit voelt aan als een messteek in de rug.
      Ik vind het heel erg voor IEDREEN die bij Ford Genk werkt.
      Persoonlijk ben ik er niet (rechtstreeks) bij betrokken, maar ik kan mij inbeelden dat vooral jonge gezinnen heel erg getroffen zullen zijn.
      Het was ook voor mij ook een "shock" deze morgen dit te vernemen op de VRT. Limburg is erg getroffen en Genk in het bijzonder, maar ook voor ons land is dit niet goed.

      Grtz, RF
      Idd. jonge gezinnen. Die pas gestart zijn met hun gezin en een lening hebben lopen voor hun woonst.
      En niet alleen in Genk kan ik lange gezichten zien.
      Hier bij ons zijn er ook slachtoffers gevallen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: voor wie zijn steun wil betuigen...

        Ik kan mij heel goed inbeelden hoe deze mensen zich voelen , ik heb een gelijkaardig geval gehad met de sluiting van LU in Beveren(Waas).Je hebt je jaren voor iets ingezet en dat gooien ze gewoon weg .Laat geen enkele wagen vertrekken en hopelijk komt er een goed ( voor wat het waard is want niemand werkt ergens om zijn werk te verliezen) sociaal plan uit de bus .Mijn steun hebben ze alvast.

        Comment


        • #5
          Re: voor wie zijn steun wil betuigen...

          Ik wil even mijn medeleven voor mezelf betuigen als Limburger. Het word er niet makkelijker op.
          Nu gaat iedere Limburger wakker worden na dit drama.

          Als Ford dat contract heeft afgesloten voor 3 nieuwe modellen met herziening in moeilijke overcapasiteit dan is dat hun goed recht. Speculaties op deze wankele crisistijden zijn lethal. Ze hebben het nog lang gerokken vind ik.

          Jammer dat we het allemaal nogal goed gewoon zijn in ons leventje met twee autos, tig multimedia toestellen en leningen per gezin.. De ogen gaan nu pas open maar wel rijkelijk te laat.
          Ik heb te doen met de gedupeerden maar ik blijf erbij....een verwittigd man is er twee waard..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: voor wie zijn steun wil betuigen...

            Heb zelf 4 sluitingen meegemaakt en kan me best inleven hoe die mensen zich voelen.
            Hopelijk kunnen ze op een goede uitstapregeling rekenen, dat maakt de te slikken pil dan toch een beetje zachter.
            Desalniettemin een harde dobber! Ben wel geen Limburger maar wens veel sterkte aan alle betrokkenen.
            EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
            debruri.be

            Comment


            • #7
              Re: voor wie zijn steun wil betuigen...

              Heel erg jammer voor die mensen en die gezinnen. Hopelijk komen ze niet teveel in de problemen.
              Maar ja wat doen we (ze) ermee... Ondergaan...
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: voor wie zijn steun wil betuigen...

                Namens alle collega's van Nedcar, 30km verderop, veel sterkte toegewenst. Wij hebben net te horen gekregen dat we Mini's voor BMW gaan maken en wellicht meer modellen van BMW. Dit nieuws staat in schril contrast met er in Genk op dit moment gebeurt. Wij kennen het gevoel bij Nedcar maar al te goed, we hebben zelf maanden lang in spanning gezeten totdat we op het allerlaatste moment werden gered.

                Misschien gebeurt er in Genk ook nog wel een wonder, tis te hopen voor al die mensen en collega's.

                Veel sterkte!!!

                Comment


                • #9
                  Re: voor wie zijn steun wil betuigen...

                  Ik heb er 21 jaar geleden ook 3 jaar gewerkt en ben toen met vele leeftijdsgenoten begonnen (nu ca.45 jaar). Toen ik destijds mijn ontslag ging geven herinner ik mij nog goed de reactie van de toenmalige personeelschef. "Weg gaan? Hier? Een instituut als Ford verlaten?". Natuurlijk kon ik dat toen niet voorspellen wat er nu gebeurd, maar deze week heb ik toch enkele keren terug moeten denken aan die dag. Veel moed en sterkte aan al die collega's die er toen al werkten en degenen die er later nog bij kwamen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: voor wie zijn steun wil betuigen...

                    In Nederland is de aanpak wel anders dan hier, persoonlijk vind ik die aanpak beter.Ik heb één vriend die bij ned-car werkt en is een heel goede vriend niettegenstaande we enkele honderden kilometers uit elkaar wonen.Ze kunnen misschien hier ook trachten een ander merk te vinden en dan te hopen dat dit voor 200% draaid.

                    Comment

                    Working...
                    X