Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de echte horlogeliefhebbers.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

    Hehe, ik dacht dat Rolex niet je merk was....
    proficiat!

    Alleen idioten veranderen nooit van mening zeker...

    Comment


    • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Hehe, ik dacht dat Rolex niet je merk was....
      proficiat!

      Alleen idioten veranderen nooit van mening zeker...
      Wel Tommie, ik dacht dat eerst ook tot ik even van naderbij de zaken ben gaan bekijken. Aan zoiets verlies je nooit als je dat wat verzorgt. Op de tweede heb ik 3 maand gewacht bij de officiële dealer. Zeer moeilijk verkrijgbaar blijkbaar. Je kan die horloges zelfs, als je ze niet uit de zegels haalt, direct weer met forse winst verkopen aan hen die er niet kunnen/willen naar wachten (belachelijk natuurlijk). Er is daar een vrij winstgevend handeltje in. Maar dit is uiteraard niet mijn bedoeling. Cadeautjes of souvenirs voor mijn kinderen als ik er niet meer ben...
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Hehe, ik dacht dat Rolex niet je merk was....
        proficiat!

        Alleen idioten veranderen nooit van mening zeker...
        Aanvankelijk was ik voor de "Hulk" gegaan. Die stond al een tijdje op mijn verlanglijst. Toen ik die kon passen bij de dealer vond ik die toch zeer opvallend en heb het maar bij de "Batman" gehouden. Ietsje bescheidener en vooral passend met de overheersende blauwe kleur van mijn kledij.
        Maar men gaat nogal eens terug naar zijn eerste gedacht. Dus toekomstmuziek misschien. Alleen idioten veranderen niet van gedacht hé Djivan.

        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

          De Hulk is mooi maar Batman is mooier.

          Al eindig ikzelf keer op keer bij zwarte horloges, de dag dat mijn goesting keert heb ik een probleem
          Hier mijn 2017 klokje.. Goed dat het bijna 2018 is ondertussen.


          Fijne feesten voor allen!

          Comment


          • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

            Zeer mooie Breitling en dito armband. Past er perfect bij.
            Nog één van de uitzonderingen bij Breitling. Hun modellen zijn niet altijd meer wat ze vroeger waren.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

              Geen Rolex maar eentje dat ook juist zou moeten gaan. [emoji16]

              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Geen Rolex maar eentje dat ook juist zou moeten gaan. [emoji16]

                Inderdaad een mooie en ook sportieve, die Solar. Deze (sportievere) dragen een beetje mijn voorkeur. Bovendien ben ik ook steeds fan geweest van Seiko, het Japanse betere werk. Heb er trouwens nog een viertal van.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                  Die kan zeker mee! Seiko heeft al dikwijls bewezen dat ze volledig mee zijn..

                  Mooie vangst en knap binnenwerk!
                  Enjoy

                  Comment


                  • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht
                    Die kan zeker mee! Seiko heeft al dikwijls bewezen dat ze volledig mee zijn..

                    Mooie vangst en knap binnenwerk!
                    Enjoy
                    En een Grand Seiko mag er ook best zijn. Klassiek maar dat mag ook eens als afwisseling en voor bepaalde gelegenheden.
                    Eentje voor de Francis.



                    Last edited by enero; 28 december 2017, 17:56.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                      Die Grand Seiko hierboven is bijzonder mooi. Zijn eenvoudig design met het rozig goud heeft klasse.
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                        De Grand Seiko's staan kwalitatief zo goed als op hetzelfde niveau als een Rolex, prijzen zijn er ook naar, evenaren die van een Rolex....
                        Alleen hebben ze niet dezelfde "klank" of uitstraling die een Rolex wel heeft.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          De Grand Seiko's staan kwalitatief zo goed als op hetzelfde niveau als een Rolex, prijzen zijn er ook naar, evenaren die van een Rolex....
                          Alleen hebben ze niet dezelfde "klank" of uitstraling die een Rolex wel heeft.
                          Dat is zo Francis. Wij zijn beiden fan van het merk, enfin ik ben dat althans "geworden" toen ik de geschiedenis van het merk eens goed had doorgenomen en nadat een vriend mij had gevraagd of ik zijn massief gouden uurwerk met dito armband kon proberen te verkopen via de juwelier van onze familie. Dat uurwerk heeft daar enkele weken gelegen, een pracht exemplaar en echt een klomp goud. Resultaat, de juwelier vond geen koper ervoor. Zijn reactie was : "had het een Rolex "geweest, direct...".
                          Mijn opvatting is dan stilaan gaan veranderen en werd ik ervan overtuigd dat die horloges absoluut hun waarde behouden en zelfs, indien het exemplaren zijn waarnaar veel vraag is, goed in waarde stijgen. Bijvoorbeeld is mijn Datejust 41mm in twee jaar tijd met 2500€ in prijs gestegen. Officiële prijs nieuw dus hé. Dit is wel heel uitzonderlijk en ik begrijp niet goed hoe dit komt, maar het is wel zo. Jij hebt trouwens ook diezelfde.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Alleen hebben ze niet dezelfde "klank" of uitstraling die een Rolex wel heeft.
                            Ik durf te veronderstellen dat wie zo eentje koopt, er zelf gelukkig mee is en er voldoende uitstraling in ziet.
                            Rolex is gekend, maar men kan ze moeilijk enkel voor de naam kopen zonder ze graag te zien. [emoji16]

                            P.S. Die Hulk versie vind ik nu ook wel niet mis.
                            Last edited by VerSeg; 28 december 2017, 19:44.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                              Ook waar Freddy....Ik bedoel maar het volgende: als je tegen iemand zegt: ik heb een Grand Seiko gekocht ....krijg je als antwoord : wat voor iets???
                              Zeg je ik heb een Rolex gekocht dan krijg je als antwoord : amaai....mag ik eens zien!!!
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Ik durf te veronderstellen dat wie zo eentje koopt, er zelf gelukkig mee is en er voldoende uitstraling in ziet.
                                Rolex is gekend, maar men kan ze moeilijk enkel voor de naam kopen zonder ze graag te zien. [emoji16]
                                Inderdaad, eerste argument is natuurlijk dat je een model graag ziet. Persoonlijk gaat mijn voorkeur eerder naar de sportievere modellen, al heb ik een paar klassieke stukken.
                                Maar hier kan je je bij voorbeeld een idee vormen van wat Rolex zoals te bieden heeft, maar ik vermoed dat je dat al wist. Ter info voor hen die de site eens willen besnuffelen en wie weet misschien wel goesting krijgen.

                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X