Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogelhut op Uitkerkse Polders

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vogelhut op Uitkerkse Polders

    Ik wil deze toch even delen, op de Uitkerkse Polders heeft Natuurpunt een fotohut gezet die, in tegenstelling tot de andere op de UP, speciaal is ontworpen voor fotografen.


    Morgen ben ik er de hele dag en niettegenstaande het weer niet zal meewerken hoop ik toch met wat resultaat te kunnen komen.

    Misschien een tip voor andere vogelaars hier aanwezig.

  • #2
    Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

    100 euro per dag is echt wel str.ntduur heh!!! Amaai
    Voor die prijs huur je een hotelkamer.

    Comment


    • #3
      Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

      Bijzonder mooie hut op een prachtige locatie waar je blijkbaar een diversiteit aan vogels kan fotograferen en dat boeit mij enorm

      maar inderdaad, €100/dag ?

      ik fotografeer ook veel vogels en dat kost mij, buiten wat spierkracht vanwege verplaatsing per fiets, helemaal niks.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • #4
        Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

        Is dit de prijs per persoon met enkel ontbijt of half pension in deze nul sterrenbarak .
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

          Tja, noem het steunen aan Natuurpunt. Over prijzen kan men discussiëren en het is idd wat aan de hoge kant maar goed, als je met 2 bent dan kost dit €50/dag/persoon.

          Comment


          • #6
            Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

            en geen korting als je lid bent van Natuurpunt..?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

              Ooit al eens gaan vogelen in Ardooie bos Vincent ?
              Daar staat een zeer grote observatie hut bij de vijver, wat er te zien is weet ik niet.

              Comment


              • #8
                Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

                Ik heb een observatietent en die heeft mij €89 gekost en die plaats ik in een minuut waar dan ook, ik regel wel altijd waarnodig voor toestemming bij de gebiedsbeheerder. Natuurpunt die €100 vraagt voor een dag niet erg comfortabel in een kist gepropt te zitten maakt natuurfotografie wel heel elitair.

                Comment


                • #9
                  Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

                  Ach, over prijs valt veel te zeggen. It zit momenteel in de hut met een koppel grutto's voor mij, de scholekster is langs geweest, de watersnip en een assortiment eenden en ganzen. Mogelijks naar de avond toe wat lepelaars.
                  Ieder moet dit voor zich uitmaken wat hij/zij wil uitgeven maar voor mezelf is dit iets wat ik graag betaal en tov het betaalde materiaal is dit meer dan schappelijk. Ik heb ook een gooitent maar zou niet weten waar deze te zetten in dit poldergebied.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                    Ach, over prijs valt veel te zeggen. It zit momenteel in de hut......
                    is er stroom aanwezig..?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

                      Back 2 basics, geen spanning noch water.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        Back 2 basics, geen spanning noch water.
                        OK..toch veel plezier daar.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

                          Lippensgoed-Bulskampveld observatiehut is gratis (grens Beernem, Wingene, Hertsberge).
                          Vlakbij mijn deur en ik ben er op 25 jaar welgeteld 1x geweest . Ik heb er de apparatuur, het geduld en de kennis niet voor.
                          In ieder geval veel plezier daar, het weer ziet er iag goed uit.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                            Tja, noem het steunen aan Natuurpunt. Over prijzen kan men discussiëren en het is idd wat aan de hoge kant maar goed, als je met 2 bent dan kost dit €50/dag/persoon.
                            Natuurpunt steunen doe ik reeds hoor; via lidmaatschap en regelmatig zaken aan via hun webshop aankopen.

                            Als je in de buurt woont van de hut en er per fiets naartoe kan rijden valt de prijs misschien nog mee maar voor mensen die vanuit het binnenland (bv. regio Mechelen) met de wagen of openbaar vervoer ernaar toe
                            moet rijden lopen de totale kosten al snel hoog op.
                            Last edited by kirsten_dl; 23 maart 2014, 13:47.
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vogelhut op Uitkerkse Polders

                              Ik ben ook lid van Natuurpunt. Maar als ik van Limburg moet komen ben ik verplicht om ook een kamer of hotel te nemen wil ik in alle vroegte in de hut zijn. Dit dagje vogelhut kost me dan al snel 200 euro zonder de verplaatsing. Dit is toch wel zeeeer veel.

                              Comment

                              Working...
                              X