Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vliegtuigen spotten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vliegtuigen spotten

    Wie graag foto's neemt van vliegtuigen kan naar onderstaand evenement gaan . Was er de vorige keer bij en veel startende en landende jumbo's gefotografeerd.Wel registreren is een militaire basis

    Kan er nu niet bij zijn , andere verplichtingen.

  • #2
    Re: vliegtuigen spotten

    Je kijkt best je link eens na, die puntjes zijn niet juist.......
    404 error, Not found.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: vliegtuigen spotten

      Weet niet waar puntjes vandaan komen.

      Comment


      • #4
        Re: vliegtuigen spotten

        Gewoon geplakt en ja je krijgt puntjes . Als je dan de balk home aanklikt krijg je het goed scherm (het is van wereldrecord ).

        Comment


        • #5
          Re: vliegtuigen spotten

          toch maar even ook vragen of je zomaar foto's mag trekken en waar.

          Melsbroek is en blijft militair domein
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

          Comment


          • #6
            Re: vliegtuigen spotten

            Foto's nemen zal wel geen probleem zijn,
            Maar naar mijn mening neem je dan best foto's van de poging tot het verbreken van het wereldrecord en niet van de vliegtuigen her en der...

            Comment


            • #7
              Re: vliegtuigen spotten

              Fotograferen was geen enkel probleem binnen en buiten zicht op zaventem is heel goed .Ik heb daar van alles foto's genomen zoals vele anderen en het mocht gewoon.

              Comment


              • #8
                Re: vliegtuigen spotten

                Ik stel voor om deze twee topics te 'mergen'...

                Forum voor aankondigingen over -voor de fotograaf interessante- evenementen. Festiviteiten, luchtshows, musea en cultuur etc. Voor 'Shooting-Day informatie', gelieve het daartoe bestemde forum te gebruiken.
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                Comment

                Working...
                X