Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

visa of mastercard?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: visa of mastercard?

    Ja hoor Argenta is voor mij een koploper hoogste intresten géén enkele kosten die ze aanrekenen en ze ZIJN VRIENDELIJK ook veel waard vind ik van verzekeringen heb ik er niets dat is dan weer ethias die ik heb ook super en zeer snel maar vroeger was ik ook bij grootbanken en je leert als je ouder word hé en dan is er nog iets dat ik bijna over het hoofd zag . Argenta is open wanneer de mensen gedaan hebben met werken dat wil zeggen tot 18.00 uur en dat vind ik ook een super service alle als je toch werkt hé
    Last edited by Loodgieterke; 21 september 2007, 21:26.
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #17
      Re: visa of mastercard?

      Ik heb een gratis visa kaart bij Record Bank (dochterbank van ING)

      Ze hebben wel wat geprutst met men bankkaarten (foute aangevraagd, geanulleerd etc)... maar nu loop alles, voorlopig, goed
      Website: Twostroke

      Comment


      • #18
        Re: visa of mastercard?

        Kan ik als een student (die geen vaste inkomen heeft) een visa-card aanvragen?

        Comment


        • #19
          Re: visa of mastercard?

          Denk wel dat dat gaat. Enkel moet je een zichtrekening hebben omdat de betaling naar Visa met domiciliering gaat. Beste is dat eens te vragen in je bank.

          Comment


          • #20
            Re: visa of mastercard?

            Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
            Kan ik als een student (die geen vaste inkomen heeft) een visa-card aanvragen?
            Aanvragen wel, krijgen normaal gesproken niet .
            Aangezien je een kredietlijn krijgt, moet daar een inkomen tegenover staan. Dat is om de klant tegen zichzelf te beschermen.
            Een turn-around is dat pa en ma borg staan.
            Nu zou het wel kunnen dat enkele kleinere marktbedervende bankjes die regel aan hun laars lappen. Rondvragen dus.

            Comment


            • #21
              Re: visa of mastercard?

              Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
              Kan ik als een student (die geen vaste inkomen heeft) een visa-card aanvragen?
              Bij deze bank wel klik
              Mvg Tim

              Comment


              • #22
                Re: visa of mastercard?

                Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                Bij deze bank wel klik
                Laat dat nu net de bank zijn die in het voorjaar nog zeer negatief in het nieuws kwam omdat zij optreedt als agressieve meedogenloze kredietfabriek, perfect georganiseerd, Amerikaans agressief. Even googelen op "Citibank" en "consumentenkrediet" volstaat.

                Comment


                • #23
                  Re: visa of mastercard?

                  Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                  Laat dat nu net de bank zijn die in het voorjaar nog zeer negatief in het nieuws kwam omdat zij optreedt als agressieve meedogenloze kredietfabriek, perfect georganiseerd, Amerikaans agressief. Even googelen op "Citibank" en "consumentenkrediet" volstaat.
                  Rustig rustig, ik heb de verhalen er ook over gehoord, maar ben verder niet bekend met de bank.

                  Er werd een vraag gesteld over een creditcard en student en google leverde dit als resultaat...maar 't is altijd wat...

                  Bij een andere, grote bank, zijn dit de voorwaarden:
                  - Houder of medehouder zijn van een zichtrekening ;
                  - 18 jaar of ouder zijn.
                  - indien u jonger bent, kunt u, onder bepaalde voorwaarden, een kaart aanvragen die gekoppeld is aan de zichtrekening van uw ouders.
                  Last edited by Ticor; 22 september 2007, 23:17. Reden: extra info
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #24
                    Re: visa of mastercard?

                    Bedankt voor de reacties. Ik zal dan mijn ouders borg laten staan(indien ze het goed vinden).

                    Comment


                    • #25
                      Re: visa of mastercard?

                      Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                      Laat dat nu net de bank zijn die in het voorjaar nog zeer negatief in het nieuws kwam omdat zij optreedt als agressieve meedogenloze kredietfabriek, perfect georganiseerd, Amerikaans agressief. Even googelen op "Citibank" en "consumentenkrediet" volstaat.

                      Bah,

                      als de mensen zo dom zijn ? Is het dan de bank haar fout ?

                      Comment


                      • #26
                        Re: visa of mastercard?

                        Oorspronkelijk geplaatst door JorisFRST Bekijk bericht
                        Bah,

                        als de mensen zo dom zijn ? Is het dan de bank haar fout ?
                        In dit geval wel ja.
                        Het is gewoon onetisch om mensen die al tot aan hun nek in de schulden zitten nog krediet bij te geven.
                        btw, zéér élitaire reactie hoor

                        Comment


                        • #27
                          Re: visa of mastercard?

                          Mensen moeten ook wel hun eigen verantwoordelijkheden dragen hé.

                          Comment


                          • #28
                            Re: visa of mastercard?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                            Mensen moeten ook wel hun eigen verantwoordelijkheden dragen hé.
                            zouden moeten, de werkelijkheid is jammergenoeg anders

                            Comment


                            • #29
                              Re: visa of mastercard?

                              Wij hebben thuis geleerd van te sparen als we iets willen.

                              Daar is niet veel elitair aan.

                              De mensen denken gewoon dat alles gratis is tegenwoordig. En steken hunzelf diep in de schulden. Wel, dat vind ik "dom".

                              Comment

                              Working...
                              X