Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Virtuele vrienden ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Virtuele vrienden ;)

    Je kunt vaak merken aan aan sommigen in geschrifte, hoe zij zich verhouden tov jezelf. De meeste virtuele vrienden hier vinden het prettig om toch wat anoniem actief te blijven op het forum, maar via de shoots leer je ook je virtuele vrienden in persoon kennen.

    Vorig jaar heb ik een bescheiden workshop fotografie gegeven aan een paar gasten, en of ik dit nog eens ga herhalen weet ik nog niet. Toen ik weer wat met de archieven aan het rommelen was, kwam ik mijn filmje tegen wat ik toen maakte om vooraf aan de workshop even te laten zien. Heb het wel even moeten uploaden via Youtube.

    Het idee kwam bij mij nu op om mijzelf eens voor te stellen aan jullie via VIDEOHOEK... Hoop dat jullie het kunnen waarderen en mochten er nu personen zijn die over een voorstelrondje iets andere ideeën hebben, kunnen we hier verder in discussie eventueel Ik weet niet of het toegestaan is, maar dan hoor/verneem ik dit vanzelf wel van een moderator

    Ik weet het, nu laat ik mij ook al verleiden om wat meer met Chit-chat te gaan doen. Zo zie je maar hoe snel je overhaald bent, als je maar een begripvolle en leuke discussie volgt, waarvoor dank.
    Last edited by Guest4; 2 februari 2014, 17:16.

  • #2
    Re: Virtuele vrienden

    De chit-chat is erg verslavend, voor je het weet heb je geen tijd meer voor fotografie.

    Comment


    • #3
      Re: Virtuele vrienden

      Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
      De chit-chat is erg verslavend, voor je het weet heb je geen tijd meer voor fotografie.
      Ik ben nu de eerste die het met je eens is

      Comment

      Working...
      X