Waar zou ik die nog kunnen kopen (nieuw) ?
Niet gecombineerd met dvd (die heb ik al).
Tja, een brok antiek nu nog kopen?
De grote ketens zullen deze absoluut niet hebben dus denk ik aan een eBay, kringloopwinkel, ... of je kiest dan toch voor een combo toestel.
Misschien ook nog een beeldbuis TV????![]()
Camera images are like women - to cure a flat one, give it some curves
RAW images are like men - They have no idea how to dress themselves; you have to do it for them
Ik heb gisteren gezien dat ik er nog twee op de zolder gezet heb.
Omdat ik altijd kwaliteit wilde had ik al zeer vlug een stereo-VHS. Toen die nog omgerekend 450 euro kostte.
Of ze nog goed werken weet ik niet meer. Een zapper zal er waarschijnlik ook niet bij te vinden zijn, maar tegenwoordig bestaan er toch zappers die alles kunnen?
Je mag ze komen halen, in Mechelen.
Peter
VHS alleen is niet meer te krijgen, ik heb een vriend die in electro doet en hij heeft me ook niet verder kunnen helpen ( mijn moeder wilde absoluut nog zo een VHS recorder )
Combinatie VHS met DVD bestaat nog wel maar wordt ook steeds moeilijker om nog te vinden.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik heb hier op zolder nog een jvc A2-nicam staan perfecte staat met afstandbediening en handleiding.Heeft nog 25.000 fr gekost.Binnen 14 dagen staat mijn vrouw er mee op de rommelmarkt, we hebben de zolder eens opgekuist
mir
De opbrengst van mijn zonnepanelen en mijn weerstation live : http://www.sunnybeam.be/
Ik heb hier nog 2 VHS-recorders die af en toe nog dienst doen ( teveel werk om alles over te zetten )
Ik heb ook nog 1 Betamax, maar die banden ben ik nu op de media-player aan het zetten.
The only difference between men and boys is the price of their toys !
Denk dat ze een aantal jaren geleden gestopt zijn met de produktie van nieuwe toestellen. De boodschap is dus eentje op de kop tikken en tijd beginnen maken om alles wat je wil houden over te zetten.
Vanaf woensdag in de Aldi.
Dé géwoné léttér é van mijn Rémington typé 1938 is vérslétén.
Hééft iémand dié nog op ovérschot?
2ventuéél wil ik wissélén want ik héb dé léttér A van één Olivétti typé 1925 dubbél.
Ik bén ook nog op zoék naar één @ voor mijn Guténbérg uit 1684.
Gépost van mijn iPad
Onlangs (nou ja, een half jaartje geleden intussen) hetzelfde probleem voor gehad. Geen VHS meer te vinden!Heb nog de hand kunnen leggen op één combo DVD-speler en VHS-speler/recorder, en één combo DVD-speler/recorder en VHS-speler (beide van LG), dus ben weer een tijdje gerust. Moet inderdaad nu wel aan een oplossing denken voor mijn kilometers VHS-band.
Heb pas onlangs een eerste DVD opgenomen, maar heb nog altijd niet gecheckt of het gelukt is.
Tja, voor mensen 'in den overgang'![]()
Wij hebben in de living een flatscreen met InDi digitale TV (van helemaal in het begin)- aangesloten op stereo-installatie- met DVD speler/recorder en videospeler; in de keuken een kleine flatscreen met ingebouwde DVD-speler (moet je eens weten hoeveel moeite ik daarvoor gedaan heb om zoiets te vinden, terwijl Apple al jaren hun DVD speler in hun 'scherm' inbouwen). In de slaapkamer en in de logeerkamer boven telkens een klassieke beeldbuis-TV met DVD/video.
Kabel is van Telenet tegenwoordig, vroeger van de intercommunale (komt via de zijkant van het huis, net achter de flatscreen in onze living binnen), telefoon/internet van Belgacom (komt in het midden van het huis, onder de fundering door, binnen). Vraag me af wie voor onze situatie een geschikte oplossing kan aanbieden.![]()
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 - Intel iMac 24" 2,8GHz (0SX 10.6.8)
Awel LesC, een goei oplossing is..... Breek 't kot af en herbegin.
Dat zeggen mijn gasten ook als ik met een dergelijk (volgens hen ouderwets) probleem afkom.
perman
canon EOS 350D en een beetje glaswerk
Kan goed zijn dat we dan dezelfde hadden, Theo.
Ik had een van de allereerste modellen; iets met een "30" in het serienummer dacht ik...
Jaren daarna vernam ik toevallig van een college dat ze nog een oude Betamax op de zolder had staan; heb hem toen overgenomen voor 1000 frank en een fles wijn dacht ik.
Ikke blij, want mijn mooiste films staan op Betamax.
Ik geloof dat mijn eerste Sony Betamax 35.000 bfr. heeft gekost ( en de normale winkelprijs was iets van een 40.000 ...maar onze pa had relaties)
Waren goede toestelletjes destijds hoor - toen kon een mens daar nog voor in bewondering staan.
Ik had toen nooit kunnen denken dat ze een telesefie 3 cm dun konden maken... laat staan een tabletje zoals de iPad.Dat was toch iets uit Star Trek
Star Trek, och ja, dat kennen ze nu ook al niet meer....
( Je wordt ouder papa ... )![]()
Ha ja, ik had wel ne grijze, maar de donkerrode vond ik wel de mooiste, ik geloof dat ze ook in blauw bestonden...
Ik was er de put van in, toen hij de geest gaf. ( Is uiteindelijk wel lang meegegaan hoor )
Die van die collega was een Sanyo - toch een iets mindere kwaliteit, maar ik was al blij dat mijn banden niet verloren waren.
als ik nog niet te laat ben met de info
hier dus: http://www.robberechtsnv.be/
al waar klank of beeld uit komt heb ik daar aangeschaft. Prima service, maar niet de goedkoopste.
nog een fijne dag verder!
Guido
Onze eerste VCR was een Philips met het Video 2000 systeem : zoals Betamax technisch beter dan VHS én met tapes die je kon draaien net als een audiocassette ; dit betekende tot 8 uur op één tape (zonder slow play). De VCR zelf was gebouwd als een tank (en zag er zo uit ook). In de videotheken kon je films huren in het formaat van je keuze. Jammer genoeg heeft dit niet lang geduurd en is VCC2000 even snel als Betamax van de markt verdwenen (betamax werd nog professioneel gebruikt, denk ik).
Sony Cybershot DSC-HX100v