Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

    Mijn vriendin word binnen 2 weken 18 jaar en ben op zoek naar een cadeau. Ik heb een ideetje maar wil niet alleen bij dit blijven, ik ga misschien een ring kopen, en daar iets laten in graveren. Maar wil graag nog iets maar mijn inspiratie is foetsjie ..
    Wat tips kunnen me wel wat helpen denk ik.

    Laat gerust maar wat ideetjes horen.

    Alvast bedankt!!
    Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
    https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

  • #2
    Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

    kijken bij een fotograaf en een "model voor een dag" fotoshoot boeken.

    sauna bezoek,

    ...

    te zien wat je wilt, iets waar ze op de dag kan van genieten of iets dat langer meegaat.
    en van't budget natuurlijk
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

      Jij kent je vriendin beter dan wie anders. Ze zal al heus eens hints gegeven hebben wat ze graag eens zou doen. Gebruik dat, niet wat jij leuk zou vinden.
      Welke moraal heeft ze? Kan ze wel een saunabezoekje appreciëren? En zo kunnen we nog wel een stukje verder gaan. En een ring kopen???? Kan het nu echt niet origineler????

      Comment


      • #4
        Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

        Wat is het budget? Een citytrip misschien? Een dagje (of twee) Londen of Parijs.

        Comment


        • #5
          Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

          Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
          ...... Maar wil graag nog iets maar mijn inspiratie is foetsjie ..
          nou dat beloofd dan niet veel goeds voor de toekomst, als je met haar gaat trouwen.
          dan zit je ieder jaar met dat probleem.
          heeft ze hobby.s?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

            Die ring is maar iets extra hé ..
            Ik ga kijken of er interessante bongo bons zijn. Budget ligt tot 200 euro ofzo, maakt eigelijk niet veel uit want ze is zoveel meer waard
            Citytrip lijkt me wel wat.
            Maar we vertrekken 2 dagen na haar verjaardag naar zee voor een weekje, en de laatste week van de vakantie heeft ze oefencursus voor haar studies volgend jaar. Dat komt dan mss slecht uit, en dus is bongo bon mss wat beter, dan hebben we meer tijd!

            Ik vind zelf wel iets voor haar verjaardag.. Ik weet iets wat ze wel wilt, dus dat waarschijnlijk zoiezo

            In ieder geval al bedankt iedereen!

            grts
            Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
            https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

            Comment


            • #7
              Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

              Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
              Die ring is maar iets extra hé ..
              Ik ga kijken of er interessante bongo bons zijn. Budget ligt tot 200 euro ofzo, maakt eigelijk niet veel uit want ze is zoveel meer waard
              Citytrip lijkt me wel wat.
              Maar we vertrekken 2 dagen na haar verjaardag naar zee voor een weekje, en de laatste week van de vakantie heeft ze oefencursus voor haar studies volgend jaar. Dat komt dan mss slecht uit, en dus is bongo bon mss wat beter, dan hebben we meer tijd!

              Ik vind zelf wel iets voor haar verjaardag.. Ik weet iets wat ze wel wilt, dus dat waarschijnlijk zoiezo

              In ieder geval al bedankt iedereen!

              grts
              Die citytrip kan ook op een latere datum hé...
              mijn website

              Comment


              • #8
                Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                Oorspronkelijk geplaatst door Powaqqatsi Bekijk bericht
                Die citytrip kan ook op een latere datum hé...
                Ja, dat zeker. Maar ze gaat het zo druk hebben met haar studies in combinatie met haar 2 sporten dat ze wekelijks doet. Namelijk zo'n 4 a 5 van de 7 dagen, maar zal ze voor een citytrip zeker wel plaats maken Denk dat ik voor een bongobon ga gaan, dan kan ze zelf kiezen wanneer en welk hotel van de 50 ofzo.
                Ik zal wel iets vinden Die vakantie aan zee zal haar zoiezo wel goed doen !
                Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

                Comment


                • #9
                  Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
                  Ik ga kijken of er interessante bongo bons zijn.(...)
                  Ik blijf het niet snappen, Bongo-bons zijn enorm onpersoonlijk. Ik zou dat nooit kopen, toch zeker niet voor mijn wederhelft. Dat verdient toch wel beter dan zo'n prefab kado. En dat moet ze zélf nog kiezen, opzoeken en vergelijken waar en wanneer etc...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                    Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                    Ik blijf het niet snappen, Bongo-bons zijn enorm onpersoonlijk. Ik zou dat nooit kopen, toch zeker niet voor mijn wederhelft. Dat verdient toch wel beter dan zo'n prefab kado. En dat moet ze zélf nog kiezen, opzoeken en vergelijken waar en wanneer etc...
                    Niet alleen dat, ze zijn te duur (de organisatie achter de bons moet ook winst maken). Mijn moeder heeft verleden jaar 1 gekregen waarmee ze voor 2 personen een "dessertcombo" kon krijgen. prijs Bongo 30Euro, Prijs op de kaart, net geen 10 Euro pp. Tel daar 2 koffies bij van ongeveer 2Euro..... Ja je gewoon naar die zaak voor hetzelfde zonder bon betaal je 6 Euro minder....
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                      Ik heb in de tijd mijn vriendin ( nu vrouw) eens een weekendje parijs cadeau gedaan met alles erop en eraan. oa bezoekje aan moulin rouge.

                      mir
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                        Ne kleine.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                          kan je van de ring ook een verlovingsring maken
                          nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door david_ve
                            kan je van de ring ook een verlovingsring maken
                            Op 18 jaar? "t kan goed zijn dat ze panikeert.....
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Verjaardagscadeau voor vriendin 18 jaar

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Ne kleine.


                              Comment

                              Working...
                              X