Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verisure alarm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Verisure alarm

    5.3 Indien de Klant na beëindiging van de Overeenkomst schriftelijk aan Securitas Direct te
    kennen geeft het Alarmsysteem (geheel of gedeeltelijk) te willen kopen, zal Securitas Direct
    de voorwaarden (w.o. de koopprijs) mededelen waaronder de koopovereen-komst voor het
    Alarmsysteem (of een deel daarvan), met uitzondering van de SIM-kaart, die te allen tijden
    eigendom van Securitas Direct blijft, kan worden gesloten. De hoogte van de koopprijs is
    afhankelijk van de verstreken looptijd van de Alarmdienst.
    Ondanks je betaling van 501.02€, is de centrale nog niet jouw eigendom.
    Daar valt niet over te discuteren, want je hebt een contract getekend waarin het zwart op wit staat.

    Comment


    • #47
      Re: Verisure alarm

      Antwoord gekregen :

      Geachte heer ,

      Zoals in mijn vorige mail al vermeld heeft u installatiekosten betaald.
      Het materiaal is eigendom van Securitas Direct en kan dus niet zonder meldkamer gebruikt worden.

      Anne

      Comment


      • #48
        Re: Verisure alarm

        Heb haar weer een bericht gestuurd :

        Beste Anne,

        Excuseer ?? 500 euro installatiekost voor 2 uurtjes werk ?
        Volgens mijn gegevens heb ik 329,75 euro betaald voor het Verisure Home pakket, 103,31 euro voor een extra bedieningspaneel en twee keer 53,72 euro voor magneetcontacten.
        Volgens uw voorwaarden is en ik citeer : De plaatsing van een alarmsysteem is een vak op zich en laat u dus best door een professional uitvoeren. Bij Verisure is de installatie van het systeem inbegrepen.
        Het is eigenaardig dat anderen van uw collega’s WEL zeggen dat het systeem kan gebruikt worden zonder meldkamer. Ik moet enkel de code ontvangen om het werkend te krijgen.
        Dus wordt er gelogen in de voorwaarden waarbij staat dat de installatiekost is inbegrepen bij de aanschaf.

        Mvg,

        Comment


        • #49
          Re: Verisure alarm

          Er staat duidelijk in hun huidige voorwaarden dat men de installatiekost betaalt en de eventuele accessoires (opties), de centrale blijft hun eigendom.
          Zoals eerder aangekaart, staat er in de huidige voorwaarden ook dat men na beëindiging van het contract de centrale kan overkopen voor de restwaarde ... waar blijft deze mogelijkheid?

          Wat voor TS van toepassing is, dat blijft moeilijk zonder de volledige inhoud te kennen van zijn contract.
          Uit heel de historiek kan ik opmaken dat er een "vroeger" was en een "nu" op gebied van contracten en dat er dus minstens twee verschillende versies bestaande zijn.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Re: Verisure alarm

            Nog iets ...

            Voor 500€ een volledig geïnstalleerd "aangekocht" alarm hebben ... bijna onmogelijk.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #51
              Re: Verisure alarm

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Nog iets ...

              Voor 500€ een volledig geïnstalleerd "aangekocht" alarm hebben ... bijna onmogelijk.
              Tuurlijk wel als je een contract van twee jaar moet tekenen aan 30 euro per maand.
              En hoeveel mensen blijven er niet "plakken" bij zoiets ? Op 10 jaar kost het systeem U bijna 4000 euro, duur spul...

              Comment


              • #52
                Re: Verisure alarm

                Oorspronkelijk geplaatst door kimsamsara Bekijk bericht
                Tuurlijk wel als je een contract van twee jaar moet tekenen aan 30 euro per maand.
                En hoeveel mensen blijven er niet "plakken" bij zoiets ? Op 10 jaar kost het systeem U bijna 4000 euro, duur spul...
                Dat contract is meestal de verbinding met een meldkamer of het onderhoudscontract en in sommige gevallen een huurgeld.

                Hier kost een deftig alarm +- 1500€ (niet uitgebreid) exclusief installatiekost en een jaarlijks onderhoudscontract van +- 200€.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #53
                  Re: Verisure alarm

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Dat contract is meestal de verbinding met een meldkamer of het onderhoudscontract en in sommige gevallen een huurgeld.

                  Hier kost een deftig alarm +- 1500€ (niet uitgebreid) exclusief installatiekost en een jaarlijks onderhoudscontract van +- 200€.
                  Als je even rondkijkt dan kan je wel deftige alarmen vinden voor een aanvaardbare prijs. Jablotron in onze tennisclub kostte (zeer uitgebreid) inclusief BTW en installatie 1191 euro.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Verisure alarm

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Dat contract is meestal de verbinding met een meldkamer of het onderhoudscontract en in sommige gevallen een huurgeld.

                    Hier kost een deftig alarm +- 1500€ (niet uitgebreid) exclusief installatiekost en een jaarlijks onderhoudscontract van +- 200€.
                    Tuurlijk dat... als mensen geloven voor 500 euro een alarm te hebben tja... Eerlijk gezegd is zo'n systeem van alarmen huren/leasen het laatste wat ik zou doen, je hangt er gewoon voor jaren aan vast , dat zou men moeten geweten hebben als men z'n krabbel onder zo'n offerte zet...
                    Wij hebben een kleine 10 jaar geleden 3 offertes laten maken voor een alarmsysteem ( inbraak en brand ) voor onze woning en dat koste toen bijna overal +/- 2800 euro ( en daar waren dan nog geen kabels/bedrading en montage van deze in voorzien want ik had die allemaal zelf al gelegd , het enige wat ze moesten komen doen was alle sensoren/klavieren/sirenes/centrale enzo aan de muur schroeven en de boel opstarten.
                    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                    Comment


                    • #55
                      Re: Verisure alarm

                      500€ installatiekost en 30€ per maand is inderdaad niets, je moet toch rekenen op hetgeen wat RDB zegt en als je een defitge installateur vind die met deftig materiaal werkt dan zal je centrale 20 - 30 jaar meegaan


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment


                      • #56
                        Re: Verisure alarm

                        Oorspronkelijk geplaatst door kimsamsara Bekijk bericht
                        Als je even rondkijkt dan kan je wel deftige alarmen vinden voor een aanvaardbare prijs. Jablotron in onze tennisclub kostte (zeer uitgebreid) inclusief BTW en installatie 1191 euro.
                        Voor die prijs heb je een alarm ... laat het woord "deftig" maar even achterwege.

                        Ik heb het al aangekaart +-1500€ voor kleine centrale, 1 klavier en verder geen accessoires, geen installatie en geen onderhoudscontract.
                        Een deftig bedraad alarm installeren is een dag werk als je dat wat proper wil doen en er niet te veel rommel in de weg staat.
                        Reken daarbij werkuren, verplaatsing en wat detectoren, buitensirene, binnensirene en ge zit aan de prijs dat RDB aankaart.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #57
                          Re: Verisure alarm

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Voor die prijs heb je een alarm ... laat het woord "deftig" maar even achterwege.

                          Ik heb het al aangekaart +-1500€ voor kleine centrale, 1 klavier en verder geen accessoires, geen installatie en geen onderhoudscontract.
                          Een deftig bedraad alarm installeren is een dag werk als je dat wat proper wil doen en er niet te veel rommel in de weg staat.
                          Reken daarbij werkuren, verplaatsing en wat detectoren, buitensirene, binnensirene en ge zit aan de prijs dat RDB aankaart.
                          Wat ik dus gezegd heb, 1191 euro met heel de santeboetiek die je opsomt. Van Jablotron, werkt perfect en doet wat het moet doen.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Verisure alarm

                            Oorspronkelijk geplaatst door kimsamsara Bekijk bericht
                            Wat ik dus gezegd heb, 1191 euro met heel de santeboetiek die je opsomt. Van Jablotron, werkt perfect en doet wat het moet doen.
                            Dan vraag ik me af waarom ge een contract met Verisure hebt getekend ? omdat het nog goedkoper was zeker.... Je hebt je gewoon laten vangen en de kleine letterkes niet gelezen en nu probeer je voor die 500 euro eigenaar van dat alarm te worden maar je gaat 100% zeker van een kale reis terugkomen hé , jammer maar helaas.... goedkoop kan wel eens duurkoop zijn en dat is met veel zaken zo...
                            Jablotron... tja 2 minuten google en dan weet ik al wat zo'n systeem bevat... niets voor mij dank u... geef mij maar een deftig bedraad iets dan, als je ziet hoe sommige draadloze systemen met een eenvoudig stoorzendertje plat te leggen vallen dan stel ik me soms grote vragen bij die goedkope draadloze doe het zelf kitjes...
                            Last edited by RDB; 20 september 2016, 05:42.
                            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                            Comment


                            • #59
                              Re: Verisure alarm

                              Oorspronkelijk geplaatst door kimsamsara Bekijk bericht
                              Wat ik dus gezegd heb, 1191 euro met heel de santeboetiek die je opsomt. Van Jablotron, werkt perfect en doet wat het moet doen.
                              En wat ik gezegd heb ... je hebt "een alarm" zonder het woord "deftig" erbij.
                              Zie maar dat het de volgende 20 jaar ook nog werkt zonder vals alarm en zonder problemen.

                              Die 1191€ ... da's bij u de prijs voor alles en elders van een kleine deftige centrale alleen.
                              Buitensirene, binnensirene, toetsenbord, detectoren en wat prutsen en je zit snel aan het dubbel.

                              Een Lada is ook een auto met heel de santeboetiek erbij. 😆
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #60
                                Re: Verisure alarm

                                Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                                Dan vraag ik me af waarom ge een contract met Verisure hebt getekend ? omdat het nog goedkoper was zeker.... Je hebt je gewoon laten vangen en de kleine letterkes niet gelezen en nu probeer je voor die 500 euro eigenaar van dat alarm te worden maar je gaat 100% zeker van een kale reis terugkomen hé , jammer maar helaas.... goedkoop kan wel eens duurkoop zijn en dat is met veel zaken zo...
                                Jablotron... tja 2 minuten google en dan weet ik al wat zo'n systeem bevat... niets voor mij dank u... geef mij maar een deftig bedraad iets dan, als je ziet hoe sommige draadloze systemen met een eenvoudig stoorzendertje plat te leggen vallen dan stel ik me soms grote vragen bij die goedkope draadloze doe het zelf kitjes...
                                Omdat ik dat toen nog niet wist dat er zulke goeie alarmen te koop waren voor die prijs.

                                Comment

                                Working...
                                X