Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TW Classic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TW Classic

    Vele warme, leuke gezellige groetjes vanaf het festivalterrein!!!

    Tom Helsen: niet gezien.
    P!nk: the max!!!
    Anouk: leuk maar ik mis iets

    nu wachten op John Fogerty en Elton John.

  • #2
    Re: TW Classic

    vele warme gezellige groeten terug vanachter een duffe pc met op de achtergrond live earth live op de "beeb"

    allez, er zijn dus forumgangers die offline ook aan het forum denken...

    vriendelijke groeten, dimidub
    ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
    http://www.flickr.com/photos/dimidub/

    Comment


    • #3
      Re: TW Classic

      Hey juppekes

      Net wakker

      Waren om 5u thuis deze morgen

      @peterfoto mss hebben we elkaar wel tegen het lijf gelopen

      PS mijn G7 is mee binnen geraakt
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: TW Classic

        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Hey juppekes

        Net wakker

        Waren om 5u thuis deze morgen

        @peterfoto mss hebben we elkaar wel tegen het lijf gelopen

        PS mijn G7 is mee binnen geraakt
        Ja... als je aan het zeetje woont is dat wat langer voor je je bedje ziet. Wij wonen in het naburige Keerbergen en zijn tijdens het laatste deel van Elton John vertrokken, hadden de fiets bij kennissen gestald in Werchter en waren dus al thuis tussen middernacht en één uur. Ik ben benieuwd naar opnames van je.

        Heb je die uithaling van John Fogerty gezien ivm zijn gitaar?

        Comment


        • #5
          Re: TW Classic

          Mijn mening:
          tom helsen: niet gezien, pas om 14u00 aangekomen.
          OMD: top! De band genoot echt van het publiek en omgekeerd. Niet simpel om die hitte een massa in gang te zetten.
          P!nk: het concert waar ik het minste van verwachte, maar goed meevallen. Een echte fan zal ik niet worden.
          Anouk: de eerste tien minuten was de band nog duidelijk niet omgewarmd; daarna kwam alles op gang. Maar ik miste "iets", dus er beetje telleurgesteld.
          John Fogerty: die man heeft rock&roll door zijn lichaam stromen; het wisselen van de gitaren was wel storend. Maar ach, "geweldig".
          Elton John: eerste half uur was zwak, voor iemand met zo'n carrière/repertoire!! De rest kan ik niet beoordelen want we zijn gaan lopen.

          voor de rest: gezellige sfeer, prachtig weer, lekkere heldere/scherpe beelden op de grote schermen, aankondiging en presentatie: dikke nul en de laatste pintjes waren te koud ... Tot mijn spijt maar vorige editie was beter.

          't was wel leuke om de fotografen bezig te zien voor het podium. Waren een BD'ers bij? Ik ben wel benieuwd naar de foto's!
          Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

          Comment


          • #6
            Re: TW Classic

            Hoe durfde ik het te vergeten! (ik was zeker nog aan het bijkomen van mijn eerste zonneslag ) OMD was inderdaad af. Van mij mochten ze die als afsluiter geplaatst hebben.

            Elton John zei op gegeven moment dat hij niet graag festivals doet. Nu ja... waarom doet hij ze dan?

            Comment


            • #7
              Re: TW Classic

              ik wist het...dat ik niet alleen zou geweest zijn met een zonneslag. Verleden jaar drie flessen zonneolie mee; dit jaar vergeten!!!

              Groot gelijk dat OMD als laatste mocht staan. Na twee liedjes zei Elton John inderdaad tegen zijn band: "het is weer zo één van die avonden..." Zijn enthousiasme sloeg onmiddelijk over op het publiek.

              volgende keer beter! Ben ik blij dat ik hiervoor niet moest betalen.
              Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

              Comment


              • #8
                Re: TW Classic

                Nog beter... ik was gekleed op een regenachtige dag, dikke jeans, hemd met lange mouwen. Ik had zowel bodywarmer als regenjasje mee. Voor ons vertrek vroeg mijn vriendin nog... ga je skiën?

                Na OMD ben ik meteen op pad gegaan voor een pet en heb deze ook bekomen bij de PEEPSHOW. Was ik blij dat ik dat ding had. 's Avonds bij onze thuiskomst... mijn hoofd, dat trouwens kaalgeschoren is, was zo rood als een rijpe tomaat. Mijn vriendin, je zag haar zonnebril perfect in haar gezicht staan... zonder de bril te dragen. Ik vroeg haar... ben je gaan skiën?

                Comment


                • #9
                  Re: TW Classic

                  bij mij net hetzelfde: vertrokken met lange jeans en een dikke trui; maar dat was rap uit eenmaal op de weide. Na OMD een petje van het nieuwsblad gaan halen; maar het was al te laat!
                  Genoeg pintjes gedronken om de pijn niet te voelen.

                  'k zou toch daar graag eens festivalreporter zijn; niet zozeer op het podium maar op de weide: wat je daar allemaal kan zien; 't zouden fantastisch foto's zijn.
                  Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

                  Comment


                  • #10
                    Re: TW Classic

                    Ik was op TW Classic bij de vips aan het werken (opdienen, afruimen, aan de buffets staan). Leuke achtergrondmuziek. :-)

                    We zijn op 't einde wel even naar Elton John gaan kijken.
                    fotofarah
                    Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: TW Classic

                      Leuk voor je Farah, als je maar voldoening hebt van wat je deed, dat is het belangrijkste!

                      Als de affiche ernaar is wissel ik Classic in voor Rock Werchter. Ik zeg erbij, als de affiche ernaar is en die van Classic niet.

                      Comment


                      • #12
                        'One of these sucking night!'

                        'One of these sucking night!' : dat's van Elton John zei tegen zijn band, maar ik denk niet dat het de bedoeling was dat heel de wei meeluisterde.


                        een artikel uit DS: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF08072007_021
                        Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

                        Comment


                        • #13
                          Re: TW Classic

                          In de voormiddag belde de opa om te vragen of ik geen zin had om te gaan, hij had gratis kaarten gekregen. Ik ben er samen met mijn vriendin enaartoe gegaan. Het weer was zalig, maar dat vond ik dan ook het enige

                          Het was zeker niet slecht hé. Maar tegenover roch werchter, of couleur café, was er toch maar weinig sfeer vond ik.

                          Je vertrekt thuis en je hoort je mama nog zeggen " braaf zijn hé " ..
                          Dan kom je aan en om 3 uur loop je al de eerste zatte 40-ers tegen het lijf., die trots hun bierbuik laten bruinen door in bloot bovenlijf een beetje gaan rond te dabberen onder het zonneke.

                          En de affiche van vorig jaar was ook stukken beter .. Maar ja, kheb er toch nog van kunnen genieten, tom helsen vond ik echt nog goed. ( zeker dat dove meisje, je moet maar het lef hebben om dara zo te gaan staan dansen terwijl je niet eens de maat hoort. ) En anouk enpink ook niet slecht. Maar elthon john .. Nix voor mij Ik werd er echt moe van

                          Maar kmag ni klagen, voor een gratis namiddag was het zeker geslaagd
                          - When the power of love overcomes the love of power, the world will know PEACE -

                          Comment


                          • #14
                            Re: TW Classic

                            Oorspronkelijk geplaatst door charlewieke Bekijk bericht
                            In de voormiddag belde de opa om te vragen of ik geen zin had om te gaan, hij had gratis kaarten gekregen. Ik ben er samen met mijn vriendin enaartoe gegaan. Het weer was zalig, maar dat vond ik dan ook het enige

                            Het was zeker niet slecht hé. Maar tegenover roch werchter, of couleur café, was er toch maar weinig sfeer vond ik.

                            Je vertrekt thuis en je hoort je mama nog zeggen " braaf zijn hé " ..
                            Dan kom je aan en om 3 uur loop je al de eerste zatte 40-ers tegen het lijf., die trots hun bierbuik laten bruinen door in bloot bovenlijf een beetje gaan rond te dabberen onder het zonneke.

                            En de affiche van vorig jaar was ook stukken beter .. Maar ja, kheb er toch nog van kunnen genieten, tom helsen vond ik echt nog goed. ( zeker dat dove meisje, je moet maar het lef hebben om dara zo te gaan staan dansen terwijl je niet eens de maat hoort. ) En anouk enpink ook niet slecht. Maar elthon john .. Nix voor mij Ik werd er echt moe van

                            Maar kmag ni klagen, voor een gratis namiddag was het zeker geslaagd
                            Ik moet je hierin gelijk geven, op gegeven moment zag ik een man, bloot bovenlijf, buikje gevuld met gerstenat, een zwemshort aan en als enige andere kleding twee coca-cola gordels gekruist over zijn bovenlichaam. Ik moest even denken aan een soort piet piraat versie, maar dan de, sta me toe, gore versie. Ik ben nu zelf niet moeders mooiste, toch wil ik voor mezelf wel enigzins met stijl en zelfrespect de straat opkomen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: TW Classic

                              snap je waarom ik graag eens reporter "op de wei" zou zijn? Prachtige beelden kan je daar maken.

                              Juist zien dat er zo geen zat figuur je op je bek wil slaan en hij ziet dat je foto's aan het maken bent.
                              Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

                              Comment

                              Working...
                              X