Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
toch wel één van mijn dromen
Collapse
X
-
-
Re: toch wel één van mijn dromen
Zo te zien is er toch geen vermindering aan koopkracht in Sint-Niklaas
-
Ik wens je heel veel rijplezier met deze machine, mar wees wel heel voorzichtig.
Hopelijk heb je al wat moto-ervaring, want anders volg je best wat rijlessen. Hard rijden kan iedereen, das makkelijk, maar de machine onder controle houden, dat is wat anders.
Veel succes met je grote liefde !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtIk wens je heel veel rijplezier met deze machine, mar wees wel heel voorzichtig.
Hopelijk heb je al wat moto-ervaring, want anders volg je best wat rijlessen. Hard rijden kan iedereen, das makkelijk, maar de machine onder controle houden, dat is wat anders.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtIk wens je heel veel rijplezier met deze machine, mar wees wel heel voorzichtig.
ik dacht als ik serieus wat geld wil uitgeven een een motorfiets, dan moet het meteen 100% mijn goesting zijn, en dat is deze moto dus
ik ga zeker en vast voorzichtig zijn, ik weet hoe gevaarlijk het kan zijn met de moto rijden, mijn pa doet het al 30 jaar.
maar zoals ik al zei, eerst mijn examens afmaken... kan momenteel sowieso toch niet rijden want ik ben geblesseerd aan mn voet en kan dus niet remmen met mn achterrem5DmkIII en wat glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtZo te zien is er toch geen vermindering aan koopkracht in Sint-Niklaas5DmkIII en wat glas
Comment
-
de meeste dromen zijn bedrog maar niet in uw geval,
wees voorzichtig,rij defensief en je zal vele prachtmomenten beleven,
rij zelf ook al 23 jaar en het is nog steeds een feest om andere horizonten te verkennenBD0968BE
nikon
D2Xs
Comment
-
mmmh, forumgrijs. Enkel het BD logo ontbreekt nog
Proficiat met je nieuwe aanwinstWil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht...sinds vanmorgend mijn op één na grootste liefde
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk berichtUw 1DMKII ?5DmkIII en wat glas
Comment
Comment