Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
gaat de vriendin mee? of wordt het af en toe is heen en weer pendelen?
heb al van verschillende mensen gehoord die dat ook wouden doen maar het probleem altijd was dat dan partner meemoest om niets te doen of thuis moest blijven en hem/haar dus niet veel kunnen zien...
in ieder geval blokt nog goed dat ge er vanaf zijt en geniet dan ten volle van u vakantie é
ik ga ook nekeer verder blokke![]()
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
@ Matthias : Tof machien!
Veel veilige KM's gewensd en vooral voorzichtig voor anderen die niet opletten, de rest zit tussen uw twee oren en in uw rechter pols.
@ DucBlade : Een batterij dat kapot gaat gebeurt en slijten doet alles maar in de meeste gevallen is een kapotte batterij vooral te wijten aan verkeerd onderhoud.![]()
Canon EOS Digital
BD0479BE
Ja ... ge hebt er die 200€ per maand afbetalen aan een moto en ge hebt er die 400€ opzuipen en oppaffen.
En ge hebt er die buiten die aankoop niks meer kunnen ... alles is eigen keuze en eigen rekening. En als ge dat kunt, dan moet niemand uw rekening maken vind ik.
Je zou er dus liever zelf mee rijden?![]()
Laatst gewijzigd door VerSeg; 27 mei 2008 om 17:07
Canon EOS Digital
BD0479BE
hier zitte precies nog meer duc lovers
setje 50mm termi's eronder in carbon en een open koppelingscoverke en
moet je 'm gewoon gunnen
mooie senna replica zenne
rijd zelf na jaren aprilia ( rs125 - rs250 - rsv - rsv1000r ) nu op ne duc 1098S
eens een duc wss voor altijd een duc
wel opletten voor de nokkenasvolgers,die durven bij sommige series van de 748 wel eens zware problemen geven, kan je bij je dealer achter informeren want er bestaat een mod bvoor...
meld je hier ook ff aan, heel groot topic vol duc lovers
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/202000
Laatst gewijzigd door Atmozphere; 27 mei 2008 om 19:18
voorlopig laat ik hem zoals ie ishij heeft mij al meer dan genoeg geld gekost. tis ook best om der eerst wa deftig mee te leren rijden (als ik ne suzuki gs550 gewoon ben, is dit wel andere koek
)
@ekke
mn vriendin gaat niet mee neen, die blijft hier in België (ze heeft nog 2jaar te gaan aan den unief)
Mijn foto's : flickr
5DmkII en wat glas
is wa anders zo ne echte twin tegen zo'n lesbrommerke eh
zo'n 748 heeft nog niet te veel koppel laag in toeren omdat hij toch wel wa meer toeren draait dan een 9... bij versnelling teveel naar beneden ga da nog allemaal goed, maar de felle motorrem daar moet je aan wenne eh
heel mooi masjien ze, ben meer fan van rood op de superbikes maar deze mogen ze thuis altijd afzetten![]()
Zalig, al heb ik het toch meer voor volledig rode duc'skes.
Idd zoiet![]()
Ik kon destijds bij aankoop kiezen tussen de grijze of rode uitvoering...even getwijfeld maar nen duc moet toch rood zijn hé ?![]()
Nikon + glasbak
Failure is always an option...
ik heb ook altijd zitten kijken naar de rode versies, tot ik de titanium grey zag. Ik was meteen smoorverliefd erop. Ik vind persoonlijk het rood van de 748 iets te flets, en zeker die vieze gouden 3-spaaks velgen vind ik al helemaal afgrijselijk... ik weet niet hoe het komt, maar de rode 748 lijkt mij zo oud, en de grijze ziet er nog zalig modern uit (buiten de alu uitlaten, dat worden nog wel carbon termi's)
maja, de gustibus et coloribus non disputandum est hé![]()
5DmkII en wat glas
kheb mij trouwens al een schaalmodelleke aangeschaft om mij te motiveren tijdens de examens,want dan kan ik er niet mee rijden aangezien ik in Gent zit![]()
5DmkII en wat glas
Ik vind dat het design van de 916-748 serie gewoon tijdloos is (beetje zoals bij de Porsche 911 serie). Ik heb dit jaar tijdens het autosalon even getwijfeld om de 748 in te ruilen voor een 848. Die zal beter en sneller rijden en heeft een modern motorblok...MAAR...(en ze weten dat in Bologna ook): het blijft een moderne kopie van de originele 916-748 serie. (die er trouwens moest komen omdat de 749-999 voor geen meter verkocht!) Ik hou het bij het origineel ...
Nikon + glasbak
Failure is always an option...
Ging het hier over een motor of over baggerwerken?
Off Topic commentaren verwijderd.
Hans[Moderator]
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt
beide ?
5DmkII en wat glas
Questo è almeno un motorrijder reale. L'intero molti obbliga lí con.
En wie geen Italiaans kan lezen:
Dit is tenminste een echte motorrijder.
Heel veel plezier er mee.
vette bike.
En qua betrouwbaarheid: Ik heb een Triumph Trident 750 van 35 jaar oud. Daartegen is een nieuwe duc te vergelijken met een zwitsers uurwerk. Of beter gesteld: hij start first kick, lekt geen drupje olie en trekt vlotjes door tot 120 mijl, maar momenteel rookt hij meer dan een baggerschip! Allicht klepzittingen versleten, aan t rood licht is t net een 2takt. Maar ja, l'amour he.
That said: 748/916 is zeker een klassieker. NOOOOIT verkopen. Maar de mooiste duc vind ik de 900 SS of de 900 Darmah. En de koningsassers!