Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tnsinternet.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tnsinternet.be

    Deze morgen nog geen probleem.Nu dus wel.

    Comment


    • #17
      Re: Tnsinternet.be

      Damn dit is irritant. Hopen dat het snel opgelost kan worden.
      Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

      Comment


      • #18
        Re: Tnsinternet.be

        Yup, hier ook.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #19
          Re: Tnsinternet.be

          Ik dacht eerst BD is besmet met fipronil, maar het blijkt dat te zijn:

          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #20
            Re: Tnsinternet.be

            Ook bij ons op de Showbizz-Site hadden we gisteren iets na 16 uur prijs. Blijkbaar heeft één en ander te maken met de CIM. Ook Routenet.be bijvoorbeeld heeft prijs. Nochtans hebben heel wat CIM-genoteerde websites dit probleem niet. Mijn technisch team heeft het probleem gisterenavond nog kunnen oplossen.
            Raar maar waar... tnsinternet.be is gisterennamiddag geregistreerd op het moment dat het probleem zich stelde.

            Comment


            • #21
              Re: Tnsinternet.be

              hopelijk is dat hier vlug verholpen !!!
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

              Comment


              • #22
                Tnsinternet.be

                Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                hopelijk is dat hier vlug verholpen !!!
                Ja want er is geen leven met één dag zonder correct werkende BD. [emoji56]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Tnsinternet.be

                  De schuldige voor het 'irritante' tnsinternet verschijnsel is geïdentificeerd en geneutraliseerd. Dank aan onze support staf voor de hulp!

                  Niks hacking, gewoon een derde partij die de registratie van een domeinnaam niet had verlengd... en dus meteen had laten wegkapen.
                  BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                  Comment


                  • #24
                    Probleem bijna opgelost

                    Moderator Note: Heb deze topic samengevoegd met de 'grote' topic


                    Als ik nu op het forum ga is het Tnsinternet probleem blijkbaar opgelost.
                    Als ik echter naar de BD challenge rubriek ga is het terug het zelfde geklooi

                    Mvg Yves.
                    What you see is what you get

                    Comment


                    • #25
                      Re: Probleem bijna opgelost

                      Zet die website dan in je host file, laat hem verwijzen naar localhost
                      Waar een wil is, is een weg
                      ---------------------------------

                      Comment


                      • #26
                        Re: Probleem bijna opgelost

                        Daarvoor moet je toch geen nieuw draadje starten.
                        Dit is al het derde topic hierover.
                        Beste in dezelfde topics verder gaan in plaats van telkens een nieuw op te starten.
                        Anders kan ik niet goed volgen ;-)

                        --
                        T.T.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Probleem bijna opgelost

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
                          Zet die website dan in je host file, laat hem verwijzen naar localhost
                          ja, want men weet niet hoe men noscript moet installeren, maar dit gaan ze begrijpen

                          Comment


                          • #28
                            Re: Tnsinternet.be

                            Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
                            De schuldige voor het 'irritante' tnsinternet verschijnsel is geïdentificeerd en geneutraliseerd. Dank aan onze support staf voor de hulp!

                            Niks hacking, gewoon een derde partij die de registratie van een domeinnaam niet had verlengd... en dus meteen had laten wegkapen.
                            René: op de Challenge-site helaas nog niet!
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #29
                              Re: Tnsinternet.be

                              En intussen zou de Challenge-site ook in orde zijn!
                              Mocht er nog iets zijn: hier melden.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment


                              • #30
                                Re: Tnsinternet.be

                                Heb er niets van gemerkt. Zou het kunnen omdat ik javascript heb uitstaan en/of dat ik een weinig courrante browser gebruik (Vivaldi of opera)?

                                Comment

                                Working...
                                X