Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 59

Standaard Telenet nog sneller vanaf 24 juni.

Telenet wordt nog sneller, deze middag een mail ontvangen dat Telenet de download versneld van 50 naar 60 Mb/sec en de upload van 2,5 naar 4 Mb/sec + daarboven wordt het downloadvolume opgetrokken van 100 GB naar omzeggens onbeperkt.

Snel internet wordt nog sneller!
    Over enkele dagen surf je een stuk sneller: da's dus nóg vlotter filmpjes kijken. Je kan ook bijna 2x sneller uploaden: handig, als je die fotoalbums wil delen! En, je geniet van onbeperkt volume - elke maand opnieuw!
    Je hoeft daar niets voor te doen en de prijs van je abonnement blijft uiteraard dezelfde.

Vandaag Vanaf 24 juni

Downloadsnelheid¹ 60 Mbps
    Uploadsnelheid¹ 4 Mbps
    Volume Vrij downloaden²

Wi-Free: overal gratis draadloos surfen.
    En wat als je onderweg bent? Over het hele land surf je nu al gratis³ via 1.200 Telenet-hotspots. Bovendien kun je ook nog eens bij 550.000 andere Wi-Free locaties terecht voor gratis internet. Ontdek Wi-Free in je buurt!
    Nikon D800/ AF-S Nikkor 24mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 35mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 50mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 85mm f1.4 G/ Nikon SB-700

Standaard Re: Telenet nog sneller vanaf 24 juni.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Telenet wordt nog sneller, deze middag een mail ontvangen dat Telenet de download versneld van 50 naar 60 Mb/sec en de upload van 2,5 naar 4 Mb/sec + daarboven wordt het downloadvolume opgetrokken van 100 GB naar omzeggens onbeperkt.
    Wel jammer voor mensen die nu al boven die snelheid zitten en waarschijnlijk niets
    in het verschiet hebben.

Maar het zal niet voor mijn zijn dus... ik heb nu géén 50.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Wel jammer voor mensen die nu al boven die snelheid zitten en waarschijnlijk niets
    in het verschiet hebben.

Maar het zal niet voor mijn zijn dus... ik heb nu géén 50.
    Ik denk dat ze er voor iedereen een schepje bovenop doen Theo, het gaat er hen immers om andere providers de loef af te steken en zo méér klanten binnen te halen, ik ben zeker geen vragende partij, maar wat snelheid erbij sla ik ook niet af.
    Laatst gewijzigd door demeyereg; 7 juni 2012 om 19:25 Reden: spelfout
    Nikon D800/ AF-S Nikkor 24mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 35mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 50mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 85mm f1.4 G/ Nikon SB-700

Ik denk dat ze er voor iedereen een schepje bovenop doen Theo, het gaat er hen immers om andere providers de loef af te steken en zo méér klanten binnen te halen, ik ben zeker geen vragende partij, maar wat snelheit erbij sla ik ook niet af.
    Ah, ok.
    Ik heb nog geen mailtje gehad van Telenet
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Wat verandert er precies?

Basic internet klanten surfen met 30 Mbps maar liefst anderhalve keer sneller dan vandaag. Ze krijgen ook snellere upload (2.5 Mbps) en meer volume (100GB). Met dit instapproduct start internet van Telenet waar andere operatoren eindigen!

Fibernet krijgt een downloadsnelheid van 60 Mbps. Uploaden gebeurt tegen 4Mbps. Bovendien beschikken Fibernet- klanten voortaan over Vrij Downloaden.

Met Fibernet XL ben je met een snelheid van 120 Mbps niet in te halen. Meer goed nieuws: vanaf 24 juni verlagen we de prijs van dit product met 5 euro.

Ook onze zakelijke klanten worden getrakteerd: Business Fibernet M, L en XL krijgen een hogere download- (tot 120Mbps) en betere uploadsnelheid (5 Mbps).

bron :

http://blog.telenet.be/2012/06/inter...e-versnelling/

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen en mijn weerstation live : http://www.sunnybeam.be/

Moet ik nu veiligheidsgordels op mijn stoel installeren ?

Nu nog een abonnement van €5/mnd voor wie die snelheid en dat volume niet nodig heeft ...

En wie voor UPLOAD snelheid kiest ... 50Mbit DL en 6Mbit up op VDSL ofwel 16 Mbit DL en 10Mbit up....

Oh ja, voor een pak minder geld dan TN, ECHT unlimited en (op uizondering van p25) geen geblokkeerde poorten.

Het blijft mij verbazen dat TN niet inzet op hogere uploadsnelheden, voor die prijzen moet dat toch kunnen.
    bye, Maurice
    http://www.on4bam.com en http://blog.on4bam.com/blog/
    Nikon D90 + AF-S 18-105 + Nikon AF-S 70-300 kitlenzen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Ah, ok.
    Ik heb nog geen mailtje gehad van Telenet
    Is in de mail beloofd voor 24 Juni, maar is hier en nu reeds een feit Theo.

Versturen van mail met bijlage is toch duidelijk merkbaar sneller hoor, amai.

Ik heb sinds vorige maand mijn abo verlaagd naar "basic". Daar heb ik nu zeker geen spijt van

Laat me even zo reageren.

Download van 50 naar 60 kan me weinig maken. Bij surfen zal je dat amper merken, en bij het downloaden zal het verschil niet echt groot zijn.
    Upload: geen problemen mee.
    Limiet : ik ben nog maar één keer tegen de grens van 100 GB aan gelopen.

Prijs zou ik graag lager zien.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benbammens Bekijk bericht
    Ik heb sinds vorige maand mijn abo verlaagd naar "basic". Daar heb ik nu zeker geen spijt van
    Dat zit er natuurlijk wel aan te komen, dat de mensen massaal zullen overstappen naar een abo dat 20€ goedkoper is, met een download van 30 Mb/sec.....
    Bovendien is de upload dan zelfs nog iets sneller dan Fibernet 50 voorheen.

Belgacom zal weer klappen krijgen denk ik, langs ons kanten is Telenet dig. TV reeds stukken beter qua beeld, en nu ook nog een mooie upgrade van internet, en ik verwacht nog iets, is Telenet mobiel niet hetzelfde als Base, die doen momenteel blijkbaar ook actie's.
    Laatst gewijzigd door demeyereg; 8 juni 2012 om 08:51

is Telenet mobiel niet hetzelfde als Base, die doen momenteel blijkbaar ook actie's.
    Telenet Mobile zit bij Mobistar.
    Voor bellen is Telenet Mobile vrij interessant voor de gemiddelde beller, voor data abbo's leven ze, zoals Mobistar, nog in de middeleeuwen.
    BD0473BE / www.nete.be / Portfolio op BD
    Pentax K20D / Panasonic FZ200
    Pentax 18-250mm Limited | Sigma 50mm Macro | Metz 48 AF-1

Dat zit er natuurlijk wel aan te komen, dat de mensen massaal zullen overstappen naar een abo dat 20€ goedkoper is, met een download van 30 Mb/sec.....
    Bovendien is de upload dan zelfs nog iets sneller dan Fibernet 50 voorheen.

Belgacom zal weer klappen krijgen denk ik, langs ons kanten is Telenet dig. TV reeds stukken beter qua beeld, en nu ook nog een mooie upgrade van internet, en ik verwacht nog iets, is Telenet mobiel niet hetzelfde als Base, die doen momenteel blijkbaar ook actie's.
    De shake is wel maar 10€ goedkoper, en natuurlijk proberen ze om je 50€ activatiekosten aan te rekenen.
    Met wat onderhandelen (dreigen dat je vertrekt) lukt het meestal wel om die 50€ niet te betalen, maar wees gerust... De grote hoop verandert niet en blijft gewoon betalen voor iets wat ze niet echt nodig hebben.

Wij geraken (met 4 tieners) slechts met moeite over de 100 GB, dus neem ik aan dat de gemiddelde gebruiker met één of 2 computers in huis meestal niet over de 30 GB geraakt, en dus perfect rond komt met een Basic aansluiting.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

bij mij is het in ieder geval nog niet actief. Ik zeg er geen nee tegen zolang ze plots de prijs niet gaan verhogen ist goed.
    Canon .... stabiel & stil glas, iets dat flitst, ne lowepro en THINKtank
    http://www.flickr.com/photos/iso_pix/
    I SHOOT RAW!

Last Result:
    Download Speed: 56941 kbps (7117.6 KB/sec transfer rate)
    Upload Speed: 3830 kbps (478.8 KB/sec transfer rate)
    Latency: 5 ms
    vrijdag 8 juni 2012 17:25:44
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
    Van macro naar kinderen en sport en ...terug naar de natuur !

Thx voor de info Geert, bij mij gaat de verandering in op 24/06 lees ik in mijn mail. Tot op heden steeds kunnen downloaden aan 8MB/s (Business Fibernet L, nu 70Mbs downloadsnelheid) maar het mag altijd sneller uiteraard .
    Dit wordt dan in mijn geval 80MPS download en 5MPS upload. Mijn datavolume blijft echter beperkt tot 1TB.
    Camera images are like women - to cure a flat one, give it some curves
    RAW images are like men - They have no idea how to dress themselves; you have to do it for them

Last Result:
    Download Speed: 20446 kbps (2555.8 KB/sec transfer rate)
    Upload Speed: 1161 kbps (145.1 KB/sec transfer rate)
    Latency: 5 ms
    vrijdag 8 juni 2012 17:49:41

Download moet tegen de 30 zijn.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Thx voor de info Geert, bij mij gaat de verandering in op 24/06 lees ik in mijn mail. Tot op heden steeds kunnen downloaden aan 8MB/s (Business Fibernet L, nu 70Mbs downloadsnelheid) maar het mag altijd sneller uiteraard .
    Dit wordt dan in mijn geval 80MPS download en 5MPS upload. Mijn datavolume blijft echter beperkt tot 1TB.
    Dat geldt dan voor als je eens thuis bent Vincent ?
    Wat kan je halen als je ergens op één van je werven aan de andere kant van de wereld zit ?

Dat geldt dan voor als je eens thuis bent Vincent ?
    Wat kan je halen als je ergens op één van je werven aan de andere kant van de wereld zit ?
    Momenteel in Borneo en de snelheid van het internet hier in het hotel is een duizelingswekkende snelheid van ca. 15kb/s
    RAW images are like men - They have no idea how to dress themselves; you have to do it for them

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Momenteel in Borneo en de snelheid van het internet hier in het hotel is een duizelingswekkende snelheid van ca. 15kb/s
    Is dat soms aangepast aan de snelheid van werken van de bevolking.

Hoe doen die bedrijven dat daar eigenlijk ? Welke snelheden halen deze daar, dat vraag ik mij soms af.

Hier is het zo te zien ook al in orde. Basic:

Is dat soms aangepast aan de snelheid van werken van de bevolking.

Hoe doen die bedrijven dat daar eigenlijk ? Welke snelheden halen deze daar, dat vraag ik mij soms af.
    Wel, de snelheid rond de middag zou 0kb/s moeten zijn , dan ligt iedereen hier een uurtje waterpas. Enkel naar het toilet gaan kan men alleen (en dan nog ).
    Voor de rest een prima streek, maandag terug naar Java voor enkele dagen.

Eigenlijk gebeurt hier alles met smartphones, meestal Blackberry zoals in zoveel landen in deze regio. BB-messenger is immens populair, de prijs voor een data-abonnement is heel redelijk in prijs.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benbammens Bekijk bericht
    Hier is het zo te zien ook al in orde. Basic:

Dan zal ik maandag ook maar eens "basic" aanvragen. Ik heb nu dezelfde snelheid met expressnet. Downloadvolume is hier maximaal 500Mb/maand en ik ben toch maar 3 maand per jaar thuis.
    In Spanje betaal ik per maand 45€ voor 5Mbps + 15€ voor gebruik van de vaste lijn van Telefonica.

Onbeperkt downloaden, vergeet dat maar. Bij Telenet is het 'vrij' downloaden. Hier wordt gekeken naar het gemiddeld verbruik van de klanten, als je er over gaat dan krijg je een waarschuwing en kunnen ze je op langzame modus zetten. Heb ik al een aantal keer gehad, ben ik weer aant downloaden en erna mailtje schele zever dat vrij downloaden !

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten