Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

    Vandaag per mail de aankoopbevestiging en voorwaarden voor fibernet gekregen.
    (morgen komt de installateur langs om de problemen met fibernet op te lossen)

    Interessante alinea:

    Mocht u niettegenstaande de aankoop
    van een Self Starter pakket, om welke reden dan ook, toch
    om de tussenkomst van een Telenet installateur verzoeken
    teneinde de nodige verbindingen uit te voeren tussen de
    verschillende Apparturen, dan zal Telenet hiervoor een
    installatievergoeding aanrekenen.

    Dan ga je die hier zien vliegen.
    Alhoewel die installateur daar ook niets aan kan doen.

    Comment


    • #32
      Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

      Wat zouden jullie doen?

      Ik heb momenteel een Smartshake aan 42€ per maand. Daar zit Comfortnet XL (30 Mbps - 50 GB) en telefoon in (gratis in daluren).
      Daarbovenop betaal ik 8€ voor de huur van de digicorder en 13,3 € voor kabeltelevisie.
      (nu betaal ik die 8€ niet omdat ik jaar gratis digicorder kreeg)

      Alles samen 63,3 €. Dit abo staat nu niet meer op de website, maar ik vermoed dat ze het niet gaan 'afpakken'.

      Als ik verander naar Fibernet 40, dan betaal ik alles samen 5€ meer en krijg hiervoor 100 GB en 40 Mbps. Het extra volume heb ik niet echt nodig, en het verschil in snelheid zal ik in de praktijk toch niet zien denk ik...

      Ik ben wel benieuwd wat ze me gaan voorstellen als mijn pakket echt niet meer bestaat. Tot vandaag kreeg ik bij elke verandering steeds iets meer (snelheid of volume) bij een aanpassing van hun aanbod, zonder meer te betalen.

      Comment


      • #33
        Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

        Zolang je dat stukje gratis TV krijgt zou ik niet veranderen. De kans dat dit niet wordt overgenomen in de nieuwe formule is te hoog. Administratie is bij zo veel bedrijven en dus ook Telenet een groot probleem.

        De hogere up- en download heb je niet nodig, in de praktijk ga je daar niet veel van merken. Het grotere volume heb je waarschijnlijk ook nog net niet nodig.

        Dus voor mij is die 5 euro meerprijs het voor jou niet waard op deze moment.
        Je moet het wel in het oog houden, want jouw formule wordt uiteraard niet meer aangepast. En als ze in een half jaar die fibernet aanpassen dan kan het interesanter worden.

        Dus in jouw geval zou ik nog even wachten met de upgrade.
        Tot sluitertijd, Dirk

        Comment


        • #34
          Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

          Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Purple Bekijk bericht
          Mocht u niettegenstaande de aankoop
          van een Self Starter pakket, om welke reden dan ook, toch
          om de tussenkomst van een Telenet installateur verzoeken
          teneinde de nodige verbindingen uit te voeren tussen de
          verschillende Apparturen, dan zal Telenet hiervoor een
          installatievergoeding aanrekenen.
          Is zoals het er letterlijk staat!
          Als u om een installateur vraagt dat hij komt, niet als zij voorstellen ene gratis te sturen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #35
            Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

            Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
            Staat dat ergens zwart op wit?
            4 maand compensatie, mooi begin ...

            Oorspronkelijk geplaatst door Vanuit de algemene voorwaarden
            13. Aansprakelijkheid van Telenet
            13.1. Telenet kan slechts aansprakelijk worden gesteld voor zover U bewijst dat Telenet een zware contractuele fout heeft begaan, ingeval van opzet of indien Telenet
            een verbintenis niet heeft uitgevoerd die één van de voornaamste prestaties van de overeenkomst vormt. De aansprakelijkheid van Telenet is beperkt tot het
            herstellen van voorzienbare, rechtstreekse en persoonlijke schade die U heeft geleden, met uitsluiting van alle indirecte of immateriële schade zoals, maar niet
            beperkt tot, zakelijk verlies, inkomens- of winstderving, verlies van klanten of contracten, verlies of beschadiging van gegevens of opnames. In alle gevallen is de
            aansprakelijkheid van Telenet beperkt tot het equivalent van 3 maanden abonnementsvergoeding van de betrokken dienst, met een maximum van 100 EUR.
            13.2. Telenet kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertraging of tekortkomingen in de uitvoering van de dienst(en) en de gevolgen daarvan wegens overmacht.
            13.3. Telenet treft geen aansprakelijkheid voor handelingen of nalatigheden van derden (met uitzondering van haar onderaannemers), waardoor de dienst(en)
            gedurende korte of langere tijd verstoord worden. Telenet kan evenmin aansprakelijk worden gesteld in geval van schorsing of beëindiging van de aan U ter
            beschikking gestelde dienst(en).
            13.4. Telenet stelt de betrokken dienst(en) enkel ter beschikking. U weet en erkent dat Telenet geen controle heeft over de informatie, kwaliteit, veiligheid of de
            prijs van gegevens, programma’s of diensten waartoe U toegang heeft via de dienst(en), en dat Telenet de inhoud van de informatie die U zendt, downloadt,
            uploadt en/ of ontvangt via de dienst(en), niet onderzoekt. Telenet draagt geen enkele vorm van aansprakelijkheid met betrekking tot de inhoud van de
            doorgezonden en ontvangen informatie, van welke aard dan ook. Wat betreft diensten van derden die worden verstrekt via het Telenet-netwerk of waarvan U
            gebruik kan maken via de dienst(en), weet en erkent U dat Telenet enkel optreedt als tussenpersoon voor de Aanrekening en inning. Telenet kan in geen geval
            worden beschouwd als aanbieder in eigen naam of voor eigen rekening van deze diensten.
            Lijkt me dat veel mensen recht hebben..
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #36
              Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

              Telenet installateur is zonet buiten. Alles werkt, zowel draadloos als vast alsook de digitale TV en telefoon.Op een half uurtje en gratis. En dat voor 3 euro goedkoper dan een Diamond shake. Ze zouden je ambtshalve deze shake (Fiber 40) moeten voorstellen.
              Comfortably numb with my Pentax

              Comment


              • #37
                Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

                Hoe veel betaal jij dan per maand?

                Ik betaal 63,3 € inclusief de kabel. (30 Mbps - 50 GB, telefoon en digitale TV)

                Ik heb echt geen zin om meer te gaan betalen...

                Comment


                • #38
                  Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

                  Mijn Diamond shake kwam op 58€ per maand (zonder prime en enkele telefoon opties) en nu betaal ik voor de Shake FIBER 40 55€ per maand. Dus 3 euro goedkoper.
                  Comfortably numb with my Pentax

                  Comment


                  • #39
                    Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

                    yep mijn nieuwe shake+ met fibernet40 is 4 € goedkoper dan mijn diamondshake+
                    dus da's goe meegenomen
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #40
                      Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

                      Vandaag is een technieker langs geweest. Ik was jammer genoeg niet thuis, maar ik zie dat, ik ken de juiste naam niet, het "bakje" waar de kabel binnenkomt vernieuwd is. Volgens mijn huisgenoten die aanwezig waren, zou de technieker gezegd hebben dat dit al lang moest vervangen zijn wegens te zwak signaal. Enfin, op vier dagen is alles nu toch in orde.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

                        Gisteren mijn eerste afrekening mogen ontvangen. Inderdaad goedkoper, maar ze hebben wel een comfortinstallatie aangerekend van €50. Na telefoontje naar telenet erkennen ze de vergissing (was een self-pakket) en gaan ze het teveel volgende factuur rechtzetten.
                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • #42
                          Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                          Gisteren mijn eerste afrekening mogen ontvangen. Inderdaad goedkoper, maar ze hebben wel een comfortinstallatie aangerekend van €50. Na telefoontje naar telenet erkennen ze de vergissing (was een self-pakket) en gaan ze het teveel volgende factuur rechtzetten.
                          Ondertussen vind ik wel dat het sneller gaat, als het goed is moet het ook gezegd worden.
                          Ik vrees ook het ergste voor mijn eerste factuur.... Weer bellen, rechtzetten etc. etc.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

                            morgen avond komt de technieker hier langs, heb ook zo een self install pakket maar dit heeft blijkbaar problemen.ben der nu al mee bezig sedrt vorige vrijdag
                            en na verschillende telefoontjes en etelijke minuten aan de wachtlijn.hebben ze dinsdag eindelijk beslist om gratis nen technieker langs te sturen
                            ben eens benieuwd, had ook zo nen diamondshake en ga nu naar de fibershake 40 dat zou dus een 4€ goedkoper worden maar toch sneller
                            grtz
                            bd0379be

                            Comment


                            • #44
                              Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

                              Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
                              morgen avond komt de technieker hier langs, heb ook zo een self install pakket maar dit heeft blijkbaar problemen.ben der nu al mee bezig sedrt vorige vrijdag
                              en na verschillende telefoontjes en etelijke minuten aan de wachtlijn.hebben ze dinsdag eindelijk beslist om gratis nen technieker langs te sturen
                              ben eens benieuwd, had ook zo nen diamondshake en ga nu naar de fibershake 40 dat zou dus een 4€ goedkoper worden maar toch sneller
                              grtz
                              Mij kost dat hier ook al een handvol euro's aan GSM naar telenet want mijn telefoon was ook buiten gebruik, ik schat zo rond de 15 à 20 euro...

                              Comment


                              • #45
                                Re: Telenet nieuwe modem met ingebouwde router

                                Oorspronkelijk geplaatst door FilipB Bekijk bericht
                                Inloggen Mijn Telenet - klik Mijn Internet - Onderaan Wireless modem - Instellingen
                                Is ook in orde hier !

                                Comment

                                Working...
                                X