Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet...

    Ik denk dat het nu ECHT tijd wordt dat ik overschakel naar TV Vlaanderen.

    Telenet-abonnees krijgen er binnenkort drie zenders bij. Het gaat om Exqi Plus, vtmKZOE en een Vlaamse versie van Discovery Channel. Ze komen vanaf 1 oktober op de analoge kabel.  


    Ik ben al een tijdje aan het twijfelen:
    1. Bij TV Vlaanderen geen BBC 1 of 2
    2. Mijn tweede TV boven...

    Maar blijkt dat ik al in geen maanden nog naar BBC gekeken heb en die tweede TV staat ook maar sporadisch aan (dan moet ik er maar een DVD opzetten...).

    En die dictatoriale trekjes van Telenet zitten mij tot hier. En dan maar verkondigen dat ze mooie winsten hebben...
    Last edited by Nickon; 12 augustus 2009, 16:34.
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

  • #2
    Re: Telenet...

    Ik zie het probleem niet, wat doet telenet hier bij mis?

    Comment


    • #3
      Re: Telenet...

      Tja er is vraag naar meer digitale zenders,en de kabel zit nu al redelijk vol.Dus is het schrappen van analoge buitenlandse zenders waar bijna geen kat naar kijkt de enige optie zeker om plaats te maken voor vlaamse analoge zenders?


      mir
      Last edited by mir; 12 augustus 2009, 17:30.
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: Telenet...

        Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
        Ik denk dat het nu ECHT tijd wordt dat ik overschakel naar TV Vlaanderen.

        Telenet-abonnees krijgen er binnenkort drie zenders bij. Het gaat om Exqi Plus, vtmKZOE en een Vlaamse versie van Discovery Channel. Ze komen vanaf 1 oktober op de analoge kabel.  


        Ik ben al een tijdje aan het twijfelen:
        1. Bij TV Vlaanderen geen BBC 1 of 2
        2. Mijn tweede TV boven...

        Maar blijkt dat ik al in geen maanden nog naar BBC gekeken heb en die tweede TV staat ook maar sporadisch aan (dan moet ik er maar een DVD opzetten...).

        En die dictatoriale trekjes van Telenet zitten mij tot hier. En dan maar verkondigen dat ze mooie winsten hebben...
        Dat is het gezaag dat wij hele dagen mogen aanhoren
        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
        http://www.racenews.be

        Comment


        • #5
          Re: Telenet...

          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Tja er is vraag naar meer digitale zenders,en de kabel zit nu al redelijk vol.Dus is het schrappen van analoge zenders waar bijna geen kat naar kijkt de enige optie zeker?
          Trouwens mensen die enkele jaren terug al een cable tuner van telenet hebben voor die 5 of waren het er 8 zenders die verdwenen zullen die zenders daar dan wel kunnen op ontvangen zeker.

          mir
          Ik weet niet wat ze gezien hebben in die echte "kwatch-zever-zenders" mir.
          Pro-Sieben? Ken die wel hoor.
          Een hoop van die zenders barsten ook van de reclame.
          Ben maar gewoon boos mir omdat ze met ons voeten spelen en we kunnen er niet veel aan doen.
          Iedereen heeft een "platte" tv in huis en het moet een plasma zijn om iet of wat
          fatsoenlijk beeld te hebben.
          Trouwens de kwaliteit van Telenet zijn beelden is ook niet zo bijzonder.
          En sinds ze iNDI hebben heeft het beeld regelmatig last van korte bevriezing.
          Last edited by theokus; 12 augustus 2009, 19:35.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Telenet...

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Ik weet niet wat ze gezien hebben in die echte "kwatch-zever-zenders" mir.
            Pro-Sieben? Ken die wel hoor.
            Een hoop van die zenders barsten ook van de reclame.
            Ben maar gewoon boos mir omdat ze met ons voeten spelen en we kunnen er niet veel aan doen.
            Iedereen heeft een "platte" tv in huis en het moet een plasma zijn om iet of wat
            fatsoenlijk beeld te hebben.
            Trouwens de kwaliteit van Telenet zijn beelden is ook niet zo bijzonder.
            En sinds ze iNDI hebben heeft het heel beeld regelmatig last van korte bevriezing.
            Toch raar dat ik daar geen last van heb he, binnenbekabeling ???? 98% van de gevallen met probemen met blokvorming of bevriezing zijn meestal catv dozen, coax kabels of binnenbekabeling
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

            Comment


            • #7
              Re: Telenet...

              En die dictatoriale trekjes van Telenet zitten mij tot hier. En dan maar verkondigen dat ze mooie winsten hebben...

              DIt is zéér herkenbaar voor me, ik ben ondertussen een jaar overgeschakeld (TV VL)en tevreden tot nu toe.

              Comment


              • #8
                Re: Telenet...

                Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                I

                Ik ben al een tijdje aan het twijfelen:
                1. Bij TV Vlaanderen geen BBC 1 of 2
                2. Mijn tweede TV boven...
                Als je zorgt dat uw schotel ook astra 2 kan ontvangen , komen een heel pak britse zenders binnen die vrij te ontvangen zijn : BBC 1,2,3,4 ,ITV 1,2,3,4, Channel 4 ,Film4 , Five om er enkele te noemen .

                mvg etienne

                Comment


                • #9
                  Re: Telenet...

                  En ik zit al sinds het beschikbaar was bij Telenet.
                  Mij hoor je ook niet klagen.
                  Zie in de verste verte niet in waarom ik zou overstappen naar iets anders.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Telenet...

                    Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                    Toch raar dat ik daar geen last van heb he, binnenbekabeling ???? 98% van de gevallen met probemen met blokvorming of bevriezing zijn meestal catv dozen, coax kabels of binnenbekabeling
                    Ja ik begrijp het blazor.
                    Dezelfde kabel lag er reeds VOOR Telenet eigenaar werd van iNDI.
                    Trouwens oud-BD-collega mic zegt net hetzelfde...
                    MAAR morgen ga ik nieuwe kabel halen omdat je geen punt hebt maar TWEE punten

                    Dit staat wel los van de rest he
                    Die onmacht blazor, daar kan ik niet tegen en dat nog met onze eigen centen he.

                    PS. Hoe lang mag die kabel max. zijn?
                    Last edited by theokus; 12 augustus 2009, 19:48.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Telenet...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      En ik zit al sinds het beschikbaar was bij Telenet.
                      Mij hoor je ook niet klagen.
                      Zie in de verste verte niet in waarom ik zou overstappen naar iets anders.
                      Omdat je het verschil niet kent?
                      (ik vraag maar he)
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Telenet...

                        Als die blokjes of haperingen aan de binnenkabel liggen, dan heb je het altijd. Want die kabel is de ene dag niet beter dan de andere.

                        Als het af en toe is, dan ligt het aan de buitenkabel. Je kan dat eenvoudig testen door even naar het analoge signaal te gaan. Dat is dan meestal ook veel slechter.
                        Tot sluitertijd, Dirk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Telenet...

                          Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                          Als die blokjes of haperingen aan de binnenkabel liggen, dan heb je het altijd. Want die kabel is de ene dag niet beter dan de andere.

                          Als het af en toe is, dan ligt het aan de buitenkabel. Je kan dat eenvoudig testen door even naar het analoge signaal te gaan. Dat is dan meestal ook veel slechter.
                          Ok Dirk en bedankt.
                          't Is maar dat ik 100% zeker wil zijn van alle kabels in huis.
                          Wat ben ik ben een kl... antenne kabel maar alles heb verbonden met HDMI.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Telenet...

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Ja ik begrijp het blazor.
                            Dezelfde kabel lag er reeds VOOR Telenet eigenaar werd van iNDI.
                            Trouwens oud-BD-collega mic zegt net hetzelfde...
                            MAAR morgen ga ik nieuwe kabel halen omdat je geen punt hebt maar TWEE punten

                            Dit staat wel los van de rest he
                            Die onmacht blazor, daar kan ik niet tegen en dat nog met onze eigen centen he.

                            PS. Hoe lang mag die kabel max. zijn?
                            hoe langer, hoe dikker en zeker een dubbel afgeschermde !
                            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                            http://www.racenews.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Telenet...

                              Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                              hoe langer, hoe dikker en zeker een dubbel afgeschermde !
                              Commscope
                              6F
                              (TC) U
                              60% Bonded.

                              Weet jij wat dit allemaal betekent?

                              VDB hier in de buurt heeft kabels in voorraad
                              2m = de kortste > kan ik gebruiken voor de video
                              4m = misschien net iets te kort
                              5 m > is goed qua lengte.

                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X