Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te vroeg gekocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Te vroeg gekocht

    Dju, onze nieuwe wagen een paar maanden te vroeg gekocht.
    Ik tracht me aan alle snelheidslimieten te houden, dus dit was iets voor mij geweest .


  • #2
    Re: Te vroeg gekocht

    ik vraag me af hoe dat dit met zone-borden werkt. En hopelijk kan je het ook uitschakelen, want anders ga je veel last hebben van bumperklevers.
    Zelf heeft onze auto zowel cc als een limiter. Die laatste gebruik ik dikwijls on zone 30, maar hier is heel het dorp zone 30 en dan moet je dat niet wagen.

    Comment


    • #3
      Re: Te vroeg gekocht

      Niets nieuws hoor. Op de Nissan Qashqai kan je vanaf maart 2014 het accessoire NISSAN SAFETY SHIELD erbij nemen @ 600€. Verkeersbordherkenning, autonoom afremmen, alarm bij overschrijden van een doorlopende witte lijn , vermoeidheidsdetector en nog veel meer.
      In de praktijk schakel je die verkeersbordherkenning na een week al uit. Als je op een Vlaamse secundaire weg rijd, word je krankjorum van het stemmetje dat om de 10 seconden je muziek onderbreekt om melding te doen van een verkeersbord. Je denkt al snel "hou nu eens eindelijk je mond".
      Je kan het stemmetje ook mixen met de muziek, maar dat is ook niet zo aangenaam om te beluisteren. Zet je het volume van het stemmetje op nul, dan zie je de melding alleen op het navigatiescherm maar heb je ook geen audio begeleiding van de GPS meer.
      Al bij al een mooie gadget die je al snel niet meer gebruikt.

      Comment


      • #4
        Re: Te vroeg gekocht

        Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Niets nieuws hoor. Op de Nissan Qashqai kan je vanaf maart 2014 het accessoire NISSAN SAFETY SHIELD erbij nemen @ 600€. Verkeersbordherkenning, autonoom afremmen, alarm bij overschrijden van een doorlopende witte lijn , vermoeidheidsdetector en nog veel meer.
        In de praktijk schakel je die verkeersbordherkenning na een week al uit. Als je op een Vlaamse secundaire weg rijd, word je krankjorum van het stemmetje dat om de 10 seconden je muziek onderbreekt om melding te doen van een verkeersbord. Je denkt al snel "hou nu eens eindelijk je mond".
        Je kan het stemmetje ook mixen met de muziek, maar dat is ook niet zo aangenaam om te beluisteren. Zet je het volume van het stemmetje op nul, dan zie je de melding alleen op het navigatiescherm maar heb je ook geen audio begeleiding van de GPS meer.
        Al bij al een mooie gadget die je al snel niet meer gebruikt.
        Ik dacht dat het een systeem zonder 'stemmetje' was, dat de wagen gewoon afremde... niet dus ?

        Comment


        • #5
          Re: Te vroeg gekocht

          Iets voor mijn vrouw dus... , maar de wagen zal haar niet aanstaan.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: Te vroeg gekocht

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Iets voor mijn vrouw dus... , maar de wagen zal haar niet aanstaan.
            Niet getreurd enero, straks zit het in iedere wagen hetzij standaard hetzij als optie .

            Comment


            • #7
              Re: Te vroeg gekocht

              Er zijn al zoveel wagens die verkeersborden kunnen lezen ... maar hopelijk remt die niet altijd af.
              Wat als men op de snelweg één bord 70 of 50 vergeten wegnemen is na werken? 😆
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Te vroeg gekocht

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Er zijn al zoveel wagens die verkeersborden kunnen lezen ... maar hopelijk remt die niet altijd af.
                Wat als men op de snelweg één bord 70 of 50 vergeten wegnemen is na werken? ��
                Dan moeten we 's avonds kijken naar het nieuws .

                Comment

                Working...
                X