Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

    Ik ben een hevige fan van de iphone maar dat zoiets voor de tweede keer gebeurt is wel van het goede teveel . . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Ik ben een hevige fan van de iphone maar dat zoiets voor de tweede keer gebeurt is wel van het goede teveel . . . .
    http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multim...door-bug.dhtml
    Ben jij erdoor getroffen? Of ben je door het nieuwsbericht erop gewezen?
    Nu, ze mogen het wel eens gaan fiksen, 2 x dezelfde fout is ronduit belachelijk.

    Comment


    • #3
      Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Ik ben een hevige fan van de iphone maar dat zoiets voor de tweede keer gebeurt is wel van het goede teveel . . . .
      http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multim...door-bug.dhtml
      hln.be is een roddelkrant, dat weet je toch

      quote
      Dat was ook zo voorspeld en aangekondigd.
      De bug trof alleen de gebruikers van het iOS 4, meer bepaald van de recente versies
      4.2.1, 4.1 en 4.0.2 van het besturingssysteem.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Ben jij erdoor getroffen? Of ben je door het nieuwsbericht erop gewezen?
        Nu, ze mogen het wel eens gaan fiksen, 2 x dezelfde fout is ronduit belachelijk.
        Yup, inderdaad getroffen, door familiale omstandigheden ( ik heb er met je over gesproken op msn ) moest ik gisteren ergens op tijd zijn . . . . te laat dus . . . geen ramp maar toen het de eerste keer gebeurde was het ook de eerste keer van zolang ik werk dat ik te laat was.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

          Oei mijn Nokia is al tientalle keren niet afgegaan terwijl het was ingesteld. Dat kan je duidelijk zien omdat je datzelfde alarm wel opnje PC krijgt.

          Maar daarover kraait geen kat.
          Tot sluitertijd, Dirk

          Comment


          • #6
            Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Yup, inderdaad getroffen, door familiale omstandigheden ( ik heb er met je over gesproken op msn ) moest ik gisteren ergens op tijd zijn . . . . te laat dus . . . geen ramp maar toen het de eerste keer gebeurde was het ook de eerste keer van zolang ik werk dat ik te laat was.

            Das wel pech, zeker als je "altijd op tijd" type bent.

            Comment


            • #7
              Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

              Hallo,

              Ook hier getroffen door de "bug" ...
              We zitten momenteel in Barcelona en als je pas om 10u30 wakker wordt en het ontbijt tot 11u kan, dan is het REPPEN!!!!!!!!!!
              Ik heb dan maar de timer gezet die aftelt naar de ochtend ... en dat werkte.

              Ach, niks is perfect - alleen maar jammer dat het voor sommige mensen zware gevolgen zou kunnen hebben ...

              Jaja (dank zij de timer op de iPhone tijdig wakker geraakt vandaag ...)
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #8
                Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                Hallo,

                Ook hier getroffen door de "bug" ...
                We zitten momenteel in Barcelona en als je pas om 10u30 wakker wordt en het ontbijt tot 11u kan, dan is het REPPEN!!!!!!!!!!
                Ik heb dan maar de timer gezet die aftelt naar de ochtend ... en dat werkte.

                Ach, niks is perfect - alleen maar jammer dat het voor sommige mensen zware gevolgen zou kunnen hebben ...

                Jaja (dank zij de timer op de iPhone tijdig wakker geraakt vandaag ...)
                De wekdienst van het hotel kan ook
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                  Hallo,

                  Ook hier getroffen door de "bug" ...
                  We zitten momenteel in Barcelona en als je pas om 10u30 wakker wordt en het ontbijt tot 11u kan, dan is het REPPEN!!!!!!!!!!
                  Ik heb dan maar de timer gezet die aftelt naar de ochtend ... en dat werkte.

                  Ach, niks is perfect - alleen maar jammer dat het voor sommige mensen zware gevolgen zou kunnen hebben ...

                  Jaja (dank zij de timer op de iPhone tijdig wakker geraakt vandaag ...)
                  Niet zeiken over die stomme iphone , gewoon genieten van Barcelona !!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

                    Alarms die niet afgaan; goh, ik had het al destijds met de PSION 3.

                    NOOIT betrouwen op 1 enkel toestel - je kan natuurlijk moeilijk met 2 - 3 devices rondlopen, daarom: EEN GOD POLSHORLOGE MET ALARMFUNCTIE !

                    Ik heb er verschillende en die laten me nooit in de steek. Wanneer de batterij zwakker wordt zie je meestal ook op het horloge zelf, aan de secondenwijzer - die hebben tegenwoordig een EOL functie en dan neemt de secondenwijzer iets grotere "stappen" dan 1 seconde. Meestal heb je dan nog enkele dagen tijd om een batterijtje te wisselen.

                    Indien interesse, ik doe er eentje weg ( wegens teveel ).

                    In nieuwstaat en radiogestuurd:

                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

                      @ Rudy: Yep, de negatieve dingen lezen de mensen in de krant of in op het internet en zodoende krijgen die veel grotere proporties dan ze in werkelijkheid zijn....

                      Er gaat niemand een bericht de wereld in sturen van " Hey mannen, mijn e iPhone heeft me vandaag op tijd gewekt "
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #12
                        Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

                        Vroeger ook zo een probleem gehad met een motorola toestel. Denk dat het kwam door een java crash. Twee keer te laat op het werk gekomen. Daarna weer een basic Nokia aangeschaft. Die doet het perfect. Hoe complexer het toestel hoe groter de kans dat er ooit eens iets misgaat, en dat is dus niet enkel het geval voor de iPhones van deze wereld.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          @ Rudy: Yep, de negatieve dingen lezen de mensen in de krant of in op het internet en zodoende krijgen die veel grotere proporties dan ze in werkelijkheid zijn....

                          Er gaat niemand een bericht de wereld in sturen van " Hey mannen, mijn e iPhone heeft me vandaag op tijd gewekt "
                          Die software van de iPhone is al oud.
                          Dat is een evolutie van meer dan 10 jaar....
                          Het is daarom en dat is de enige reden, dat ze nu pas last hebben van de Millennium-bug.


                          Ik kan je ook nog iets anders wijsmaken
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

                            Dag Rudy,

                            Is deze beter?


                            Jaja

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Niet zeiken over die stomme iphone , gewoon genieten van Barcelona !!!
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #15
                              Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                              Dag Rudy,

                              Is deze beter?


                              Jaja
                              Voila, that's the spirit!!

                              Comment

                              Working...
                              X