Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SSD Samsung T1 externe opslag.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SSD Samsung T1 externe opslag.

    Een paar weken geleden kreeg ik er zo enkele van een vriend.
    Eenmaal je dat hebt gebruikt als portable externe opslag is een stick tergend traag.
    In this video I'm going to be reviewing the Samsung T1 external USB 3.0 SSD - 256GB version. this is a tiny and extremely fast external USB ideally suited f...

  • #2
    Re: SSD Samsung T1 externe opslag.

    Op voorwaarde dat die dan ook USB3 gekoppeld is hé

    Maar je hebt gelijk: SSD is de mooiste uitvinding van de laatste jaren op computergebied.
    In mijn laptops heb ik niets anders meer steken. Zelfs voor data.

    Alleen in de NAS zitten nog bakstenen met bewegende onderdelen
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: SSD Samsung T1 externe opslag.

      Ik wil ook wel zo een vriend die er mij enkele kan geven.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: SSD Samsung T1 externe opslag.

        De prijzen van SSD schijven zakken langzaam, ooit zal dat nog wel standaard worden in plaats van de mechanische schijven.

        Dat werkt inderdaad een heel stuk sneller, sinds ik SSD schijven gewoon ben in mijn pc's en de laptop vind ik dat het opstarten van de pc in de fotoclub heel lang duurt (maar eigenlijk is die nog altijd snel omdat er bijna geen data op staat, en die heeft ook geen internetverbinding langs waar er wel eens vertragende factoren zouden kunnen binnenkomen).

        Voor de dataschijven (foto's) gebruik ik zelf nog wel de "ouderwetse" harde schijven omdat 2TB SSD voorlopig nog niet echt betaalbaar is.


        USB3 zal binnenkort vervangen worden door USB-C (wordt nu al gebruikt in sommige apparaten), dat gaat nog een stuk sneller en het is een universele kabel die voor bijna alles gebruikt kan worden.
        Daarmee zal een externe SSD schijf nog een stuk sneller werken.
        Last edited by Black B@ndit; 21 maart 2016, 16:33.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment

        Working...
        X