Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sportwagen huren nurburgring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sportwagen huren nurburgring

    weet er iemand waar ik info kan vinden voor het huren van bv lotus elise voor een rondje op de nurburgring?
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

  • #2
    Re: sportwagen huren nurburgring

    Misschien kunnen de leden van DIT forum je beter helpen ?
    Wie weet mag met hen een ritje meerijden.

    Groetjes
    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: sportwagen huren nurburgring

      Denk dat iemand alfa's verhuurd (oudere modellen) voor een ritje. Met een redelijke verzekering, kapot is betalen, maar 't bedrag zou nog meevallen.

      Denk dat je anders niemand vindt die gek genoeg is.

      Of je kan een sportwagen huren bij een gewone maatschappij en goed de verzekering's details nakijken, "normaal" is de ring een tolweg, en zou je verzekerd zijn. (maar sommige verzekeringen hebben clausules hiertegen)

      Comment


      • #4
        Re: sportwagen huren nurburgring

        Anders Djivy zijn blog posting eens lezen: http://www.djivy.be/2008/05/08/huurw...e-nurburgring/

        mvg,
        peter

        Comment


        • #5
          Re: sportwagen huren nurburgring

          Ik heb zelf eens op de Nürnburg (Nordschleife) gereden met de moto en het is een gevaarlijk circuit hé. Net omdat auto's & moto's door elkaar mogen "rijden" (racen). De uitloopstroken zijn ook niet groot als er iets misgaat dus...watch out

          Je kan misschien beter eens mee"rijden" met de ring taxi. Da's een BMW M5 met aan het stuur een zekere Sabine Schmitz. Ik heb ze zien rijden...succes

          +49 2691 932020 (weekday 10 - 12 am)
          The BMW Ring-Taxi is a new BMW M5 and is driven by Sabine Schmitz and others. A lap on Nordschleife for max 3 people is charged at € 185,00. Tickets are also available at this link: www.bmw-motorsport.com/ring-taxi. Advance booking is highly recommended!


          Een filmpje hoe zij over het circuit gaat...

          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

          Comment


          • #6
            Re: sportwagen huren nurburgring

            Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
            Je kan misschien beter eens mee"rijden" met de ring taxi. Da's een BMW M5 met aan het stuur een zekere Sabine Schmitz. Ik heb ze zien rijden...succes
            Ha, die dame heeft eens voor Topgear een rondje Nurburgring gedaan in een Ford Transit... in 10 minuten en 8 seconden...

            Zie dit filmpje
            www.indetailfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: sportwagen huren nurburgring

              Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
              Ha, die dame heeft eens voor Topgear een rondje Nurburgring gedaan in een Ford Transit... in 10 minuten en 8 seconden...

              Zie dit filmpje
              Jongen, zit daar eens op uw moto, en krijgt daar een met haar ford transit die u voorbijsteekt (chanche dat ze die niet in detail laten zien hebben, of die kon met een zak over zijn hoofd op café gaan zitten )
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • #8
                Re: sportwagen huren nurburgring

                Oppassen ook met verzekering, ik heb gehoord dat je niet meer verzekerd bent als je het circuit opgaat.
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

                Comment


                • #9
                  Re: sportwagen huren nurburgring

                  Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                  Ha, die dame heeft eens voor Topgear een rondje Nurburgring gedaan in een Ford Transit... in 10 minuten en 8 seconden...

                  Zie dit filmpje
                  Sabine Shmitz for president Ik had nog niet gehoord van haar maar het moet een ervaring zijn met dit dametje over de ring te scheuren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: sportwagen huren nurburgring

                    Als Kart piloot en finalist dunlopdriverscup winnaar wil ik met eigen handen een wagen besturen . Als iemand de 12e november niet weet wat te doen, kom maar richting circuit Zolder.
                    Last edited by blazor; 23 september 2008, 19:16.
                    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                    http://www.racenews.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: sportwagen huren nurburgring

                      Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                      Oppassen ook met verzekering, ik heb gehoord dat je niet meer verzekerd bent als je het circuit opgaat.
                      Je verzekering kan moeilijk doen, maar de Ring is een straat als een ander. Wel is het zo dat zowat alle verhuurbedrijven in de omtrek daar er van op de hoogte zijn en er een expliciete clausule inbouwen.

                      Maar met je eigen wagen zou je verzekerd moeten zijn.

                      Dave
                      pixelpusher

                      Comment


                      • #12
                        Re: sportwagen huren nurburgring

                        Als je met de moto op een circuit gaat rijden moet je een document ondertekenen wat erop neerkomt dat als er iets gebeurt dat volledig je eigen verantwoordelijkheid is en je niemand aansprakelijk kan stellen. Dat zal dus met de auto ook wel zo zijn.
                        Ik denk niet dat je met je gewone autoverzekering kan gaan racen op een circuit, dat zou toch te gek zijn.

                        Comment

                        Working...
                        X