Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SEPA domiciliering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SEPA domiciliering

    Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
    Die enkele euro's korting die sommige leveranciers geven bij betaling met domiciliëring mogen ze hebben van mij ...
    Trouwens de enige die bij mijn weten "korting" geeft is Electrabel (10eur/jaar).
    Proximus geeft ook korting.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • Re: SEPA domiciliering

      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Proximus geeft ook korting.
      Waar staat dat ? Ik dacht dat die korting al lang stilzwijgend afgevoerd werd.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • Re: SEPA domiciliering

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Waar staat dat ? Ik dacht dat die korting al lang stilzwijgend afgevoerd werd.
        Weet ik niets van, maar kan dus best zo zijn.

        Zal eens navragen als ik nog eens in de BC winkel kom.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • Re: SEPA domiciliering

          Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
          Trouwens de enige die bij mijn weten "korting" geeft is Electrabel (10eur/jaar).
          Eneco geeft ook korting.

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Weet ik niets van, maar kan dus best zo zijn.
          Zal eens navragen als ik nog eens in de BC winkel kom.
          Kijk je dan nooit je facturen na?
          Anders zou je toch moeten merken als er iets verandert?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: SEPA domiciliering

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Eneco geeft ook korting.

            Kijk je dan nooit je facturen na?
            Anders zou je toch moeten merken als er iets verandert?
            Niet echt. Zolang er niets abnormaals is bekijk ik ze niet in detail. Ik betaal al jaren elke maand ± 20 €.
            Ik heb gauw mijn laatste factuur bekeken en daar staat niets op dat wijst op een korting bij domiciliëring wat nochtans gezegd werd door de verkoper toen ik mijn abonnement jaren geleden ondertussen heb afgesloten.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • Re: SEPA domiciliering

              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              en daar staat niets op dat wijst op een korting bij domiciliëring wat nochtans gezegd werd door de verkoper toen ik mijn abonnement jaren geleden ondertussen heb afgesloten.
              Dat is de beloning voor een trouwe klant hé. Efkes korting geven en dan in stilte die korting afvoeren. Als het nog geen SEPA geworden is kan je ze nu nog verwijderen...
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • Re: SEPA domiciliering

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Dat is de beloning voor een trouwe klant hé. Efkes korting geven en dan in stilte die korting afvoeren. Als het nog geen SEPA geworden is kan je ze nu nog verwijderen...
                Ik ben niet van plan tegen dat SEPA gedoe in te gaan. Als het te gortig wordt, zal mijn rekening gewoon opgezegd worden. Ze zullen hun geld dan bij moeten komen halen.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • Re: SEPA domiciliering

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Ik ben niet van plan tegen dat SEPA gedoe in te gaan.
                  Tja, als iedereen zo handelt dan zal er zeker niks veranderen aan het krammikige SEPA reglement.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • Re: SEPA domiciliering

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Tja, als iedereen zo handelt dan zal er zeker niks veranderen aan het krammikige SEPA reglement.
                    Ik ben dan ook niet iedereen.
                    En ik zal wel ingrijpen indien nodig. Probeer eens geld af te halen van een rekening met saldo 0. De domiciliëring zal snel verdampen.
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                    Comment


                    • Re: SEPA domiciliering

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Ik ben dan ook niet iedereen.
                      En ik zal wel ingrijpen indien nodig. Probeer eens geld af te halen van een rekening met saldo 0. De domiciliëring zal snel verdampen.
                      Of ge staat snel op min.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: SEPA domiciliering

                        Hasseltenaar,

                        je bank heeft er niets mee te maken, het gaat hem over de leveranciers, zij hebben het weldra voor het zeggen.

                        Comment


                        • Re: SEPA domiciliering

                          Ik ga geen nieuwe dom's starten maar heb er wel een paar lopend die ik laat staan (en dus omgezet zullen worden naar SEPA): Eneco, Telenet, water. Ik wil nl ook geen gedoe met te late betalingen als ik eens toevallig op reis ben bvb of post verloren gaat en ik over tijd ga met mijn betaling.

                          Voorlopig ben ik van plan om bij problemen van volgende optie gebruik te maken in mijn Homebanking: "Wilt u een invordering weigeren of een terugbetaling voor een invordering aanvragen, selecteer dan de overeenkomstige invordering en klik om verder te gaan".

                          Comment


                          • Re: SEPA domiciliering

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
                            Voorlopig ben ik van plan om bij problemen van volgende optie gebruik te maken in mijn Homebanking: "Wilt u een invordering weigeren of een terugbetaling voor een invordering aanvragen, selecteer dan de overeenkomstige invordering en klik om verder te gaan".
                            Zolang er niet een beetje teveel terugbetalingen geëist worden zal dit nog wel lukken. Anders zal het wel uit het reglement verdwijnen (zoals de verplichting om iedereen vooraf van de omschakeling en van een invordering vér op voorhand te verwittigen al stilletjes onder de mat geschoven werd, omdat geen enkel bedrijf/bank het toepaste).

                            Ik vermoed dat je de facturen van je overblijvende DOM's zelfs via Zoomit kan betalen, en dàt heb je nog min of meer zelf in handen.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • Re: SEPA domiciliering

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              De URL's van dit topic en het gelijklopende op spaargids ter beoordeling doorgestuurd. Ben benieuwd.
                              Verleden jaar ook Test Aaankoop, de diensten van Van de Lanotte, de ombudsman enz... gecontacteerd. Buiten Peeters&Pichal sindsdien oorverdovende stilte.
                              Ook een mailtje richting minister Geens gestuurd. Ben benieuwd.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment

                              Working...
                              X