Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Alvast bedankt voor de tips!
'k Heb het nu eventjes te druk met foto's uit mijn toestel halen en sorteren.
Morgen probeer ik jullie beider scanners even.
Je hoort nog wel van me
Eerst scannen om daarna pas te constateren dat een code vereist is om de gevonden trojans te kunnen verwijderen...
Wist ik niet, hè. Ik probeerde die mens 't helpen, hè
Van die Conduit heb ik pas vorig weekend ontdekt. Op m'n vrouw haar PC stond die toolbar opeens in Firefox geïnstalleerd. Nochtans zei ze dat ze niets bewust had geïnstalleerd.
Die Conduit was mij tot nu toe dus onbekend.
Eerst scannen om daarna pas te constateren dat een code vereist is om de gevonden trojans te kunnen verwijderen...
En heeft MBAM wat gevonden : van die weet ik dat zelfs de gratis versie geen code nodig heeft (wel MBAM eerst updaten natuurlijk (voor het scannen)...) ?
En heeft MBAM wat gevonden : van die weet ik dat zelfs de gratis versie geen code nodig heeft (wel MBAM eerst updaten natuurlijk (voor het scannen)...) ?
Nope, Polleke
Ofwel niet herkend, ofwel niet aanzien als kwaadaardig zeker?
Hoewel ik toch het gevoel heb dat mijn PC minder alert reageert op commando's, sedert ik die "conduit" heb.
Vermoedelijk draait er iets mee op de achtergrond, hoor.
Nope, Polleke
Ofwel niet herkend, ofwel niet aanzien als kwaadaardig zeker?
Hoewel ik toch het gevoel heb dat mijn PC minder alert reageert op commando's, sedert ik die "conduit" heb.
Vermoedelijk draait er iets mee op de achtergrond, hoor.
toch bedankt
Jammer dat het niet lukt met die MBAM, want die heeft me al een aantal keer goed uit de nood geholpen.
Dan is het misschien tijd om de truuck van Mil1 te bezigen. Je kan het hier terugvinden. Maar het zou wel kunnen dat je hun forum ook eens zal mogen uittesten, want het is geen "gemakkelijk" programma'tje.
- Go to the “Start” menu -> Control Panel -> “Add/Remove programs”.
- In the list of programs, find the name of the toolbar you have installed and click on “remove”.
To remove the browser default search engine:
1. Open your browser's Search menu (upper-right corner of your browser) by clicking the arrow.
2. Choose Change Search Defaults…
3. Select BlenderNewbies Customized Web Search.
4. Click the Remove button, and then click OK.
To change the homepage:
Go to Tools -> Internet Options -> Change homepage URL to the homepage of your choice.
From “FireFox":
- Open Mozilla FireFox Browser and go to “Tools”
- Select “Add-Ons”
- Select the “extensions” tab
- Find the name of your toolbar
- Click on Uninstall
To remove the browser default search engine:
1. Open your browser's Search Engine menu (upper-right corner of your browser) by clicking the arrow.
2. Choose Manage Search Engines…
3. Select BlenderNewbies Customized Web Search.
4. Click the Remove button, and then click OK.
To change the homepage:
1. In your browser menu, select Tools > Options.
2. Click the Main icon.
3. In the Startup box, make your selections.
Chrome users
Right click on the community toolbar icon in the Extensions bar (next to the address bar) and select "Remove Extension".
If you encountered any issues when trying to uninstall with the above steps please let us know.
Gelukkig zijn er behulpzame mensen die na een jaar nog antwoorden op vragen, ze registreren er zelfs speciaal voor en de meeste posten zelfs links naar sites waar je geholpen wordt
(vergeten bovenstaande tussen <sarcastic> </sarcastic> te zetten)
Comment