Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Search.conduit voorgoed verwijderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Gelukkig zijn er behulpzame mensen die na een jaar nog antwoorden op vragen, ze registreren er zelfs speciaal voor en de meeste posten zelfs links naar sites waar je geholpen wordt


    (vergeten bovenstaande tussen <sarcastic> </sarcastic> te zetten)
    hihi

    Comment


    • #17
      Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Gelukkig zijn er behulpzame mensen die na een jaar nog antwoorden op vragen, ze registreren er zelfs speciaal voor en de meeste posten zelfs links naar sites waar je geholpen wordt


      (vergeten bovenstaande tussen <sarcastic> </sarcastic> te zetten)
      Kan je altijd melden via het uitroepteken.

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #18
        Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Kan je altijd melden via het uitroepteken.
        Als er links in staan... je wil niet eens weten hoeveel ik dat uitroepteken al gebruikt heb (niet alleen op dit forum trouwens).
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #19
          Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

          Even het volgende. Heb ook last gehad van searchconduit en babylon. Mijn zoektocht heeft heel veel, maar omslachtige oplossingen opgeleverd. Tot ik deze tegenkwam op helpmij.nl Vandaar dat ik deze hier op het forum wil achterlaten zodat mensen met weinig kennis van zaken dit makkelijk kunnen oplossen.Lees even de volgende link, er staat een verwijzing naar een klein programma (gratis) en adware vrij. Werkte perfect Hier komt de link http://www.helpmij.nl/forum/showthre...en-op-homepage

          Comment


          • #20
            Ik veronderstel dat alles ondertussen wel duidelijk is voor iedereen.
            Last edited by VerSeg; 18 november 2012, 13:57.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Ik veronderstel dat alles ondertussen wel duidelijk is voor iedereen.
              "[OK] Het register bevat geen enkele ongeoorloofde invoer."
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Ik veronderstel dat alles ondertussen wel duidelijk is voor iedereen.
                Misschien in 't vervolg toch éérst even naar de startdatum van een topic zien voor je moraalridder gaat spelen,
                Dan zal je zes minuten later je overhaaste reactie, ik citeer wat ik in mijn mailbox las: "---Citaat (oorspronkelijk geplaatst door dréten)---
                wie er mee te maken heeft, weet heus wel waarover ik spreek...
                ---Einde citaat---
                Maar wie je probeert te helpen daarom niet altijd.
                Als je hulp wil, dan is een duidelijke omschrijving steeds een goed begin"
                niet moeten gaan wijzigen in een "neutraler" exemplaar...

                Comment


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                  Misschien in 't vervolg toch éérst even naar de startdatum van een topic zien voor je moraalridder gaat spelen,
                  Van moraalridder gesproken.

                  Het verschil is dat ik deze kleine onoplettendheid direct ingezien heb en gecorrigeerd, maar dat jij graag andermans verwijderd bericht terug online plaatst enkel en alleen maar om er commentaar op te geven? Echt flauw.

                  Dit neemt niet weg dat als je een probleem hebt en hulp van anderen wil, best kan beginnen met een correcte uitleg dat voor de meesten duidelijk is.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Van moraalridder gesproken.
                    Maar wel correct.
                    Ik had het direct opgemerkt en heb zelfs op het punt gestaan om het uitroepteken (weer) te gebruiken. Littledevil64 vertoont doorsnee spamgedrag, registreren, in oud topic een link plaatsten en niet meer op het forum komen na zijn/haar posting.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #25
                      Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

                      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Ik had het direct opgemerkt en heb zelfs op het punt gestaan om het uitroepteken (weer) te gebruiken. Littledevil64 vertoont doorsnee spamgedrag, registreren, in oud topic een link plaatsten en niet meer op het forum komen na zijn/haar posting.
                      Misschien reageert die nog omdat na twee jaar nog steeds niet duidelijk is dat het probleem opgelost is of niet, na een jaar werd het trouwens ook al eens terug bovengehaald.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

                        Is het al opgelost?

                        Ik had er het ook op mijn latop staan maar ben er van af en dit is de oplossing.

                        Download adwcleaner by Xplode.

                        Klik bij het kader Acties op 'Zoeken'

                        Je PC opent kladblok, kladblok moet je sluiten

                        Ga terug naar adwcleaner en klik op 'Verwijderen' (staat in het kader Acties naast Zoeken)

                        Je krijgt een melding of je je PC opnieuw wil opstarten kilik op 'Ja'

                        Dan kan je adwcleaner gewoon weer verwijderen.

                        Om adwcleaner te verwijderen klik je op 'Deinstallatie' (staat in het kader Acties)

                        Hopelijk heb je er wat aan.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

                          Oorspronkelijk geplaatst door daniel98 Bekijk bericht
                          Is het al opgelost?

                          Ik had er het ook op mijn latop staan maar ben er van af en dit is de oplossing.

                          Download adwcleaner by Xplode.

                          Klik bij het kader Acties op 'Zoeken'

                          Je PC opent kladblok, kladblok moet je sluiten

                          Ga terug naar adwcleaner en klik op 'Verwijderen' (staat in het kader Acties naast Zoeken)

                          Je krijgt een melding of je je PC opnieuw wil opstarten kilik op 'Ja'

                          Dan kan je adwcleaner gewoon weer verwijderen.

                          Om adwcleaner te verwijderen klik je op 'Deinstallatie' (staat in het kader Acties)

                          Hopelijk heb je er wat aan.
                          Echt waar! 100000 dank! ik stond op het punt mijn laptop door het raam te gooien omdat ik dit programma er maar nie van kreeg!
                          Eerst kreeg ik een melding dat het niet veel wordt gedownload enz. normaal zou ik dit dan niet gedaan hebben, maar ik was ZO HOPELOOS, dat ik zo'n histerisch lachje kreeg en het direct installeerde, in het begin lukte het niet, en stond conduit er nog altijd op, na nog eens proberen, is het eindelijk gelukt, en ik was niet normaal blij, ik kon beginnen wenen van geluk, haha wat ben ik blij na al die moeite, EINDELIJK weg!!! DANKU, DANKU, DANKU!!!! Toch heb ik nog een vraag, is het slecht om adwcleaner op je computer te laten staan? Zorgt dit programma voor verdere schade?

                          Comment


                          • #28
                            Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

                            Nog een variant is CCleaner - http://privacy-pc.com/how-to/remove-conduit-search.html

                            Comment


                            • #29
                              Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

                              We hebben het handmatig verwijderd: http://cookieverwijderen.nl/adware/conduit

                              Comment


                              • #30
                                Re: Search.conduit voorgoed verwijderen

                                Niet gratis, maar echt effectief voor alle malware enzo: google " Spyhunter " ( spijtig, is niet gratis ).

                                Comment

                                Working...
                                X