Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schaatsen op natuurijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • schaatsen op natuurijs

    wie weet er een vijver of plas waar je kan gaan schaatsen en waar ze al schaatsen en toegelaten is om te schaatsen liefst in de buurt van sint-lambrechts herk of hasselt.
    vijvers in schallebroek(lummen) vijer in park hasselt mag dat? of waar is er nog ergens eentje in de buurt?
    Sony A550 18-55 en 55-200

  • #2
    Re: schaatsen op natuurijs

    Ik kan het niet zo onmiddelijk zeggen waar dit kan, maar ik denk dat het op de meeste plaatsen wel aangegeven staat of je er al dan niet mag schaatsen.
    Misschien dat het zelfs of de websites staat indien dit gebieden zijn die een site hebben.
    Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

    Comment


    • #3
      Re: schaatsen op natuurijs

      Oorspronkelijk geplaatst door patie Bekijk bericht
      wie weet er een vijver of plas waar je kan gaan schaatsen en waar ze al schaatsen en toegelaten is om te schaatsen liefst in de buurt van sint-lambrechts herk of hasselt.
      vijvers in schallebroek(lummen) vijer in park hasselt mag dat? of waar is er nog ergens eentje in de buurt?
      Platwijers Kuringen-Zonhoven. Parkeren op het einde van de Semmestraat in Kuringen.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: schaatsen op natuurijs

        mag je op die platwijers in kuringen schaatsen?
        Sony A550 18-55 en 55-200

        Comment


        • #5
          Re: schaatsen op natuurijs

          Oorspronkelijk geplaatst door patie Bekijk bericht
          mag je op die platwijers in kuringen schaatsen?
          In de krant (HBVL) van gisteren foto's van schaatsers op de Platwijers.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • #6
            Re: schaatsen op natuurijs

            Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            In de krant (HBVL) van gisteren foto's van schaatsers op de Platwijers.
            Dat is geen garantie dat het mag.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: schaatsen op natuurijs

              de teut in zonhoven... maar er ligt wel sneeuw op het ijs
              nikon coolpix s9100

              Comment


              • #8
                Re: schaatsen op natuurijs

                ik zal daar dan int weekend eens gaan zien. tenzij er nog iemand een andere lokatie kent?
                Op de vijver tussen de japanse tuin en kapermolen mag je daar schaatsen?
                Last edited by patie; 8 februari 2012, 07:13.
                Sony A550 18-55 en 55-200

                Comment


                • #9
                  Re: schaatsen op natuurijs

                  hebben jullie dan dit niet in België...?


                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: schaatsen op natuurijs

                    @ Bouk: we zijn af en toe misschien gek, maar qua schaatsgekte valt een Nederlander niet te kloppen.

                    Wij duimen mee voor 15 cm!

                    Comment


                    • #11
                      Re: schaatsen op natuurijs

                      Schallebroek in Lummen en Molenvijvers in Genk zouden volgens het belang van limburg toegestaan zijn.
                      In Wimmertingen "mombeekvijver" wordt er al sinds jaar en dag geschaatst bij vriesweer! Ik zou daar eens gaan kijken vermits je uit de buurt bent (als je vd steenberg in herk richting wimmertingen rijdt gewoon de luikersteenweg oversteken en je komt er automatisch uit)
                      Mvg, Tin_tin
                      Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

                      Comment


                      • #12
                        Re: schaatsen op natuurijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                        Dat is geen garantie dat het mag.
                        Zo lang ik weet wordt daar al geschaatst, tenminste als het ijs dik genoeg is. En in de zomer uiteraard ook niet.
                        Als er al niet zou mogen geschaatst worden, het wordt in elk geval gedoogd.
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • #13
                          Re: schaatsen op natuurijs

                          En hebben jullie nog lekker geschaatst? Ik wel, hier een filmpje die ik met mijn Sony HX9V heb gemaakt;

                          .
                          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                          Cybershot Photo Website!

                          Comment


                          • #14
                            Re: schaatsen op natuurijs

                            Na bovenstaan filmpje te bekijken heb ik al terus zin om te gaa schaatsen, iemand enig idee of het ijs al dik genoeg is?
                            Sony A550 18-55 en 55-200

                            Comment


                            • #15
                              Re: schaatsen op natuurijs

                              Door alle sneeuw hier is er nog niet goed ijs zoals vorig jaar.



                              Winter in Holland, Iceskating on pond at Heidestein, Zeist - 0976 by HereIsTom.
                              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                              Cybershot Photo Website!

                              Comment

                              Working...
                              X