Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scarlet be connectie problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Scarlet be connectie problemen

    Heeft er iemand weet van dat er momenteel algemene problemen (internet, telefoon) zijn via Scarlet ? Dat spel wekrt (weeral) niet !
    Ik post dit via de PC van m'n broer die op een treffelijke internetconnectie (Telenet) zit.
    http://www.digifotofreak.nl

  • #2
    Re: Scarlet be connectie problemen

    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

    Comment


    • #3
      Re: Scarlet be connectie problemen

      heb het inderdaad ook al op de radio gehoord, maar momenteel zelf geen problemen..
      [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

      Comment


      • #4
        Re: Scarlet be connectie problemen

        groot stroomprobleem : http://status.nucleus.be/

        Voorzien herstel : rond 17u ...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Scarlet be connectie problemen

          Ik heb er ook last van, kan zonder probleem op internet (hout vasthouden), maar kan al de hele dag mijn mails niet binnenhalen.
          telefoon werkt ook niet, (eigenaardig dat internet dan wel werkt.)
          Last edited by Control-Z; 26 juli 2009, 13:16.

          Comment


          • #6
            Re: Scarlet be connectie problemen

            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            Ik heb er ook last van, kan zonder probleem op internet (hout vasthouden), maar kan al de hele dag mijn mails niet binnenhalen.
            telefoon werkt ook niet, (eigenaardig dat internet dan wel werkt.)
            idem hier.

            Greetings,
            Schanske

            Comment


            • #7
              Re: Scarlet be connectie problemen

              yep hier in Antwerpen juist hetzelfde, weeral geen telefonie (maar dat is niets nieuws bij Scarlet ), geen mails maar wel internet...
              Sony a200 /Minolta 28-105/Minolta 50mm F1,7/Minolta 70-210mm F4 Beercan - Canon Ixus 850

              Comment


              • #8
                Re: Scarlet be connectie problemen

                FWIW .. geen directe email, geen webmail en geen www .. al de ganse dag niet

                Comment


                • #9
                  Re: Scarlet be connectie problemen

                  Geachte heer, mevrouw,

                  Om ons netwerk nog beter te maken, zullen wij van 27-jul-2009 tot 30-jul-2009 enkele werken uitvoeren aan het net in Hasselt.

                  Wij dragen er de grootste zorg voor u zo weinig mogelijk te hinderen. Toch zou het kunnen gebeuren dat onze dienstverlening voor een korte periode wordt onderbroken.
                  Die onderbrekingen kunnen zich voordoen tussen 08:00 en 17:00.

                  Wij verontschuldigen ons alvast voor de eventuele hinder.

                  Hebt u nog vragen? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het webformulier op http://contact.telenet.be.
                  Onze Klantendienst is ook bereikbaar op het nummer 015 66 66 66.

                  Wij hopen alvast dat wij u tijdig op de hoogte gebracht hebben en danken u voor uw begrip.

                  Met vriendelijke groeten,
                  Last edited by theokus; 26 juli 2009, 15:42.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Scarlet be connectie problemen

                    Ze zijn terug online : https://twitter.com/ScarletBelgium

                    maar de mail blijkt toch nog niet te werken
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Scarlet be connectie problemen

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Geachte heer, mevrouw,

                      Om ons netwerk nog beter te maken, zullen wij van 27-jul-2009 tot 30-jul-2009 enkele werken uitvoeren aan het net in Hasselt.

                      Wij dragen er de grootste zorg voor u zo weinig mogelijk te hinderen. Toch zou het kunnen gebeuren dat onze dienstverlening voor een korte periode wordt onderbroken.
                      Die onderbrekingen kunnen zich voordoen tussen 08:00 en 17:00.

                      Wij verontschuldigen ons alvast voor de eventuele hinder.

                      Hebt u nog vragen? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het webformulier op http://contact.telenet.be.
                      Onze Klantendienst is ook bereikbaar op het nummer 015 66 66 66.

                      Wij hopen alvast dat wij u tijdig op de hoogte gebracht hebben en danken u voor uw begrip.

                      Met vriendelijke groeten,
                      Telenet Helpdesk voor Scarlet Theo, dat gaat vonken geven

                      Ik krijg wel de indruk dat Scarlet tegenwoordig "soms" nog eens deftig werkt.
                      Last edited by nete; 26 juli 2009, 21:12.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: Scarlet be connectie problemen

                        Kennis in Maaseik wonende krijgt ook geen mails binnen of uit.
                        Vandaag mail gekregen van die kennis via hotmail, van het euvel met Scarlet.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Scarlet be connectie problemen

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Telenet Helpdesk voor Scarlet Theo, dat gaat vonken geven

                          Ik krijg wel de indruk dat Scarlet tegenwoordig "soms" nog eens deftig werkt.
                          Haha jaja, vonken....
                          Je komt maar eens op een avond langs hier als ik de lichten aansteek.
                          Je bent gewaarschuwd!
                          Morgen ga ik op zoek naar een definitieve oplossing.
                          Ik blijf maar verlichting kopen en voor ik het weet springt de boel kapot.
                          (overspanning ed.)

                          Maar ik wilde eigenlijk zeggen dus dat Telenet ons een mail stuurde met voorgaande tekst.
                          Het zullen drie dagen worden met probleempjes qua internet hier en omgeving.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Scarlet be connectie problemen

                            Een ding is positief,geen spam meer !!!
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Scarlet be connectie problemen

                              Ik heb hier vorige week al geregeld problemen gehad omdat de verbinding steeds uitviel (vanaf vorige maandag).
                              Door de voedingsstekker even uit te trekken en dan terug in te steken werkte de boel gewoonlijk weer even. Ik heb dan via hun website geprobeerd om meer uitleg te krijgen, maar het duurde vrij lang voor ik een antwoord kreeg. Omdat ik vorig jaar dezelfde problemen had wist ik al dat de modem defect was, maar ze geloven dat niet direkt aan de andere kant, zeker niet als je die nog kan gebruiken om door te geven dat er iets aan mankeert.

                              Zaterdagavond om 22 uur wou ik foto's online zetten, en toen lukte het helemaal niet meer om de modem te laten werken.

                              Gisterenavond heb ik dan een van mijn buren gevaagd (die werkt bij de firma die de modems komt plaatsen) om eens te komen kijken. Ik heb net daarvoor nog een aantal pogingen gedaan om terug verbinding te krijgen, en dat lukte niet. Hij heeft dan een nieuwe modem geplaatst, en de problemen waren opgelost.

                              Nu wou ik proberen om de helpdesk te bereiken, maar die hebben het veel te druk. Na een half uur hetzelfde muziekje werd ik het wel beu.
                              Die defecte modem moet nog geruild worden, want mijn buurman kan die ook niet zomaar meenemen naar het werk (alles moet geregeld worden via Scarlet).

                              Ik heb nu dus geen internet of telefoonproblemen meer, maar de helpdesk bereiken zal wel onmogelijk zijn op dit ogenblik, omdat ze zelf al genoeg problemen hebben.


                              Toeval of niet, zaterdagmorgen had ik een mailtje gekregen van Fotopic. In dat mailtje stond dat er zondag een speciale actie was om het Premium-abonnenment te verlengen voor de helft van de prijs (alleen op zondag 26 juli dus). Die defecte modem kost mij dus al zeker 22,5 pond, want binnenkort moet ik de volle prijs betalen voor de verlenging van dat abonnement. (gisterenavond had ik geen tijd om die betaling nog te regelen).
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment

                              Working...
                              X