Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ring Video Doorbell Pro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ring Video Doorbell Pro

    Iemand ervaring met deze deurbel ?

    Is ook wel handig voor pakjesdiensten; kan je ze gelijk naar een buur sturen of zo ...



    naar het schijnt zou het voltage van je bestaande deurbel moeten aangepast worden....
    Hier nog een simpele "Niko"
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Ring Video Doorbell Pro

    Ik heb die ook overwogen, maar de installatie lijkt niet zo simpel te zijn volgens reviews.
    Er zou geen transfo voor de zekeringkast bij zitten, maar een gewone transfo ... beetje zever.
    Men zou wel andere transfo”s kunnen bestellen voor in de zekeringkast, maar dan nog zou ook wat aan de bedrading moeten aangepast worden naar de bel toe.
    Dat is wat ik gevonden heb hé .... niet een eigen ervaring.
    Ook zou het niet werken met je eigen bel maar enkel met deze dat in het pakket zit en mensen klagen dat die niet goed klinkt.
    Verder lees ik ook dat de geluidskwaliteit niet goed is om via de smartphone iets te verstaan.
    Bij sommige types kan men de beelden ook bewaren, maar blijkbaar enkel met een betalend abonnement.

    Maar natuurlijk moet men er rekening mee houden dat mensen snel iets negatief schrijven en dat men niet weet of alles correct geïnstalleerd werd.
    Misschien ook mensen met twee linker handen? [emoji16]

    Ik blijf het anders interessant vinden.
    Last edited by VerSeg; 13 april 2018, 09:22.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Ring Video Doorbell Pro

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ik heb die ook overwogen, maar de installatie lijkt niet zo simpel te zijn volgens reviews.
      Er zou geen transfo voor de zekeringkast bij zitten, maar een gewone transfo ... beetje zever.
      Men zou wel andere transfo”s kunnen bestellen voor in de zekeringkast, maar dan nog zou ook wat aan de bedrading moeten aangepast worden naar de bel toe.
      Dat is wat ik gevonden heb hé .... niet een eigen ervaring.
      Ook zou het niet werken met je eigen bel maar enkel met deze dat in het pakket zit en mensen klagen dat die niet goed klinkt.
      Verder lees ik ook dat de geluidskwaliteit niet goed is om via de smartphone iets te verstaan.
      Bij sommige types kan men de beelden ook bewaren, maar blijkbaar enkel met een betalend abonnement.

      Maar natuurlijk moet men er rekening mee houden dat mensen snel iets negatief schrijven en dat men niet weet of alles correct geïnstalleerd werd.
      Misschien ook mensen met twee linker handen? [emoji16]

      Ik blijf het anders interessant vinden.
      Ja, die trafo baart me ook de meeste zorgen.
      Bedoel je dat ze dan een gewoon blokje meeleveren dat je in de gang moet inpluggen en dan nog eens een gat door je buitenmuur moet boren ?
      Ik moet dit sowieso door een electricien laten doen, want zelf kan ik het niet. Maar het moet natuurlijk doenbaar zijn....



      Verder lijkt het wel een zeer goed systeem te zijn. Ik kijk de kat dus nog even uit de boom.
      Mocht je ondertussen iets anders tegenkomen, laat maar iets weten hé, Freddy.
      Ik heb nu een Echo Show staan en de Ring zou hier ook vlot mee samen werken.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Ring Video Doorbell Pro

        Een oude parlofoon vervangen door één met een video en/of wifi systeem kan wel wat aanpassingen vereisen.
        Ik heb een ATEA parlofoon vervangen door een systeem van AVIDSEN .
        1) de binnenunit met de monitor moet gevoed worden met een stroomadapter 220/12V. Natuurlijk geen stopkontakt in de buurt en een loshangende
        draad op de muur in de living is ook geen zicht. Gelukkig liepen er 7 aders van de living naar de parlofoonkast in de garage. Adapter in de garage geplaatst en de 12V DC spanning van daaruit naar de binnenunit in de living gevoerd.
        2)Het uitgangssignaal voor de deuropener is 12V DC. Mijn deurslot werkt op 12V AC.
        Gedeelte van het oude parlofoonkastje voor de deuropener gebruikt en een klein relais geplaatst als interface.
        Het relais wordt met 12V DC bekrachtigd door het nieuwe systeem, en het relais schakelt de 12V AC door naar de originele deuropener.

        Niet bijzonder ingewikkeld, maar voor een volslagen leek toch niet te doen. Eén van mijn buren heeft dezelfde ombouw laten doen door een installateur, en heeft (buiten de prijs van de videofoon) 400€ aan werkuren moeten betalen + 50€ voor een nieuwe deuropener.

        Comment


        • #5
          Re: Ring Video Doorbell Pro

          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Ja, die trafo baart me ook de meeste zorgen.
          Bedoel je dat ze dan een gewoon blokje meeleveren dat je in de gang moet inpluggen en dan nog eens een gat door je buitenmuur moet boren ?
          Ik moet dit sowieso door een electricien laten doen, want zelf kan ik het niet. Maar het moet natuurlijk doenbaar zijn....
          Inderdaad standaard geleverd met een voeding (zoals GSM) ... transfo bestaat wel ergens als optie maar nog niet tegengekomen in een winkel.




          Maar ... als ik het goed begrijp, dan bestaat er een doos waar deze standaard in zit, dus een kwestie om de juiste versie te kopen blijkbaar.
          Als dat geen parallel import is, dan veronderstel ik dat we hier de juiste versie toch zouden moeten verkrijgen.
          Dat maakt het voor mij interessant ... zal eens vragen in de Media Markt of ze een doos willen openen.
          Last edited by VerSeg; 13 april 2018, 16:43.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Ring Video Doorbell Pro

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Inderdaad standaard geleverd met een voeding (zoals GSM) ... transfo bestaat wel ergens als optie maar nog niet tegengekomen in een winkel.




            Maar ... als ik het goed begrijp, dan bestaat er een doos waar deze standaard in zit, dus een kwestie om de juiste versie te kopen blijkbaar.
            Als dat geen parallel import is, dan veronderstel ik dat we hier de juiste versie toch zouden moeten verkrijgen.
            Dat maakt het voor mij interessant ... zal eens vragen in de Media Markt of ze een doos willen openen.
            En als 't goed is breng er dan direct twee mee hé

            Zeg, en bij koudblauw ? Daar kan men het toch terugsturen ?
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: Ring Video Doorbell Pro

              Laat ons zeggen dat CB op een laag pitje staat voor het moment.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Ring Video Doorbell Pro

                Oei, slechte ervaringen ? ( Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar dat wist je wellicht al )

                Zeg Freddy, en zo'n transfo voor in de zekeringkast, kan men dat zélf niet bijkopen ? 't Is dan natuuurlijk een beetje een "dubbele" kost, maar het doel heiligt de middelen in dit geval

                PS: mailtje gestuurd
                Last edited by Alfa Centauri; 13 april 2018, 18:01.
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #9
                  Ring Video Doorbell Pro

                  Zoals ondertussen geantwoord in de mail Marc, op hun site staat dat we hier de transfo voor de zekeringkast moeten krijgen in het pakket.
                  Is dat niet zo, dan is het parallel import.
                  Veel sites spreken elkaar tegen en echt duidelijk geven ze het nergens aan wat in het pakket zit.
                  Die transfo kan men vermoedelijk wel apart vinden, desnoods een ander merk .... maar dat is dan een onnozele kost.

                  Ik had dus ook eerst andere info gevonden waar stond dat het een adapter is.
                  Wat is het nu wel hé? [emoji4]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ring Video Doorbell Pro

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Zoals ondertussen geantwoord in de mail Marc, op hun site staat dat we hier de transfo voor de zekeringkast moeten krijgen in het pakket.
                    Is dat niet zo, dan is het parallel import.
                    Veel sites spreken elkaar tegen en echt duidelijk geven ze het nergens aan wat in het pakket zit.
                    Die transfo kan men vermoedelijk wel apart vinden, desnoods een ander merk .... maar dat is dan een onnozele kost.

                    Ik had dus ook eerst andere info gevonden waar stond dat het een adapter is.
                    Wat is het nu wel hé? [emoji4]
                    Bestellen, pakje openen en als het ons niet aanstaat, linea recta terug naar CB !

                    Ik moet eerst nog een installateur vinden die dat bij mij wil komen plaatsen.
                    Maar waar een wil is, is een weg. Zelfs als de weg weg is.
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ring Video Doorbell Pro

                      Marc,

                      Let op homekit compatible, als ie dat niet is, zou ik hem nooit aanschaffen; want we stappen nu in het connected verhaal, en met al de IOS devices die jij nu hebt...

                      Succes!!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ring Video Doorbell Pro

                        Wel Rudy, ze leven hier broederlijk naast mekaar: Google Home en Amazon Alexa.
                        Homepod ga ik op dit moment absoluut niet kopen want die loopt enorm achter op GH en Alexa.
                        En voor de muziek kwaliteit moet ik het niet doen, ik kan alles connecteren

                        De Ring werkt wél vlot met de Alexa Show (en ook met de Spot - maar de Spot vind ik in verhouding met de Show veel te duur)
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ring Video Doorbell Pro

                          Marc, zie eens wat er mee in de doos steekt. [emoji1]

                          Nu zijn we echt zeker. [emoji1]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ring Video Doorbell Pro

                            Aha, da's goed nieuws !
                            Ik kijk al uit naar de review !
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment

                            Working...
                            X